صحرا گرد و غبار کمک به روشن آسمان غروب به یاد ماندنی است به آرامی در حال دور شدن از فلوریدا

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:40 PM EDT Jul 1, 2020مبهم و مه آلود شاه بلوط سفید و گلگون رنگ ا

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

مبهم و مه آلود شاه بلوط سفید و گلگون رنگ ایجاد کرده اند مناظر با شکوه در سراسر فلوریدا آسمان در هنگام طلوع و غروب آفتاب به تازگی اما گرد و غبار آفریقایی است که کمک به ایجاد این شکوه صحنه شروع به حرکت به دور از دولت است.

گرد و غبار از صحرای بزرگ آفریقا به تازگی تحت فشار قرار دادند در سراسر اقیانوس اطلس پر فلوریدا آسمان با برنامه کویر ذرات منعکس کننده نور خورشید است.

"ما تا به حال برخی از هفته گذشته که بسیاری ضخیم تر گفت:" پل نزدیک یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در رسکین را پوشش می دهد که لی. "گاهی اوقات آن را سفید شیری و یا کمی قهوه در زمان است."

گرد و غبار مختل محلی و منطقه ای الگوهای آب و هوایی آوردن با این خشک کن هوا که مانع توسعه گرمسیری طوفان و طوفان.

"هنگامی که آن را بیش از ما به آن گرایش به گرم و خشک و تمایل به محدود کردن گرمسیری توسعه بیش از اقیانوس اطلس" نزدیک گفت. "این (گرمسیری) طوفان نمی خواهید آن را خشک و گرد و خاکی. آنها می خواهند آن را گرم و مرطوب است."

نزدیک گفت: هواشناسان فقط شروع به درک پدیده های آب و هوایی آن را به عنوان تنها شده است شناسایی شده و ثبت شده توسط ماهواره ها در سال های اخیر است.

"برخی از سال را بیشتر از دیگران است." "این همیشه اتفاق افتاده است. ما فقط شروع به تشخیص آن چند سال پیش."

دنیس Feltgen ملی طوفان در مرکز میامی گفت: فلوریدا و دیگران زندگی در امتداد خلیج فارس و سواحل اقیانوس اطلس باید با استفاده از طلسم خشک را در آخرین لحظات آماده سازی برای بقیه فصل طوفان.

مصرف بیش دوش ؟ شما تنها نیستید: میلیاردها گالن آب اضافی بودن مصرف روزانه در خانه های سراسر کشور در طول COVID-19 عصر

های مختلف پیش بینی رسانه ها نامیده اند بالاتر از نرمال گرمسیری فعالیت های این سال است.

Fetlgen گفت: یک جریان از گرد و غبار و حتی می تواند باعث اختلالات به صورت یک در حال حاضر فعال طوفان.

"اگر آن را در تعامل با آن کار می کنند به سرکوب آن" Feltgen گفت. "گرد و غبار لایه خود را در بسیار خشک. آن را خشک و گرد و خاکی و حدود 50% رطوبت کمتر از یک نمونه گرمسیری لایه."

Feltgen گفت: صحرا گرد و غبار و مرتبط با هوا خشک هل رو به پایین از بالا پاره از هم جدا هر گرمسیری توسعه با 25 - تا 55 مایل در ساعت باد.

اما طوفان سرکوب تنها زمانی که وجود گرد و غبار در جو و به دیگران می گویند آن شروع به حرکت به دور از آفتاب دولت است.

"آن موقت است" Feltgen گفت: حفاظت از طوفان. "زمانی که با امریکا لایه هوا رفته است رطوبت خواهد بازگشت و آلباتروس خواهد بود گرفته که پویا در اقیانوس اطلس."

داغ داغ داغ: "احساس می کند مانند درجه حرارت و فشار دادن 110 در شیر برای بقیه هفته, پیش بینی, پیش بینی

Feltgen گفت: اواخر ماه ژوئن و اوایل جولای به طور معمول آرام تر از دیگر بخش های این فصل طوفان.

"فعالیت واقعا شروع به را خاموش هنگامی که ما به اواسط ماه اوت و در اواخر اکتبر," او گفت:. "در مورد یک بار در هر سه یا چهار روز یک موج گرمسیری می آید در سواحل آفریقا است. آنها کمی نهال."

استیون Ippoliti با NWS در میامی را پوشش می دهد که ذغال سنگ گفت: هر نوع گرد و غبار و یا ذرات دود را رنگ آسمان در هنگام غروب آفتاب و طلوع آفتاب.

"به طور معمول گرد و غبار و دود به شما بسیار رنگارنگ طلوع و غروب" Ippoliti گفت. "وجود دارد مقدار زیادی از قرمز و پرتقال و پس از ما تا به حال گرد و غبار معلق بر ما آن منجر به برخی رنگارنگ غروب."

گرد و غبار نیز کاهش مقدار و توزیع رعد و برق در منطقه ما است.

"برخی از (طوفان) شده اند قادر به توسعه در مناطق جدا شده چون نسیم دریا تولید شده به اندازه کافی بلند برای ایجاد رگبار و رعد و برق," او گفت:. "و رگبار و رعد و برق سایه این منطقه و آن را دریافت نمی کند گرم است."

نزدیک گفت: گرد و غبار خواهد بود تقریبا به طور کامل از بین رفته از فلوریدا آسمان به زودی.

"ما پیشرفته غروب و طلوع" نزدیک گفت. "اما آسمان آبی تبدیل دوباره."

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب