راز چادر مسافرتی موفق

↑ ۱۹٫۰ ۱۹٫۱ «خبرگزاری فارس - پشتصحنه برنامه کلبه عموپورنگ». خبرگزاری فارس. ۲۰۲۱-۰۴-۲۶. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۷-۱

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

↑ ۱۹٫۰ ۱۹٫۱ «خبرگزاری فارس - پشتصحنه برنامه کلبه عموپورنگ». خبرگزاری فارس. ۲۰۲۱-۰۴-۲۶. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۷-۱۷. ایسنا. دریافتشده در ۲۰۲۳-۰۲-۱۰. دریافتشده در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹. در ذکر مقام لران و سبب وقوع اسم لری برایشان یاد کرده شدند که وقوع اسم لر بدان قوم بوجهی گویند از آنکه در ولایت مارود دیهی است آن را کرد میخوانند و درآن حدود دربندی آن را به زبان لری کوک اکر خوانند و در آن دربند موضعی است که لر خوانند چون اصل ایشان از آن موضع خواسته ایشان را لر خوانند. رضاخان ابتدا در مقام وزارت جنگ، بسیاری از ناآرامیها و راهزنیها را از بین برد و از تجزیهٔ ایران جلوگیری کرد و مناطق استقلال یافته را به خاک ایران بازگرداند. در ایران توسط فرهنگستان معادل طبیعتگردی نامگذاری شدهاست که با توجه به ظهور زمینگردی در چند دههٔ اخیر در ایران و جهان این واژه با معادلسازی طبیعتگردی صحیح نخواهد بود و بهتر است اکوتوریسم را معادل بوم گردشگری نامید. پایتخت حکومت (دارالخلافه) در تهران بود. ابعاد چادرها، گاه میتواند مشکل آفرین باشد، برای مثال چادرهای چهار نفرِ، برای خوابیدن در کنار یکدیگر بدون هیچ فضای اضافی هستند. ᠎This po᠎st has ​be en  do ne  by G SA C᠎on tent᠎ Generat​or᠎ D emoversion.

یکی از مدل های پر فروش در چادرهای مسافرتی هستند. بنابراین برای خرید چادر مسافرتی ارزان اگر شناخت کافی را در این زمینه دارید نترسید، چرا که در میان چادر مسافرتی ارزان که در فروشگاه ها و مراکز خرید دیده می شود نمونه های با کیفیت و با دوام نیز وجود دارد. برند کایلاس هم همانند هاسکی جزو معروف ترین برندها در زمینه تولید چادر مسافرتی می باشد. بزرگترین مزیت داشتن چادر مسافرتی این است که حس امنیت و آرامش خاطر را به عنوان یک سرپناه برای شما و هم سفرانتان به همراه خواهد داشت. چراغ پیشانی؛ یکی از ضروریات یک سفر طبیعت گردی یا کوهنوردی است که با داشتن آن دو دست آزاد میماند. چادرهای کوهنوردی و دیوارهنوردی بسیار تخصصی هستند و مورد استفاده عموم قرار نمیگیرند؛ اما چادرهای کمپینگ که بیشتر مردم از آنها استفاده کردهاند، تنوع زیادی دارند و در ابعاد و اشکال متفاوتی ارائه میشوند. ۴- در صورتی که یکی از مارکهای معروف چادر مسافرتی را تهیه نمیکنید، حتما تمامی درزها و دوختها را از نظر عدم وجود اشکال در دوخت کنترل نمایید و همچنین تمامی زیپها و چسبهای چادر مسافرتی را بررسی کنید. هنگام خرید چادر بهتر است از استحکام پارچه و سالم بودن تیرکها و زیپها مطمئن شوید.

۳- ترجیحا از چادرهای دو پوش که دارای یک لایه اضافی برای جلوگیری از نفوذ باران است استفاده نمایید زیرا هرقدر هم که پارچه چادری ضد آب باشد باز هم در هنگام بارش باران در صورتی که تماسی از داخل با پارچه چادر ایجاد شود باعث نفوذ آب به داخل میشود، لیکن در چادرهای دوپوش به علت ایجاد فضایی بین لایه درونی و لایه بیرونی، این مشکل برطرف میگردد. ۲- سعی کنید مدلی را تهیه کنید که دارای ارتفاع بیشتری باشد زیرا اکثر چادرها به علت ارتفاع کمی که دارند باعث سختی رفت و آمد و کارهای همچون تعویض لباس و غیره است و در یک مسافرت خانوادگی این نکته هم باعث آزار افراد میگردد. ارتفاع چادر هنگام خرید باید مدنظر باشد تا هنگام رفتوآمد در آن و انجام کارهای جانبی با مشکل مواجه نشوید. چادر مسافرتی : اگر تصمیم رفتن به کمپینگ را دارید و میخواهید در طبیعت چـادر بزنید بهتر است آمادگی لازم برای زندگی در آن را داشته باشید تا سفر لذت بخش باشد. مهمترین بخش کمپ زدن، برپایی چادر است، چادر زدن مناسب و خوب مانند داشتن خانه خوب است و شما را در برابر ناملایمات طبیعی حفظ میکند و اقامت آرامی را در آن چند روز برایتان رقم خواهد زد.

پس برای داشتن چادری خوب باید به نکات مهمی توجه کنید که ما در ادامه مطلب بیان خواهیم کرد. برای تمیز کردن و شستن چادر هرگز از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. ۴. بندهای چادر را در حد لازم کشیده و سفت نمایید چرا که فشار بیش از حد موجب پاره شدن بند و یا بدنه چادر میشود. با نقاشیهایی که از ناصرالدینشاه به جای مانده، میتوان گفت که علاوه بر اینکه ناصرالدینشاه به هنر نقاشی علاقهمند بوده، نسبت به تأسیس مراکز آموزش نقاشی و فراهم آوردن تسهیلات لازم برای هنرمندان درباری توجه خاص داشته، ضمن اینکه خود نیز ازین هنر بیبهره نبودهاست. زنان همچنین خود را در هنر، ادبیات، آموزش و سیاست نشان دادند. در طبقه پایین طویله هربز، بزی دانا و دنیا دیده به همراه بعگو گوسفندی سادهلوح و پرحرف، خرمن خری پولدار و ولخرج و گاو نر گاوی زورگو زندگی میکنند. اگر میخواهید در طبیعت چادر بزنید باید توجه کنید که چادرتان را متناسب با منطقهای که به آنجا سفر میکنید انتخاب کنید؛ اما در هر صورت همراه داشتن یک چادر ضد آب محتاطانهتر است. ۱- از نظر حجم توجه داشته باشید که قرار است این چادر برای چند نفر استفاده گردد و معمولا سعی کنید حداقل به اندازه یک نفر چادر را بزرگتر تهیه فرمایید؛ زیرا چادری که اصطلاحا چهار نفره است فقط به اندازهای فضا دارد که چهار نفر مماس به هم بتوانند بخوابند و چنین فضایی معمولا برای یک مسافرت خانوادگی که وسایل زیادی هم به همراه دارند و همچنین میل دارند که راحتتر استراحت کنند، فضای مطلوبی نیست. Th is a᠎rtic le has ​be​en c᠎reat᠎ed  with the ​he᠎lp of ​GSA Cont en​t Ge ne rator DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن