به خاطر سپردن میراث چاندرا Shekhar آزاد اسلامی در سالگرد تولد او

توسط AlishaTsalim نشانه 114هفتم تولد سالگرد یک نام است که در حال حاضر مترادف با انقلاب به شورش چاندرا Shekar آ

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

توسط Alisha

Tsalim نشانه 114هفتم تولد سالگرد یک نام است که در حال حاضر مترادف با انقلاب به شورش چاندرا Shekar آزاد. بسیاری از مبارزان راه آزادی مبارزه به مهر و موم آزادی برای هند است. اما Azad داستان احساس یک شرکت تمبر در ذهن همه.

متولد در خانواده پاندیت Sitaram Tiwari و Jagrani Devi در Bhavra روستا در حال حاضر روز Alirajpur منطقه, Madhya Pradesh, Azad خانواده آرزو برای او برای تبدیل شدن به یک زبان سانسکریت محقق است. اما سرنوشت او بود که نوشته شده در تاریخ به عنوان یک منبع الهام برای همه است.

Follow us on Facebook برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

چاندرا Shekhar آزاد تماس برای آزادی جاودانه شد با شعار -"Dushman goliyon ki ka همهمه samna karenge Azad سلام rahein hain, azad سلام rahenge" که به معنی "ما را به صورت گلوله های دشمنان است. ما آزاد بودند و ما رایگان خواهد ماند."

Azad
نقل قول توسط Azad. Printrest

زمانی که مهاتما گاندی راه اندازی شد عدم همکاری جنبش در دسامبر سال 1921 آزاد اسلامی در بخشی از این جنبش و او دستگیر شد توسط انگلیسی. در حال تولید قبل از یک قاضی او نام خود را به عنوان "آزاد" و نام پدر او به عنوان "Swatantrata".

او حتی بیشتر اختصاص داده شده به آزادی و در نتیجه بیشتر تهاجمی پس از تعلیق از عدم همکاری جنبش است. او بعدها به عضویت یک سازمان انقلابی هندوستان جمهوریخواه انجمن (مجموعه فعالان حقوق بشر) تشکیل شده توسط Ramprasad بسمل.

او معروف ترین برای Kakori راه آهن Dacoity در سال 1925 و ترور معاون سرپرست پلیس جان Poyantz ساندرز در سال 1928.

او به تصویب رسید نام دانشگاه آزاد اسلامی که به معنی "آزاد" به زبان اردو. قصه ها گفته است که در حالی که او به تصویب رسید و نام او نیز نذر که پلیس هرگز تصرف او زنده است.

همچنین بخوانید: استفاده از زبان در سیاست

در 23 فوریه سال 1931 او احاطه شده بود توسط پلیس, ساخت آن را دشوار برای او را به فرار. با یک گلوله در هفت تیر و تعدادشان کمتر او به ضرب گلوله خود را حفظ تعهد خود از هرگز اسیر زنده توسط انگلیسی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن