رمسورم معبد: از کجا راما شسته Brahmahati Dosha

Rameswaram یا Ramanathaswamy معبد هندو معبد اختصاص داده شده به هندو خدا پروردگار شیوا. واقع در Pamban جزیره در

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

Rameswaram یا Ramanathaswamy معبد هندو معبد اختصاص داده شده به هندو خدا پروردگار شیوا. واقع در Pamban جزیره در رمنتهپورم منطقه تامیل نادو معبد نشان دهنده یکی از 12 Jyotirlingas. این Lingam از Ramanathaswamy (شیوا) اعتقاد بر این است که ایجاد شده است و پرستش خداوند راما و معبد نیز یکی از کاراکتر Dhams از آیین هندو. دیگر 3 مقدسترین سرزمین هستند بادرينات ، Dwarka و Jagannath پوری.

این رمسورم معبد نیز برجسته مقصد برای کاشی Yatra به عنوان آن در نظر گرفته شده است ناقص و بدون Yatra از رمسورم.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

هر بیت از این معبد مربوط به این حادثه از برجسته حماسه رامایانا و در نتیجه پرتره مثال کامل از Shaivism و Vaishnavism وحدت. آن خداوند راما که نصب lingam; اما کل ساخت و ساز در معبد منجر شد توسط چند حاکمان در طول قرن ها. عمدتا معبد خانه دو lingams شناخته شده به عنوان Ramalingam و Shivalingam. Shivalingam هنوز پرستش به عنوان اول برای حفظ کلمات لرد راما به عنوان پیشنهاد شده توسط یک مقاله در VedicFeed.

Rameswaram Temple – Where Rama offered prayers to Shiva
تصویر بالا نشان می دهد شری Ramnathswamy Jyotirlingam. Wikimedia Commons

 

افسانه

یکs ذکر شده در رامایانا راما بازگشت به Rameshwaram همراه با همسرش دوی سیتا و ارتش خود را پس از کشتن Ravana. Ravana شد نه تنها شاه بلکه یک Brahmin. و با توجه به هندو مقدس, قتل تحت تملک در نظر گرفته شده است که بسیار ناراحت کننده ترین گناه به نام Brahmahathi Dosha. از این رو با کشتن Ravana راما به حال مرتکب گناه و به عنوان نتیجه راما دعا به لرد شیوا به تبرئه نماید.

لرد راما تصمیم به ایجاد Shivalinga در رمسورم و انجام مراسم به شستشو Brahmahati Dosha به عنوان توصیه شده توسط Rishi Agastya. هانومان به کارگردانی راما به Shivalinga از تن. کایلاش برای انجام مراسم مذهبی. این مراسم تا به حال به انجام در یک دوره زمانی خاص اما هانومان کردم تاخیر در آوردن Shivalinga. به عنوان یک نتیجه, Devi سیتا ایجاد یک Lingam از شن و ماسه که در دسترس بود ، آن را به نام Ramalingam. بعد راما تاسیس قابل توجه Shivalinga از سنگ سیاه و سفید به ارمغان هانومان به کوچک lingam مدت کوتاهی پس از استقرار Ramalingam در نظر گرفته است که به حرم Jyotirlinga.

تاریخچه

یکccording به کتیبه های موجود در معبد اعتقاد بر این است که باستان حرم در Rameshwaram بزرگ شد توسط شاه Parakramabahu سریلانکا در قرن 12th و اضافات ساخته شد توسط Panday را نایاک حاکمان مادورای به دنبال پادشاهان Ramanand. بسیاری از سلسله های آمد و سقوط کرد و هر یک از آنها خود قرار داده ورودی به معبد در طول دوره ساخت و ساز. یکی از چیزهایی که در طول تمام کسانی که در ساخت و ساز آن بود دراویدی سبک معماری است.

همچنین بخوانید: بازسازی مسافرت داخلی در میان همه گیر

Rameswaram Temple – Where Rama offered prayers to Shiva
سوم راهرو از رمسورم معبد است که نشان می دهد پنبه با یک 1212 ستون. Wikimedia Commons

معماری و ویژگی های

Ramanathaswamy معبد یک مثال برجسته از معماری دراویدی و اولیه خدای معبد است که در قالب lingam. وجود دارد بی حد و حصر ویژگی های منحصر به فرد در ساخت و ساز و معماری از معبد.

این معبد است که در مساحت حدود 15 هکتار با دیوارهای عظیم و عظیم Nandi. وجود دارد دو gopurams یک واقع در شرق (78 پا بالا) و یک واقع در غرب (126 پا بالا).

معروف دیگر از ویژگی های Ramanathaswamy معبد شصت و چهار حلقه چاه (teerthams) در داخل و اطراف محوطه معبد ، با توجه به Skanda Purana بیست و چهار نفر از آنها مهم هستند. در میان آنها 22 حلقه چاه در سراسر محوطه. این واقعیت تعجب آور این است که آب از هر چاه سلیقه های مختلف و حتی اگر آنها بسیار نزدیک به یکدیگر و درمانی ویژگی های. به طوری که جانبازان را داخل در teerthams قبل از آنها وارد معبد و اعتقاد بر این است که این آب مقدس می تواند در رعایت رستگاری و شستشو کردن تمام گناهان و تاسف در زندگی است.

Rameshwaram معبد نیز متشکل از سه نوع مختلف از دالان با مجموع طول 3850 ،

اولین راهرو اتفاق می افتد به قدیمی ترین در میان همه ،

این راهرو دارای 108 Shivalinga را به عنوان به خوبی به عنوان یک مجسمه Ganapathi.

سوم راهرو است که نشان می دهد پنبه با یک 1212 ستون هر یک از آنها اندازه گیری 30 فوت ارتفاع و ارتفاع نزدیک به 23 فوت است و به طور طبیعی گفت: به راهرو طولانی ترین در جهان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن