اثبات زندگی: هوستون هنر جامعه در حال حاضر و در آینده

این کوچه تئاتر اعلام کرده است برگزاری 2020-21 تصویری فصل امتحانات ابتدائی برای هوستون بازیگران. آغاز روز شنبه,

توسط ABDOOSNEWS در 22 اردیبهشت 1399

این کوچه تئاتر اعلام کرده است برگزاری 2020-21 تصویری فصل امتحانات ابتدائی برای هوستون بازیگران. آغاز روز شنبه, مه 27, اعضای, از, بازیگران, انجمن حقوق صاحبان سهام می توانید شروع به برنامه ریزی قرار ملاقات و در بعد غیر سهام بازیگران همان را انجام دهید.

وجود دارد تعداد محدودی از slots — 130 مجموع سه نفری, که, کوچه, است, پذیرش, برای, بررسی, پس, هوستون, بازیگرانی که می خواهند شانس برای صعود کوچه مرحله بهتر آمار نمرات خود را از طریق ایمیل auditions@alleytheatre.org در آن تاریخ. واقعی, نوجوانی ارسالی برگزار خواهد شد ژوئن 10-17.

در دیگر پسر-چگونه-COVID-19-می-change-your-معمول-روش-از-عملیات اتفاقات بازدید تئاتر ارائه شده است ضربه بزنید کلاس در خانه شروع سهشنبه, مارس 12. معرفی به شیر نیاز به هیچ دانش پیش در حالی که متوسط/پیشرفته ضربه بزنید تا یک سال کامل از شیر تجربه لازمه. اگر شما ضربه بزنید و کفش و استفاده از کفش و لباس. اگر شما لازم نیست که لباس کفش و...

در صورتی که شما از دست رفته جیوه ارکستر مجلسی پخش از بتهوون پنجم شما می توانید جریان آن در حال حاضر از طریق mercuryhouston.org یوتیوب و یا Facebook. یا بالاتر.

در میان ارائه در موزه هنرهای زیبای هوستون گرفتن DJ خورشید یک ساعت یک مبارک در پنج شنبه, مه 14 در 7 p. m. در Facebook Live. همراه با یادگیری در مورد موسیقی او ارائه شما دستور غذا برای یک هنر-الهام امضا کوکتل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب