Raveena Tandon, سهام, DIY راهنمایی برای نگه داشتن چشم خود را آرام در طول WFH

Work از خانه برای کودکان و کلاس های آنلاین برای کودکان میان مستند منجر به تقریبا همه صرف مقدار زیادی از زمان د

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

Work از خانه برای کودکان و کلاس های آنلاین برای کودکان میان مستند منجر به تقریبا همه صرف مقدار زیادی از زمان در مقابل صفحه نمایش. بازیگر, Raveena Tandon ارائه کرده است برخی از راهنمایی های تبادل نظر در Instagram برای کمک به نگه داشتن چشم خود را آرام.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"این روزها همه ما در یک مستند ما محدود داخل خانه های ما. من فکر می کنم که بهترین کاری برای انجام در این بیماری همه گیر برای ایمن ماندن و ماندن در خانه. در حال حاضر تمام مدارس تعطیل هستند از این رو کودکان صرف زمان بیشتری را در مقابل کامپیوتر است که منجر به افزایش زمان روی صفحه نمایش. بسیاری از مردم در حال کار از خانه است که نیاز به آنها را به نشستن در مقابل کامپیوتر برای ساعت های طولانی تر. به عنوان یک نتیجه از زمان روی صفحه نمایش را افزایش می دهد. با توجه به این چشم ما خسته و تیره و تار. آنچه می تواند ما را به کمی کمک به چشم ما می گوید:" این بازیگر در ویدئو های خود را.

Raveena Tandon's DIY tips for work-from-home eyes
ارائه یک تبادل نظر و راه حل, Raveena Tandon گفت: "برخی از سرد شیر را در یک کاسه کوچک و شیب دو توپ پنبه در آن است. را از توپ پنبه فشار آنها را تا زمانی که شیر خشک. سپس محل سرد و توپ پنبه روی پلک های خود را." Pixabay

ارائه یک DIY راه حل برای همین او می افزاید: "برخی از سرد شیر را در یک کاسه کوچک و شیب دو توپ پنبه در آن است. را از توپ پنبه فشار آنها را تا زمانی که شیر خشک. سپس محل سرد و توپ پنبه روی پلک های خود را. تکرار این روند تا ببینید که چگونه به طور معجزه آسایی خود احساس خستگی ناپدید!"

همچنین بخوانید: هندوستان ترین هدف با اعتبار چاشنی حملات: گزارش

"چرا باید ما چشم رنج می برند چند راهنمایی برای نگه داشتن چشم خود را فشار رایگان, آرام و moisturised. خلاص شدن از شر #darkcircles #stayhomestaysafe,", Raveena نوشت: به عنوان بخشی از ویدئو پیدا کنید. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن