رستوران خبر: آشپز بازگشت به ریشه ها با آینده فورت مایرز رستوران SYLA

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:24 PM EDT Jun 9, 2020ژاک Geerson هرگز فکر نمی کردم او می تو

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

ژاک Geerson هرگز فکر نمی کردم او می تواند در خانه خود, دولت, اجازه دهید به تنهایی در زادگاه خود.

او قطعا هرگز فکر نمی کردم او به خانه می آیند هدفمند رانده شده توسط یک ماموریت مانند این.

"من می خواهم گفت سالها بود که من هرگز به بازگشت به فلوریدا" Geerson گفت. "این یکی از آن چیزهایی است که رفتن به خانه آن را احساس مانند یک گام به عقب."

Geerson کردم آشپزی خود را شروع به در پیر Cru در جنوب فورت مایرز در سال 2009 زمانی که او شسته ظروف برای قبل از صاحبان شانون یاتس و هارولد Balink. که تجربه رهبری Geerson به کسب مدرک از موسسه آشپزی امریکا در هاید پارک نیویورک که در نهایت منجر به یک کار به عنوان آشپز اجرایی در تحسین کارگر ماهر غذا + نوشیدنی در فولرتون در حومه لس آنجلس.

بیشتر: آخرین تماس: خام فروشی و مشروب فروشی 41 تعطیلی علامت پایان یک دوران برای برج ناقوس مغازه

و: رستوران نیوز: سه نفر از تعطیلی راک فورت مایرز ناپل بونیتا اسپرینگز

Geerson تا به حال یک زندگی خوب در کالیفرنیا است. زمانی که کارگر ماهر بسته در ماه دسامبر او فکر کرد که او ممکن است باقی بماند. سپس او را به صحبت کردن با یک دوست قدیمی.

"من با داشتن یک گفتگو با باب (نکونام) قبل از او باز آزادی صحبت کردن در مورد نوع غذایی که او می خواست به انجام" Geerson گفت: سابق خود Cru همکار.

"او مانند: من فقط نمی خواهم به گوشی انجام فلوریدا غذاهای که من کاملا آن را کردم. او به معنای میگو نارگیل و انبه سالسا و پای آهک کلیدی که کل Floribbean fusion چیز آغاز شده است که 20 30 سال پیش. و من خواهم مرد اما کسی را به انجام آن.

"فلوریدا به معنی بیش از آن است."

این ایده گریبانگیر Geerson.

از JLB: 5 خبر-gem فورت مایرز رستوران کافی صندلی در فضای باز

او مورد مطالعه جهان سرآشپزها بالا آمدن از دانمارک و اسپانیا مردم مانند رنه Redzepi و Andoni لوئیس Aduriz سرآشپزها که تعریف آشپزی معانی زادگاه خود. Geerson تعجب اگر او می تواند انجام همان.

سپس نام او را. شما بعد از دیدن تمساح. SYLA. خداحافظی با میگو نارگیل; سلام به آشپزی اکتشاف فلوریدا متنوع ریشه.

"یک بار فلوریدا غذاهای آمد به تمرکز برای من این همه کلیک. آنچه که من می خواستم برای انجام و آن تماس با آمد و با هم" Geerson گفت. "من خیلی هیجان زده می شود در اینجا."

حتی اگر "اینجا" هنوز هم دارای یک معنی است.

SYLA در حال حاضر به عنوان یک شرکت غذا. Geerson چند pop-up شام او برنامه ریزی برای تابستان. هدف نهایی او این است که به یک رستوران کوچک خود را "20 تا 25 کرسی" او گفت:, که در آن او می تواند اجازه دهید بومی تشکیل دهنده او شده است تحقیق اجرا وحشی.

"ما نمی خواهیم به می گویند که ما در حال فلوریدا خوردم. ما می خواهم بگویم ما در حال جایگزین فلوریدا آشپزی" Geerson گفت.

"به آن تماس بگیرید, فلوریدا, غذاهای بزرگ انگشت وسط به Calusa و اسپانیایی ها و آمریکایی های آفریقایی تبار بردگان که با همکاری بومیان آمریکا برای به اشتراک گذاشتن تکنیک های.

"همانطور که من شروع به انجام این تحقیقات من شروع به احساس این حس از هدف مورد گفتن داستان از طریق مواد غذایی است."

Geerson کار کرده با yaupon هالی یک گیاه بومی تبدیل آن به چای که او تخمیر به کمبوچا با استفاده از فلوریدا نیشکر است. او شامپاین مخمر است که او می خواهد به جفت با تابستان انبه به گرمسیری شراب است که سپس تبدیل به انبه سرکه. او می تواند به کاهش سرکه به gastrique برای استفاده بیش از تهوع هامور; این می تواند یک درختچه برای کوکتل یک سس برای سالاد پر از soursop ، و mamay sapote.

SYLA در Geerson چشم انداز را ارائه محدود اما قابل انعطاف منو با صفحات کوچک است که می تواند دستور داد در گروه شش و یا نه.

"شما می توانید از سه دسر اگر شما می خواستم بعد از یک شام در جایی دیگر. شما می توانید از سه غذا و یک لیوان شراب," او گفت:.

"اگر شما برای شش یا نه ما البته آن را با گزینه های برای جفت شراب."

قیمت در Geerson را دید که طیف وسیعی از $55 به 165 $در هر فرد بسته به اینکه چگونه بسیاری از دوره ها انتخاب شده است.

که چشم انداز خود را ماندگار است.

Geerson بازدید چندین مزارع محلی که از آن او امیدوار است به منبع. همسرش, Olivia Geerson یک نانوایی که می تواند عرضه SYLA را نان و کمک به دسر. خود را در قفسه های لود شده با فلوریدا آشپزی و متون کاوش دولت تنوع فرهنگی. او قطره نامها مانند آلن Susser پدر از چندین دهه Floribbean حرکت به عنوان اگر آنها در حال خانوار کلمات.

"من دوست دارم که قادر به استفاده از این تاریخچه از بچه ها مثل Susser و آنچه که او قادر به انجام چه که Floribbean fusion واقعا آغاز شده و در آن ساخت و در یک راه جدید است که در ادامه به بررسی این دولت" Geerson گفت.

"آن زمان برای کسی, برای به روز رسانی فرهنگ لغت."

SYLA می تواند برای رزرو غذا در حوادث restaurantsyla.com و یا با تماس با 941-275-9201. برای اطلاعات بیشتر در SYLA آینده pop-ups و حوادث بازدید facebook.com/restaurantsyla.

بیشتر: 20 رستوران های بزرگ در SWFL که هم صاحبان سیاه و سفید — JLB

و: 6 کیپ مرجانی رستوران است که شما را دور از خانه — JLB



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب