Robert E. Lee مجسمه در مرکز شهر فورت مایرز: چیزهایی که می دانیم

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:44 PM EDT Jun 10, 202012 در اینجا همه چیز به دانستن در مورد مج

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

12 در اینجا همه چیز به دانستن در مورد مجسمه برنزی از مؤتلفه General Robert E. Lee در خیابان مونرو در مرکز شهر فورت مایرز.

1 — مجسمه نیم تنه ایجاد شد و بنا در اواسط دهه 1960 پس از چند جمع آوری کمک درایوهای در حال حاضر از بین رفته Laetitia Ashmore Nutt فصل از ایالات دختران کنفدراسیون.

خواستار حذف دائمی: Robert E. Lee مجسمه نباید بازگشت به مرکز شهر فورت مایرز معترضان می گویند

خارج از مرکز شهر: Robert E. Lee مجسمه برداشته شده از مرکز شهر فورت مایرز

2 — پول از اصلی جمع آوری کمک های رانندگی در سال 1913 که Laetitia Ashmore Nutt فصل دوم یک سال بعد بود که به جای آن استفاده می شود برای ساخت و حفظ آنچه شد و سپس به نام Robert E. Lee یادبود بیمارستان در حال حاضر لی بیمارستان یادبود.

3 — مجسمه نیم تنه اختصاص داده شده بود در سال 1966 در لی 159th تولد archives نشان می دهد و شده واقع در ميانه در خیابان مونرو در سراسر شهرستان از کف پارکینگ و آمریکا اداره پست.

4 — در ماه مارس 2019, مجسمه سرنگون شد بیش از. مجسمه پیدا شد روی زمین دراز کشیده و به اداره پلیس بررسی مورد به عنوان خرابکاری و بازداشت ناپل ، داوطلبان از فرزندان جانبازان مؤتلفه تا به حال آن را به عقب بر پایه آن روز بعد.

5 — در دهه های اخیر از فرزندان جانبازان مؤتلفه دارای نگهبانی و مراقبت برای یادبود کاشت درختان نخل نصب نرده و نظارت بر آن در سال 2017 نوسازی به گفته عضو سابق دیرین SCV فرمانده رابرت گیتس.

6 — این مجسمه برداشته شد پایه توسط CSV اعضا در ژوئن 1.

کنفدراسیون گروه ادعا قربانی: کنفدراسیون گروه ادعا می کند آن را یک قربانی Robert E. Lee سینه خرابکاری

عمل خرابکاری: Robert E. Lee مجسمه سرنگون در فورت مایرز; پلیس تماس آن آشکار عمل خرابکاری

ترمیم در محل: یک روز پس از غلت از پایه آن, Robert E. Lee مجسمه در جای خود

7 — این مجسمه را زمان دقیق محل ناشناخته اما CSV اعضای آن می گویند در حال نگه داشته و در یک حرفه ای شرکت ترمیم آن است که تحت هر-10-سال گذشته تعمیر و نگهداری, رژیم خواهم پرداخت.

8 — مجسمه نیم تنه perches در یک ستون خاکستری گرجستان گرانیت نشسته بر روی یک پایه بتنی. پایه در صدر است با چهار ستاره پنج پر حک شده به هر صورت از capstone.

9 — در داخل پایه و یک دوجین جنگ داخلی آثار جمع آوری شده از هارپر فری منسس, Gettysburg و چندین جبهه در ویرجینیا و ارائه شده توسط جیمز ویلیام کلیفورد یک عضو از جنگ داخلی کمیسیون و 40 سال جمع آوری از جنگ یادگاری.

10 — آثار عبارتند از: با توجه به منابع مختلف: یک سرنیزه نیام از یانکی خط در هارپر فری, West Virginia; 58 کالیبر minie گلوله از شورشی خط در 2 نبرد منسس; 58 کالیبر دور سرب توپ از اتحادیه خط در گیتزبرگ 58 کالیبر minie گلوله از مؤتلفه الگوی در همیلتون عبور در ویرجینیا; برنج شمشیر نگهبان از یک مؤتلفه اردوگاه در سنترویل ویرجینیا; 12-پوند پوسته قطعه از یانکی خط و زنگ زده یانکی سرنیزه و shenkle پوسته بهبود 95 سال پس از نبرد در "خونین زاویه" در نزدیکی Spotsylvania; تفنگ بند از مالورن تپه ویرجینیا; یک مؤتلفه کمربند دست و پنجه نرم از شورشی خط در پترزبورگ ویرجینیا; آهن قوطی شات از شورشی خط در وینچستر, ویرجینیا و 69 کالیبر گلوله از یانکی خط در بیابان میدان جنگ در ویرجینیا.

11 —آثار قرار گرفته در بتن پاورقی است که حمایت از این اثر تاریخی در ژانویه 1966 "به عنوان نمادی از وحدت بین شمال و جنوب."

شیرجه رفتن عمیق تر: شهرستان فورت مایرز شورای طول می کشد هیچ اقدام Robert E. Lee بناهای تاریخی

به علاوه: حامیان دفاع از Robert E. Lee مجسمه نیم تنه در شهرستان فورت مایرز جلسه شورای

12 — قبل از یک و نیم بار زندگی به اندازه مجسمه نیم تنه قرار می گیرد بر پایه آن نیز قرار داده شده است بر روی صفحه نمایش در لابی اول بانک ملی در مرکز شهر فورت مایرز.

دشمنی بیش از اثر تاریخی: حامیان دشمنان از Robert E. Lee بنای تاریخی برخورد در مرکز شهر فورت مایرز

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن