به یاد تونی وگا از تونی رستوران مکزیکی

دیرین مشتریان از تونی رستوران مکزیکی هنوز هم می توانید تعداد خود را قوی margaritas و خوشمزه enchiladas. اما آن

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

دیرین مشتریان از تونی رستوران مکزیکی هنوز هم می توانید تعداد خود را قوی margaritas و خوشمزه enchiladas. اما آنها نمی تواند مورد استقبال صاحب تونی وگا گرم لبخند دیگر پس از او در گذشت از یک حمله قلبی در جولای 2. او 57 سال است.

وگا نقل از مکزیک به ایالات متحده زمانی که او 15 سال است. او شب و روز را به تمام خانواده خود به ایالات متحده آمریکا, رویای او قادر به رسیدن به چند سال بعد. وگا مشغول به کار در صنعت ساخت و ساز در حالی که اما به سرعت متوجه آن نمی شد برای او. بنابراین او شروع به کار خود را در صنعت رستوران انجام همه چیز را از ساخت فیلم و پیتزا به کار به عنوان یک سرور در نهایت باز کردن رستوران خود را.

در سال 1992 او باز تونی رستوران مکزیکی در 2222 الا که او متعلق به 28 سال. در طول این زمان او با عشق از زندگی خود رافائلا وگا. رافائلا در حال حاضر به حال یک کودک و وگا تا به حال چهار نفر از خود را هنگامی که آنها را ملاقات کرد. آنها ازدواج کرده بود و چهار بیشتر کودکان با هم تونی افتخار, شوهر و پدر نه نفر به همراه سه نوه.

Tony's has lost its founder.

تونی دهکدهای از دست موسس آن است.

عکس از لئو وگا

در بیانیه ای به هوستون مطبوعاتخانواده می گوید: "او عاشق تونی و همه از مشتریان وفادار با تمام قلب خود را. چهارده سال پیش تونی پیدا عیسی مسیح و او خود را در اولویت اول و دوم خانواده خود را با هر چیز دیگری پس از پشت سر. او لذت می برد در هر ثانیه از زندگی خود را. او عاشق کار بودن با خانواده اش اما به طور کلی ، delighting در خداوند. او خیلی خوشحال بود و هر وقت او را دیدم هر یک از اعضای خانواده خود را تحقق هر یک از اهداف خود در زندگی است. او شگفت انگیز بود شوهر, پدر, کشیش, پسر صاحب کسب و کار و فرزند خدا."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن