موشک Smallball به آزمایش می شود در کوتاه فصل

وقتی NBA در نهایت باعث بازگشت آن از آن conronavirus ناشی از قرنطینه همه چیز را به سرعت. تیم بازی خواهد کرد حدو

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

وقتی NBA در نهایت باعث بازگشت آن از آن conronavirus ناشی از قرنطینه همه چیز را به سرعت. تیم بازی خواهد کرد حدود هفت بازی قبل از وارد شدن به postseason نیست زمان زیادی را تا سطح شیب دار که بدان معنی است که کسانی که جوخه های شروع سریع خواهد شد که یک پا در هر تیم که نیست.

این در حالی است از آنجا که ما دیده ایم هر بسکتبال بنابراین ما می خواهد شما را ببخشد اگر شما فراموش کرده بود که موشک شروع شد P. J. تاکر در مرکز است که احتمالا شش فوت و چهار اینچ در یک روز خوب. بزرگترین مرد صف شروع است رابرت Covington است که تنها شش پا-هفت است اما بال بیش از هفت فوت است. هدف این است که به زور تیم به گسترش خود بازیکنان بزرگتر و محافظت از بچه ها که بسیار سریعتر. معاوضه کوچک بچه ها در تلاش برای محافظت از بازیکنان بزرگ در انتهای دیگر.

آنها تفننی با GM Daryl Morey را "smallball" مفهوم اما در این سال و پس از دستیابی به کاوینگتن برای کلینت کپلا آنها رفت و همه در. و آنها هنوز در مراحل اولیه و زمانی که لیگ تا به حال برای قرار دادن یک توقف در این فصل است. موفقیت یا شکست این حرکت ساخته شده در اوایل سال جاری و تعهد تیم به بازی های کوچک قرار داده خواهد شد برای تست طول نهایی به احتمال زیاد شدید چند ماه از این فصل است. اما وجود دارد برخی از دلایل به امید راکت طرفداران.

این کار کاملا به خوبی برای دولت ندارد اما واقعا بحث چرا که آنها به طور معمول آغاز شده و تا حدودی سنتی مرکز. اما خود را "Hamptons پنج" صف با Draymond سبز در مرکز و کوین دورنت در جلو نیست که بی شباهت به آنچه که موشک در حال نورد در دادگاه به شروع و پایان) بازی.

دلایل خوبی وجود دارد که به این باور است که کوچکتر و سریعتر وارد زمین می تواند در کوتاه فصل است. یکی از رایج ترین استدلال وقتی که می آید به بازی سریع و کوچک است که آن را می پوشد بازیکنان ، مربی Mike D'Antoni مورد انتقاد قرار گرفته در طول سال به صورت طاقت فرسا بازیکنان خود را در طول فصل به طور منظم آنها هزینه بهداشت و درمان و انرژی برگشتی. فکر شده است که او تحت درمان بچه ها مثل دوندگان سرعت زمانی که آنها در حال اجرا یک مسابقه دو ماراتون. با دو ماه گذشته و زمان بازیابی نهایی بخشی از NBA فصل و postseason خواهد بود بیشتر از یک با حداکثر سرعت دویدن است که نعمت راکت..

فشرده جدول زمانی نیز تمایل به حمایت از این دست. که انرژی اضافی از زمان به معنی لایو و اگر خوب بورس در حال هدف قرار دادن عکس های آن را دشوار است به دفاع از, مهم نیست که حریف را اندازه.

این نقطه ضعف برای این خاص راکت تیم دوره کوتاه از زمان آنها هم تا به حال. کاوینگتن بود تنها با این تیم به مدت سه هفته و در حالی که او شروع به پرداخت سود واقعی آن کوتاه بود با این فصل است. پیدا کردن یک شیار در "اردوگاه آموزشی" حیاتی خواهد بود برای کل تیم داده شده آنها تنها تعداد انگشت شماری از بازی با هم. تیم با فصل های متعدد به عنوان یک واحد مانند میلواکی قطعا به نظر می رسد که این مزیت در اینجا.

مهمتر از همه این است که یک تیم است که به ساقه است. آنها می خواهند به بازی به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است اما این تمایل منجر به تیم های دیگر انجام همان. از دست رفته عکس های کوچک و بزرگ مردان به معنی طولانی ریباند و معافیت های سریع برای مخالفان. آنها فقط می توانید بازی سریع است. آنها را به عکس.

مسلما این موشک می تواند سرگرم کننده ترین تیم برای تماشای هنگامی که فصل شروع می شود دوباره در ژوئیه 31. آنها قطعا می تواند یکی از چند مدعی است که فوری ترین صعودی اگر آنها می توانید آن را همه با هم. اگر نه آنها می تواند از رونق به رکود و نه به سرعت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب