چهارم از یک میلیارد نفر به از دست دادن شغل: مایکروسافت جمهور

این Covid-19 همه گیر است و ضربه زدن به اقتصاد جهانی خیلی سخت است که یک چهارم از یک میلیارد نفر را در مجموعه ای

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

این Covid-19 همه گیر است و ضربه زدن به اقتصاد جهانی خیلی سخت است که یک چهارم از یک میلیارد نفر را در مجموعه ای به از دست دادن شغل خود در این سال مایکروسافت جمهور براد اسمیت گفته است.

جهان مواجه است متناوب کار چالش و مردم نیاز به یادگیری مهارت های جدید برای دریافت شغل "و یا حتی به چسبیدن به یک" اسمیت گفت: به تازگی.

به گفته مایکروسافت محاسبات نرخ بیکاری جهانی در سال 2020 ممکن است رسیدن به یک چهارم از یک میلیارد نفر است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از ما!!

"این تعداد سرسام آور است. همه گیر جهات بدون مرز. در ایالات متحده به تنهایی به دفتر بودجه کنگره تخمین کشور ممکن است شاهد یک 12.3 نقطه را افزایش می دهد (از 3.5 درصد به 15.8 درصد) نرخ بیکاری برابر میدانند به بیش از 21 میلیون نفر به تازگی از کار مردم است. بسیاری از دیگر کشورها و قاره ها با چالش های مشابهی روبرو" اسمیت شفافی.

Quarter of a Billion People To Lose Jobs
به گفته مایکروسافت محاسبات نرخ بیکاری جهانی در سال 2020 ممکن است رسیدن به یک چهارم از یک میلیارد نفر است. فلیکر

مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد جدید جهانی مهارت ابتکار برای کمک به 25 میلیون نفر در سراسر جهان جدید برای به دست آوردن مهارت های دیجیتال تا پایان سال است.

اعلام می آید در پاسخ به بحران اقتصادی جهانی ناشی از Covid-19 بیماری همه گیر.

"ما در جهانی زندگی از اینترنت نابرابری – اگر ما به انجام کاری در مورد آن ما در حال رفتن به تشدید دیگر نابرابری است که همه ما نگران است. این کار فراتر از هر شرکت و یا هر یک از دولت اما اگر ما می تواند رسیدن به 25 میلیون نفر از مردم ما احساس می کنیم در حال انجام بخشی از ما" گفت: اسمیت.

جهان نیاز گسترده اقتصادی است که نیاز به در بخش توسعه مهارت های جدید در میان بخش قابل توجهی از نیروی کار جهانی او اضافه شده است.

Quarter of a Billion People To Lose Jobs
این Covid-19 همه گیر است و ضربه زدن به اقتصاد جهانی خیلی سخت است که یک چهارم از یک میلیارد نفر را در مجموعه ای به از دست دادن شغل خود در این سال مایکروسافت جمهور براد اسمیت گفته است. Pixabay

بیش از پنج سال آینده مایکروسافت تخمین می زند که نیروی کار جهانی می تواند جذب حدود 149 میلیون تکنولوژی جدید گرا شغل.

توسعه نرم افزار حساب برای تنها بزرگترین سهم از این پیش بینی اما نقش خود را در زمینه های مرتبط مانند تجزیه و تحلیل داده ها, امنیت و حفاظت از حریم خصوصی نیز آماده به رشد قابل ملاحظه ای است.

"البته قدر و مخلوطی از رشد کار را با کشور دیگر متفاوت است و در صنعت و در بخش" گفت: اسمیت.

همچنین بخوانید: اینجا چرا بخش گردشگری باید تجدید نظر و اولویت های در طول Covid-19

اگر چه تاثیر نخواهد بود به طور مساوی توزیع شده دیجیتال تحول را لمس تقریبا در هر گوشه ای از نیروی کار جهانی — از تولید مواد غذایی (324,000 شغل جدید) به بهداشت و درمان (2 میلیون) و صنعت خودرو (6 میلیون).

موجود در آموزش است نه رسیدن به این جمعیت که به آن نیاز دارید.

"در آموزش در حد جلبک آموزش از راه دور و دیگر جایگزین حالت محدود کردن گزینه های برای کارکنان آینده نگر. شاید بیشتر به طور قابل توجهی در آموزش این است که بیش از دو بار به عنوان شایع در میان کارگران که در حال حاضر در بالاتر ماهر نقش ترک آن در بیشتر automatable موقعیت های حتی بیشتر در معرض خطر جابه جایی" اسمیت اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن