بررسی برای Uneasily قرنطینه: مقاومت

عنوان: مقاومتتوصیف این فیلم در یکی از سیمپسونها نقل قول: KODOS: این درست است که ما در حال بیگانگان. اما آنچه

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

عنوان: مقاومت

توصیف این فیلم در یکی از سیمپسونها نقل قول:

KODOS: این درست است که ما در حال بیگانگان. اما آنچه که می خواهید در مورد آن انجام? این یک سیستم دو حزبی. شما باید برای رای برای یکی از ما.
مرد: خب من اعتقاد دارم که من رای به یک شخص ثالث نامزد شده است.
کانگ: برو جلو انداختن رای خود را به دور.
راس پرو: [مشت کلاه]

خلاصه داستان خلاصه داستان: نوسان دولت جدید می شود جبهه در انتخابات نبرد.

امتیاز با استفاده از اشیاء تصادفی مربوط به فیلم: 2 بارت استار از 5.

Reviews For The Uneasily Quarantined: Irresistible

شعار: "ارسال در دلقک ها در این بهار."

بهتر شعار: "این تابستان اما هر چیز دیگری."

نه چندان مختصر طرح خلاصه داستان: پس از تضعیف روحیه نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2016 دموکراتیک کمپین استراتژیست گری زیمر (Steve Carell) می بیند ویروسی تصویری از بازنشسته دریایی سرهنگ جک هیستینگز (کریس کوپر) صحبت در دفاع از مهاجران است. او متقاعد Hastings برای اجرا به شهردار خود را کوچک ویسکانسین شهر Deerlaken. اما چیزهایی که واقعا انتخاب کنید تا زمانی که خود را جمهوری خواه رقیب ایمان بروستر (رز بایرن) ارقام از آنچه او را تا و تصمیم می گیرد برای دریافت در در عمل است.

"بحرانی" تجزیه و تحلیل: سابق روزانه نشان می دهد لنگر جان استوارت دوم ویژگی (اولین سال 2014 را گلاب) طول می کشد گسترده ابجو بد و کم مایه در چند افراد به اصطلاح مرکزی آمریکا, سیاسی, هک نظرسنجی و رسانه ها. تمرکز اصلی خود, خشم, اما, شکسته, کمپین سیستم مالی و غیر قابل مقاومت می شده اند بسیاری قوی تر اگر او می خواهم متمرکز است که از پرش.

روشن نیست در ابتدا چقدر ما قرار است برای همدردی با زیمر. او یک کلیشه DC خودی که تقریبا cartoonishly بی اعتقاد است که شهروندان Deerlaken واقعا دوستانه Midwesterners (به عنوان خوانده شده در مورد در یک هزار و نیویورک تایمز در مقالات) چه کسی خوش آمدید پیشنهادهای خود را با صابون ملایم و تفریحی.

و شاید آن را محتمل است که یک مرد که مشغول به کار در چند انتخاباتی که باید انجام دهید این ویکیپدیا جستجو برای "ویسکانسین." قبل از سال 2016 دولت تا به حال شده است در بازی electorally پس از بوش ، اما این قلم مو پهن لطمه می زند و به جای کمک می کند تا استوارت اصلی محوری: که راه ما مدیریت انتخابات است صدمه زدن به دموکراسی است.

با الهام از گرجستان کنگره انتخاباتی بود که (از هم اکنون) گران ترین در تاریخ آمریکا این فیلم متاسفانه صرف یک تکه از زمان اوایل با تکیه بر شهر حقه باز ماهی خارج از آب استعارههای (هموطنان آمریکایی و Welcome to Mooseport روشن معنوی سوابق) که کمی انجام علاوه بر رقیق غیر این صورت موثر ،

چه نا امید کننده در مورد غیر قابل مقاومت است که چگونه آن را احساس می کند نیاز به پوشش چنین فرسوده زمین. در حال فعالان سیاسی از تماس با روزمره آمریکایی ها ؟ احتمالا. آیا رسانه ها صرف زمان بیش از حد فریم داستان به شدت دودویی روایت? اطمینان حاصل کنید. می تواند ما را بدست آن پیام در یک ساده تر در راه است ؟ تقریبا به طور قطع. استوارت خود را در حال حاضر ساخته شده است این امتیاز در سال 2004 هنگامی که او رفت و پس از Tucker Carlson و پل Begala در تیراندازی.

وجود ندارد که سطح earnestness مقاومت با این نسخهها کار بهترین زمانی که آن را veers به پوچ: بروستر گستاخی ادعا در تلویزیون ملی که Deerlaken است زادگاه او; نزدیک به مرده مکانیک-کت و شلوار پوشیدن میلیاردر quizzing هیستینگز در موضع خود در اسرائیل; مزیت جامه فلانل یا پشمی چادری beardos در روستایی ویسکانسین. تا به حال استوارت با تمرکز بیشتر بر این به جای راه رفتن بر روی امن تر وسط زمین ممکن است رفته اند بیشتر به راحتی.

مقاومت نیست یک شکست کامل. وجود دارد بیش از حد استعداد در دست (به خصوص بایرن کوپر و مکنزی دیویس به عنوان سرهنگ دختر دیانا) و حتی سیراب به پایین پیام رسانی است که هنوز هم حیاتی است. آن را به یک نوسان (دولت) و یک دست است.

غیر قابل مقاومت است که در حال حاضر نشان دادن در تئاتر را انتخاب و در VOD.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن