راهنمای خرید جامپینگ بادی

ابعاد در نظر گرفته شده برای انواع جامپینگ بادی به مقدار زیادی مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا که بسیاری از مدل ه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ابعاد در نظر گرفته شده برای انواع جامپینگ بادی به مقدار زیادی مورد توجه قرار نمی گیرد زیرا که بسیاری از مدل های مربعی شکل و مدل های دایره ای شکل با هم ابعاد مشابهی دارند. طراحی ظاهری جامپینگ ها معمولا به صورت مربعی یا گرد بوده زیرا که این نوع طراحی ها بیشترین بازدهی را خواهد داشت. این نوع جامپینگ ها در واقع برای سنین بزرگسال تولید و طراحی نشده اند از همین رو برای بزرگسالان می بایست اقدام به خرید ترامپولین کرد. از مزایا جامپینگ بادی اینتکس میتوان به قیمت مناسب ، حجم کم ، وزن سبک ، حمل و نقل آسان ، ظاهری شیک و زیبا ، طول عمر بالا ، ساخت به صورت اصلی و اورجینال ، تولید شده به صورت شرکتی ، به کار گیری رنگ های جذاب و روشن ، خدمات پس از فروش و گارانتی شرگت اینتکس ، اشاره نمود . متریال های به کار برده شده در این محصولات به دلیل داشتن ابعاد بزرگ ضخامت بالایی داشته از همین رو شامل طول عمر بالاتری نیز خواهند بود.به کار بردن پلاستیک PVC با روکش وینیل بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده که با وجود ضخامت خوب خود انعطاف پذیری بالایی نیز خواهند داشت.  This c onte᠎nt was writt᠎en ᠎with the he᠎lp of GSA᠎ Conte​nt Genera᠎tor DE MO.

نگهداری از جامپینگهای بادی به سبب کیفیت بالای مواد اولیهشان کار چندان دشواری نیست. اما با این حال شاید مهمترین تفاوت میان انواع جامپینگهای بادی، شکل و شمایل ظاهری و طرح آنان باشد. انواع جامپینگ بادی قابلیت پر و خالی شدن با پمپ باد برقی و پمپ دستی شرکت های بست وی و اینتکس را دارد . از خصوصیات دیگر این جامپینگ بادی و رینگ بوکس بادی میتوان به قیمت ارزان , جا به جایی آسان , وزن سبک , طراحی زیبا و جذاب , قابلیت شستشو , جامپینگ بادی اصلی اینتکس و بسیاری از مزیت های مفید این محصول بادی اشاره نمود . این قسمت در واقع به گونه ای طراحی شده که فضای خالی لازم را بین پای افراد مصرف کننده و زمین ایجاد کند. امکان استفاده از جامپینگ بادی در فضای باز و بسته از دیگر ویژگی های این سری از محصولات بادی تفریحی محسوب می شوند. جامپینگ بادی یکی از محصولات بادی تفریحی و ورزشی برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که قابل استفاده در فضای باز و بسته مانند خانه ، ویلا ، باغ و مهد کودک ها می باشد. نوع طراحی در محصولاتی مانند جامپینگ بادی بیشتر جنبه ظاهری و سلیقه ای داشته و به دلیل تشابهات زیاد به یکدیگر اولویت اول در خرید جامپینگ بادی کودک نخواهد بود.

این جامپینگهای بادی در جهت استفاده ازکودکان و نوجوانان در منزل، مهدکودک و پارکهای کودکان طراحی شده است. شرکت مرکزی اینتکس در ایران این افتخار را دارد که تمامی محصولات بادی اینتکس را با کیفیت اورجینال و کاملا اصلی در بازار به صورت عمده و تکی به فروش میرساند و همه ساله تخفیفاتی را برای فروش اجناس اعمال میکند تا مشتریان عزیز شهرستانی و تهرانی از این تخفیف ها استفاده کنند . توجه: لطفا در نظر داشته باشید مجله دلگرم فروشگاه اینترنتی نمی باشد و قیمت های درج شده برای جامپینگ در این صفحه ، کف قیمت فروشندگان جامپینگ در بازار می باشد و صرفا جهت اطلاع از نرخ جامپینگ تهیه گشته اند. پس یکی از مزایای جامپینگ بادی تنوع بسیار زیاد آنها میباشد. تحمل وزن آنها نیز در یک رنج قرار می گیرد. این متریال در برابر برخورد آب ، نور آفتاب و همچنین قرار گیری در برابر شرایط دمایی مختلف کاملا مقاوم بوده اما در صورت آسیب دیدن به راحتی و با ضریب اطمینان بالایی قابل تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی خواهد بود بنابراین با توجه به این ویژگی خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این محصولات راحت می باشد. این موارد شاید در ظاهر آیتم های ساده ای به نظر برسند اما به دلیل موثر بودن تمامی موارد ذکر شده در کیفیت یک جامپینگ بادی می بایست قبل از خرید توجه زیادی به آنها شود.

از جامپینگ بادی میتوان استفاده دیگری نیز داشت با خالی کردن باد قسمت کف جامپینگ در داخل آن توپ بریزید و استفاده کنید . در آغاز نازل های هم اندازه ی متصل به دریچه ها را یافته و روی پمپ ها نصب کنید. پس از خروج کامل هوا می توانید بصورت منظم محصول را روی هم تا کرده و به داخل کارتن برگردانید. برای تداوم کیفیت جامپینگ اینتکس توصیه می شود آن ها را به طور کامل باد نکنید. لیست قیمت جامپینگ در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف جامپینگ مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های جامپینگ مقایسه کنید. برای این کار، کافیست که نازل پمپ را به دریچه قسمت وصل کرده و سپس با فشار دست، باد زدن را آغاز کنید. جامپینگ بادی سبز با طول 132و عرض 132 در ارتفاع 107 یکی از کوچکترین تشک های بادی پرش است که در فضاهای کم آپارتمانی کاربرد زیادی دارد . جامپینگ بادی دایره ای را از کارتن خود بیرون آورید و روی سطحی بخوابانید. دیواره ها تماما بادی و مانع بیرون افتادن کودکان از تشک میشود .

آخرین مطالب