راهنمای خرید قایق بادی و مبل بادی اینتکس

از سایر مشخصه های این محصول می توان به تجهیزات جانبی خوب و کامل آن اشاره کرد که این قایق از شرکت بست وی را به

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از سایر مشخصه های این محصول می توان به تجهیزات جانبی خوب و کامل آن اشاره کرد که این قایق از شرکت بست وی را به محبوبیت بالایی رسانده است. به طوری که می توان آن را به راحتی به داخل آب هدایت کرد و یا به آسانی از داخل آب خارج نمود. قایق بادی مد نظر مدل چلنجر بوده است و از بدنه ای کشیده برخوردار می باشد که به نوبه خود مزیت های زیادی را به دنبال دارد. با این حال، این مدل بسیار مستعد سوراخ شدن است، بنابراین باید آنها را از اجسام تیز مانند چاقو و قلاب ماهیگیری دور نگه دارید. مانند مواد دشمنانی که مواد منفجره پرتاب میکردند، میتوانید به کوکتل مولوتفها نیز در دست دشمنان شلیک کنید تا آن را منفجر کنید و به آنها آسیب برسانید، اگرچه که منفجر شدن کوکتل مولوتف، دشمنانی را که توسط آن آسیب دیدهاند را درجا نمیکشد؛ زیرا مدتی طول میکشد تا آتش اثر کند. Art ic​le has been g​en​er​ated ​by GSA​ Con​te​nt  Ge nera​to r DEMO᠎.

دور تا دور قایق بادی جیمینی یک نوار ضربه گیر دیده میشود؛ کار این نوار این است که ضربههای ناشی از طرفین را که تا حد معقول دفع نماید (به جز ضرباتی همچون صخرههای نوک تیز با سرعت بالا)، این محصول دارای دو جای پاروی چرخشی و یک جفت پاروی حرفهای مخصوص است که این پاروها چند تکه ساخته میشوند، دلیل این کار راحتی در حمل و نقل قایق است، پارو های چرخشی پارو زنی در مدل جیمینی را برای شما لذت بخش میکنند، در ضمن میتوانید در مواقعی که به این پاروها نیازی ندارید آنها را در جا پارویی هایی که روی بدنه در دو سمت متصل است نگه دارید. این محصول همان طور که در تصاویر مشخص است دارای ارگونومی ساخت مستطیلی شکل با لبه های گرد است که ان را به یک قایق خاص و شکیل تبدیل کرده است. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول هم همان رنگ نارنجی را دارا می باشد که در داخل ان خطوطی سفید و خاکستری به چشم می خورد.

به علاوه جنس این قسمت ضخیم تر از سایر قسمت های قایق بوده و به سادگی سوراخ نمی شود. در قسمت جلویی قایق بادی ارزان یک طناب با طول چند سانتی وجود دارد که با وجود آن کشیدن و هدایت قایق با سهولت بیشتری انجام میشود و حتی میتوانید به وسیله این طناب قایق را روی آب انداخته و به حرکت در آورید. پس از مدتی، کات سینی به شما نشان داده میشود و لوئیس میگوید که باید به طبقه بالا بروید. در ضمن توصیه می شود از پمپ های باد دستی متوسط یا کوچک برای باد کردن آن استفاده نکنید چرا که مدت زمان زیادی به طول می انجامد تا بتوانید آن را باد کرده و استفاده کنید. قایق های بادی ابزاری بسیار کارآمد هستند که در شرایط متنوعی قابل استفاده هستند، قایق بادی جنگلی اینتایم نیز از محصولات بسیار خوب و فوق العاده این شرکت می باشد که در برابر قیمت خود کیفیت مناسبی را ارائه می کند. البته در نظر داشته باشید که قیمت تا چند برابر تفاوت دارد. در این قسمت لازم به ذکر است که بخش کناری که وظیفه اصلی تحمل وزن قایق را بر عهده دارد از دو محفظه باد برخوردار است به این معنی که در صورت سوراخ شدن یا آسیب دیدن هر کدام از محفظه های باد آن محفظه باد دیگری وزن سرنشینان قایق را تحمل می کند و این موضوع امنیت قایق را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

قسمت داخلی و کف قایق نیز با رنگ مشابه هم ساخته شده اند و کاملا ساده هستند، با این تفاوت که قسمت کف قایق به صورت بادشو بوده و محفظه های باد آن به صورت موازی شکل بسته اند. قسمت زیرین قایق نیز همانند قسمت داخلی آن بوده با این تفاوت که کناره های آن نیز ساده می باشد. در قسمت جلویی این محصول هم چنین یک عدد دستگیره تعبیه شده است که به ان طناب نجات هم وصل می شود. نیز می تواند در خرید شما قطعا تاثیرگذار باشد پس حتما به امکانات قایق بادی نیز توجه داشته باشید. نهایتاً توجه داشته باشید که متناسب با نوع، همچنین کاربردی که قایق برای شما خواهد داشت، قایقی با قیمت متناسب خریداری نمایید. بزرگ ترین تفاوت قایق های در قیمت های یک سطح ظاهر آنهاست و اغلب کیفیت مشابهی دارند. برای مشاهده جدیدترین مدل های قایق بادی اینتکس و استعلام قیمت و مشخصات دقیق می توانید به دسته بندی قایق بادی در منوی همین سایت مراجعه نمایید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن