Reebok راه اندازی "افتخار یادداشت" کمپین برای جشن غرور ماه

توسط Puja GuptaTo افتخار LGBTQ+ جامعه و غرور ماه ژوئن امسال Reebok راه اندازی کرده است "افتخار یادداشت" کمپین

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

توسط Puja Gupta

To افتخار LGBTQ+ جامعه و غرور ماه ژوئن امسال Reebok راه اندازی کرده است "افتخار یادداشت" کمپین برجسته فعالان و تاثیرگذاران در جامعه که در حال مبارزه برای برابری در هر روز است.

مبارزات انتخاباتی فراهم می کند یک پلت فرم برای افراد برای به اشتراک گذاشتن داستان منحصر به فرد و سفر آنها به عنوان جشن طریق "افتخار یادداشت" نوشته شده توسط عزیزان. قرار است به عنوان یک عشق نامه ای به دوستان و خانواده در جامعه+, جامعه, جشن راه به عشق و به عاشق با پیام های پذیرش و قدردانی.

دنبال NewsGram در Facebook به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

به عنوان نشان داده شده از طریق یک فیلم "افتخار یادداشت" کمپین برجسته داستان از پنج نفر روشنایی راه را برای دیگر پیشگامان در LGTBQ+ جامعه است. در این فیلم لاغر, Dylan, Nali, Wazina و ژوئن سهم صمیمی نامه حمایت خطاب به آنها از عزیزان.

این برند همچنین پرده برداری از آن "انواع عشق" مجموعه با مبارزه است. مجموعه ای را تشویق می کند به بیان خود از طریق طیف گسترده ای از کفش و پوشاک و لوازم جانبی, Reebok گفت.

lgbt Reebok
Reebok نیز خود را رونمایی کرد "انواع عشق" مجموعه با مبارزه است. (بازنمودی تصویر). Pixabay

همچنین بخوانید: پایدار برنامه سفر پست همه گیر

"با یک ماموریت مادام العمر تبدیل زندگی دیگران از طریق تناسب اندام و سلامتی, ما غرور خودمان را در جشن و ترویج ارقام از این نسل که در حال ساخت جهان فراگیر تر و استقبال محل.

"فراگیر است که در هسته Reebok اخلاق و ما افتخار به درخشش نور در افرادی که در ادامه به فشار مرزهای با پررنگ خلاقیت بی باک شور و دیدگاه های منحصر به فرد," مت Blonder معاونت بازاریابی و دیجیتال نام تجاری, تجارت, در, Reebok گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب