PTSD می توان از طریق چشم خود را

Researchers پیدا کرده اند که چشم بیمار می تواند نشان می دهد اگر آنها دچار یک تجربه آسیب زا در گذشته است.اختلال

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

Researchers پیدا کرده اند که چشم بیمار می تواند نشان می دهد اگر آنها دچار یک تجربه آسیب زا در گذشته است.

اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) می تواند رخ دهد هنگامی که یک فرد با تجربه یک رویداد آسیب زا مانند یک تصادف ماشین, مبارزه با استرس و یا سوء استفاده.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

"این یافته ها به ما اجازه می دهد به درک که افراد مبتلا به PTSD به طور خودکار در ابتدا برای تهدید و ترس پاسخ در هر نامشخص عاطفی زمینه و در نظر گرفتن آنچه که این بار باید به آنها در زندگی روزمره گفت:" مطالعه محقق Aimee مک کینون از دانشگاه کاردیف انگلستان است.

برای مطالعه منتشر شده در مجله Biological Psychology این تیم تحقیقاتی به دنبال اثری از این حوادث آسیب زا در چشم بيمار مبتلا به PTSD با اندازه گیری مردمک چشم است.

PTSD
پاسخ از افراد مبتلا به PTSD متفاوت از دیگر افراد از جمله افرادی که دچار آسیب های روانی شده اما باید به PTSD. Pixabay

به شرکت کنندگان نشان داده شد و تهدید تصاویر مانند جانوران شریر و یا سلاح و همچنین تصاویر دیگر نشان داد که حوادث خنثی و یا حتی تصاویر لذت بخش.

پاسخ از افراد مبتلا به PTSD متفاوت از دیگر افراد از جمله افرادی که دچار آسیب های روانی شده اما باید به PTSD.

در ابتدا دانش آموز موفق به نشان دادن عادی تیز انقباض که ناشی از تغییرات در سطح نور – اما پس از آن دانش آموزان خود را رشد کرد و حتی بزرگتر به محرک عاطفی نسبت به دیگر شرکت کنندگان.

یکی دیگر از نتیجه غیر منتظره بود که دانش آموزان از بيماران مبتلا به PTSD نه تنها نشان داد اغراق آمیز پاسخ به تهدید محرک بلکه به محرک است که به تصویر کشیده شده "مثبت" تصاویر مانند هیجان انگیز صحنه های ورزشی.

PTSD
در ابتدا دانش آموز موفق به نشان دادن عادی تیز انقباض که ناشی از تغییرات در سطح نور – اما پس از آن دانش آموزان خود را رشد کرد و حتی بزرگتر به محرک عاطفی نسبت به دیگر شرکت کنندگان. فلیکر

"این نشان می دهد که بیش از حد-پاسخ دانش آموز است که در پاسخ به یک هرج و محرک و نه فقط آنهایی که تهدید" گفت: مطالعه همکاری نویسنده نیکولا خاکستری از Swansea University.

"این ممکن است اجازه می دهد تا ما را به استفاده از این تصاویر مثبت در درمان به جای تکیه بر تصاویر منفی که می تواند بسیار ناراحت کننده به بیمار و بنابراین درمان قابل قبول تر و قابل تحمل" او اضافه شده است.

همچنین بخوانید: Phygital : این روند مد جدید

به گفته محققان این ایده در حال حاضر نیاز به آزمایش تجربی قبل از آن قرار داده است به عمل بالینی.

"اگر کسی مبتلا به PTSD است در مواجهه با هر سطح بالا عاطفی تحریک حتی اگر این احساسات مثبت است آن را بلافاصله می تواند باعث تهدید سیستم" نویسندگان این مطالعه نوشت.

"پزشکان نیاز به درک این تاثیر مثبت محرک به منظور حمایت از خدمات خود را به کاربران غلبه بر چالش های قابل توجهی در آنها صورت" آنها اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن