رستوران: 7 دیوانه بیش از حد بالا ظروف برای سیر کردن هر ولع مصرف از فورت مایرز به ناپل

ژان لو Boeuf JLEBOEUF@NEWS-PRESS.COMمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 25, 2020بعضی روزها من می خواهم یک سالاد.بعضی رو

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

بعضی روزها من می خواهم یک سالاد.

بعضی روزها من می خواهم به خفه احساسات من در سس پنیر و بستنی با یک طرف سیب زمینی سرخ کرده.

من تا به حال بسیاری از کسانی که دومی "چند روز" از اواخر. هنگامی که چنین هوس و پا زدن در نادیده گرفتن آنها بیهوده است. من یک بار سعی کردم. من به پایان رسید تا خوردن کل یک کیسه از تراشه های شکلات آغشته به شربت افرا (من ترجیح می دهم در مورد آن صحبت نمی کنند; من در حال حاضر گفت: بیش از حد).

بیشتر از JLB: 8 کیپ رستوران با صندلی در فضای باز و مواد غذایی برای مطابقت با

و: 5 ناپل رستوران با جادویی, هوای آزاد, فضای ناهار خوری — JLB میدارد

اگر شما با داشتن یکی از آن روزها این جنوب غربی فلوریدا رستوران ها کمک می کند با دیوانه بیش از حد بالا ظروف مطمئن شوید که برای سیر کردن حتی احمقانه ترین ولع مصرف.

Bullig قهوه و گزش' حباب وافل

Bullig برای اولین بار است که من دیده حباب وافل محلی. این حوزه خال خال شیرینی (فکر می کنم: وافل در حباب-قرار دادن فرم) تگرگ از خیابان های هنگ کنگ که در آن آنها معمولا ساخته شده با تخم مرغ خمیر و خورده ساده. Bullig باعث می شود آن حباب وافل به منظور. سنتی آن خمیر است که با نور روغنی خرده می رود که ترد در امتداد لبه. اما آن را مخلوط شیرین و خوشگوار toppings — نوتلا بری و انواع توت ها; گوشت با شربت افرا و کره — که این بد بو پاف به سطح دیگری.

(1815-1 فاولر سنت, Fort Myers; 239-703-2629; facebook.com/staytrueandbeme)

نقد و بررسی کامل: Bullig قهوه و گزش در فورت مایرز است adorably خوشمزه

Kreips & آب میوه' قوی milkshakes

آن را آسان برای فریب از این آب میوه های تازه و پروتئین های بسته بندی شده کوکوی که هم خوشمزه است. اما مطمئن شوید که برای صرفه جویی در اتاق برای یک میلک شیک — اگر این چیزی است که شما تماس بگیرید و این چیزها ؟ Kreips & آب توازن آن بسیاری از سالم ارائه شده با فک انداختن حرکت teetering با اندازه کامل یخ مخروط کرم قاچ از کیک های شکلاتی خامه و چسبناک سس. آنها به اندازه کافی برای تغذیه یک خانواده کوچک و یا یک pseudonymous منتقد جدی نیاز به یک قند ثابت.

(1127 دل پرادو Blvd. کیپ کرال; 239-574-8085; kreipsandjuices.com; مکان علاوه ادیسون در بازار در فورت مایرز و لا تناسب اندام در کیپ کرال)

آرشیو برچسب: Kreips & آب گسترش می یابد در کیپ کرال, فراتر از

اخگر کره ای Steakhouse را در کره سرخ شده با مرغ

سازندگان کره ای به سبک پوتین وگان جامائیکا tacos و ژاپنی الهام گرفته nachos در انباشت اشیاء بدست آمده با تن ماهی و آووکادو دوباره در آن هستند. اخگر یکی از نادر نقاط در منطقه خدمت, کره ای, مرغ سرخ شده یک غذای سنتی ادویه دار با chalmat و سرخ شده به نور و خرد خرد. اخگر تیم آن را با خانه-ترشی سبزیجات و تند-خامه سس فرو بردن. همه نیاز من این است که یک دستمال و یک جفت شلوار با اتاق به کشش.

(7091 کالج پارک وی شماره 9 جنوبی فورت مایرز; 239-771-8818; emberfortmyers.com)

نقد و بررسی کامل: در اخگر کره ای Steakhouse وجود با عظمت بسیار

مرکز شهر قهوه و شراب Co.'s s'mores macchiato

این ممکن است به hippest نقطه در بونیتا اسپرینگز. این یک اسپرسو نوشیدنی برای هر آبخوری قهوه همراه با خلاق elixirs مانند لیموناد اسطوخودوس یا لندن, مه, latte. اما مرکز شهر قهوه منحط s'mores macchiato کامل با سبوس و آتش سرخ باد صبا همیشه ارضا من دندان شیرین. گاهی اوقات من از راه من را فقط برای گرفتن یک نوشیدنی از این محل — قبل از سفر به فروشگاه مواد غذایی می گویند یا به خودم تبریک می گویم برای گرفتن پست الکترونیکی. من هرگز از بهانه اجرا به مرکز شهر.

(27546 پیر 41 جاده بونیتا اسپرینگز; 239-272-6068; downtowncoffeeandwinecompany.com)

بیشتر: جدید کافی شاپ اسپرز فعالیت در مرکز شهر بونیتا اسپرینگز

بروکس برگر' doughnut همبرگر

در سال 2018 بروکس ادعا No. 2 نقطه در مشاورین لیست 10 تا از بهترین برگر رستوران در ایالات متحده آمریکا است که نقطه خوبی به دست آورده به خصوص با توجه به آن خوب دیوانه و دیوانه منحط — doughnut برگر. این برگر ساده و در عین حال عجیب: یک گاو patty صدر با آمریکا پنیر و بیکن ساندویچ بین کرکی لعاب دوناتها. آن را چرب ؟ بله. آن را خوشمزه است ؟ بله. شما برای زنده ماندن آن تبار به معده شما ؟ تنها یک راه برای پیدا کردن است.

(مکان های مختلف در ناپل; brooksburgers.com)

آرشیو برچسب: Brooks همبرگر باعث می شود لیست بالا 10 برگر رستوران در آمریکا

سنبل هندی ویتنامی اغذیه فروشی و مشروب فروشی گشت و گذار-n-چمن سیب زمینی سرخ کرده

وجود دارد بدون شک خوشحال سحر و جادو در کار در Lemongrass. نوع کیمیاگری این بدان معناست که هیچ بد تر روز در ناپل. که سحر و جادو است مخصوصا در سنبل هندی را به طرزی جادویی ناپدید گشت و گذار-n-چمن سیب زمینی سرخ کرده. یک لحظه من تا به حال یک بشقاب سیب زمینی انباشت اشیاء بدست آمده با بیت استیک و کاخون-چاشنی میگو. بعد من تا به حال پلاستیک chopsticks clinking در برابر بی ثمر ظرف مقداری روغن روی چانه من و مبهم و مه آلود و در عین حال خوشمزه خاطرات از هر آنچه که اتفاق افتاده است ،

(8970 Fontana Del Sol راه No. 6 ناپل; 239-734-3769; سنبل-ویتنامی-اغذیه فروشی و مشروب فروشی.کسب و کار است.سایت)

نقد و بررسی کامل: هنگامی که زندگی به شما لیمو رفتن به سنبل هندی ویتنامی اغذیه فروشی و مشروب فروشی

LowBrow پیتزا و آبجو را کورتز پیتزا

من واقعا واقعا دوست دارم کورتز — و از احترام من قصد دارم به سعی کنید به گل و بلبل در مورد آن. اما واقعا: من احساساتی داخل.این زبانه دار پیتزا صدر با وتکه تند chorizo, کبابی, سیب زمینی و ذرت شیرین. آن را به پایان رسید با یک دانش سطحی از creme fraiche scallions cotija فلفل و آهک-مایو — همه کسانی که تند-مرزه طعم تلفیق درست و مناسب است. آن را نه معمول پیتزا, اما آن را تبدیل به طور معمول در خانه من چرا که هر کس آن را دوست دارد. و دلیل آن را همیشه به من برگ احساساتی و به طور جدی مایل بیشتر.

(3148 ایالات متحده 41 E. ناپل; 239-529-6919; lowbrowpizzaandbeer.com)

نقد و بررسی کامل: LowBrow پیتزا و آبجو می داند که چگونه به انجام پیتزا و آبجو (و بال)

ژان لو Boeuf است نام مستعار استفاده شده توسط یک غذای محلی عاشق که dines در رستوران به صورت ناشناس و بدون هشدار با وعده های غذایی برای پرداخت های خبری-مطبوعات. ایمیل JLB در jleboeuf@news-press.com; دنبال منتقد در facebook.com/jeanleboeufswfl یا @JeanLeBoeuf در Twitter و Instagram.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن