بررسی برای Uneasily قرنطینه: سفر به یونان

عنوان: سفر به یونانتوصیف این فیلم در یکی از سیمپسونها نقل قول: هومر: پسر راه Bee Gees بازی...حاشیه: فیلم Joh

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

عنوان: سفر به یونان

توصیف این فیلم در یکی از سیمپسونها نقل قول:

هومر: پسر راه Bee Gees بازی...
حاشیه: فیلم John Travolta ساخته شده...
هومر: حدس زدن چقدر الویس وزن...
حاشیه: روز بودند.

خلاصه داستان خلاصه داستان: ... "توطئه؟"

امتیاز با استفاده از اشیاء تصادفی مربوط به فیلم: 3.5 دنی Zukos از 5.

Reviews For The Uneasily Quarantined: The Trip To Greece

شعار: "البته نهایی."

بهتر شعار: "یک بعد کاملا جدید به زندگی vicariously."

نه چندان مختصر طرح خلاصه داستان: در سه سفر , فیلم, دوستان استیو کوگان و راب Brydon سفر به مکان های عجیب و غریب (یونان) دیدن مناظر غذا خوردن و صحبت کنید. زیادی است.

"بحرانی" تجزیه و تحلیل: شما می دانید آنچه شما در حال گرفتن زمانی که شما نشستن به یک سفر فیلم. به عنوان درک توسط مدیر مایکل رسانده هر فیلم به شرح زیر داستانی نسخه های کوگان و Brydon آنها به عنوان تور تاریخی و مناطق نمونه مجلل وعده های غذایی, آیا, افراد مشهور, impersonations و شاش از هر یک از دیگر به عنوان آنها می گویند.

سفر به یونانچهارم و (احتمالا) قسط آخر از این مجموعه تلویزیونی بریتانیایی شیر تغلیظ شده را از ویژگی های طول فیلم برای نادان آمریکایی در غیر عمدی اضافه تلخی ، برخی از این پخته (یک تراژدی شخصی) برخی از تصادفی است که ما بحث خواهیم کرد در یک لحظه.

اصلاح مراحل اودیسه از تروی به ایتاکا جفت ارز نمایشگاه بیشتر از آسان تفاهم و خوشخو مسخرگی که تبدیل به سری علامت تجاری. این فیلم نیز نسبتا ماده از این واقعیت در مورد مفهوم دو به خوبی خاموش سفید دیدن و مصرف داخل در مورد یونانی روستا.

برخی از فیلم بهترین لحظات آمده است که هنگامی که این جفت ارز در حال عجله مجبور به بازگشت به حالت عادی مانند زمانی که یک پیشخدمت وقفه کوگان را در کازینوسبک را در فیلیپ مقدونی را در گفت وگو با ارسطو. نه به از بین بردن همه چیز است, اما آن را بسیار بعید است که فیلیپ دوم تهدید به پاره کردن ارسطو سر و گه پایین گردن خود را.

چقدر شما لذت بردن از سفر به یونان بستگی دارد به مقدار زیادی در تحمل خود را برای چیزهایی مانند این جفت ارز انجام لورل و هاردی بیت (اشاره به کوگان را به نوبه خود به عنوان سابق) تنها در این مورد آن است لورل و تام هاردی یا Brydon جعل هویت ورنر هرتزوگ جعل هویت آرنولد شوارتزنگر یا کوگان را غضب خود را با دوستان ظاهری جهل کلاسیک تاریخ است.

تمام سفر برای فیلم یک نوع wistfulness در مورد آنها اما این زمان در اطراف واقعیت خودشو تحمیل بیش از حد معمول در قالب جفت مسواک زدن در برابر اروپایی پناهنده بحران و یک مرگ در خانواده است. نیز وجود دارد یک حس غیر قابل اجتناب از سودا — یکی رسانده و دیگران نمی توانست fathomed — می آید که از افراد درگیر در این بازی گاه به گاه عمل از سفر و ناهار خوری.

زیرا همانطور که در مورد هر یک از این فیلم ها وجود دارد مناظر خیره کننده و دهان آبیاری و مواد غذایی. اما تماشای سفر به یونان, در میان همه گیر جهانی به یاد ما چقدر دور این قبلا آشنا فعالیتهای هنوز هم هستند. آن را غیر عمدی باشد اما در حال حرکت فقط همین.

سفر به یونان است و در دسترس برای اجاره در آمازون نخست.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب