گوگل ارائه می دهد کمک هزینه تحصیلی برای برنامه های گواهی

گوگل کرگدن شرکت فن آوری است که تبدیل به یک فعل برای جستجوی آنلاین است که ارائه کمک های مالی به دانش آموزانی که

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

گوگل کرگدن شرکت فن آوری است که تبدیل به یک فعل برای جستجوی آنلاین است که ارائه کمک های مالی به دانش آموزانی که خود را برنامه های گواهی در تجزیه و تحلیل داده ها, مدیریت پروژه و تجربه کاربر.

خواستار آن را "دیجیتال شغل برنامه برای کمک به آمریکا بهبود اقتصادی" ارائه می آید در طول ضبط-بالا و افزایش بیکاری در ایالات متحده به دلیل قرنطينه و خاموش شدن ناگهانی اجرا برای کمک به متوقف کردن گسترش COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید.

Follow us on Instagram برای اقامت به روز شده در آخرین اخبار!!

"تحصیلات دانشگاهی خارج از دسترس برای بسیاری از آمریکایی ها و شما نباید نیاز به یک کالج دیپلم به امنیت اقتصادی" نوشته کنت واکر معاون ارشد رئیس جمهور از امور جهانی در گوگل در یک پست وبلاگ.

در علاوه بر این به محل کار بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها تعطیل در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. در حالی که 60 درصد از دانشگاه ها گفت: برگزاری کلاس های حضوری پاییز امسال 9 درصد می گویند که آنها خواهد شد تنها به صورت آنلاین و 24 درصد می گویند آنها ارائه خواهد شد ترکیبی از آنلاین و کلاس های حضوری.

Google Offers Scholarships for Certificate Programs
مطالعات میزبانی می شود در Coursera یک پلت فرم آموزش آنلاین تاسیس شده توسط دافنه کلر که مطالعه در دانشگاه استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا-برکلی و Andrew Ng, تحصیل در موسسه تکنولوژی ماساچوست و UC برکلی. کلر و Ng هستند اساتید در دانشگاه استنفورد. Pixabay

"ما نیاز جدید در دسترس شغل-آموزش راه حل – از افزایش برنامه های حرفه ای برای آموزش آنلاین به کمک امریکا بازیابی و بازسازی" واکر نوشت.

گوگل در نظر گرفته گواهینامه معادل چهار سال مدرک اما آنها را تنها شش ماه به صورت کامل. هیچ مدرک دانشگاهی مورد نیاز است.

این دوره به طور معمول هزینه 49 دلار در ماه است اما این شرکت اعلام کرد که آن را در دسترس 100,000 بر اساس نیاز های تحصیلی, بودجه توسط گوگل.

گواهی نامه آموزش مهارت در تجزیه و تحلیل داده ها, مدیریت پروژه و طراحی تجربه کاربر.

داده های تحلیلگران "آماده سازی فرآیند و تجزیه و تحلیل داده ها برای کلید بینش" گوگل اعلام کرد. گواهی کمک می کند تا زبان آموزان حرکت "داده های چرخه عمر با استفاده از ابزار و سیستم عامل برای پردازش و تجزیه و تحلیل تجسم و به دست آوردن بینش از داده ها است." متوسط دستمزد به طور متوسط برای تحلیلگران داده است $66,000 آن را اعلام کرد.

Google Offers Scholarships for Certificate Programs
دو مرد در گذشته راه رفتن یک ساختمان در گوگل پردیس در Mountain View, California. فردا

مدیران پروژه "مسئول برنامه ریزی و نظارت بر پروژه های به اطمینان حاصل شود آنها در حال تکمیل و کارآمد با حداکثر کیفیت و ارزش افزوده برای کسب و کار است." گوگل گواهی می افزاید: "بینش مدیریت پروژه چابک." متوسط دستمزد به طور متوسط $است 93,000 با توجه به گوگل.

تجربه کاربری یا UX designers – "تکنولوژی را آسان تر و لذت بخش تر به استفاده از. آنها ایجاد و یا اصلاح محصولات و رابط های آنها را مفید و قابل استفاده و در دسترس کاربران" اعلام این شرکت اعلام کرد. کسانی که گواهینامه شامل درس طراحی wireframes و نمونه های اولیه. متوسط دستمزد سالانه برای طراحان UX است در مورد $75,000 گوگل گفت.

همچنین بخوانید: Facebook برای راه اندازی بخش جدید برای کم ارزش کردن تاج اسطوره

مطالعات میزبانی می شود در Coursera یک پلت فرم آموزش آنلاین تاسیس شده توسط دافنه کلر که مطالعه در دانشگاه استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا-برکلی و Andrew Ng, تحصیل در موسسه تکنولوژی ماساچوست و UC برکلی. کلر و Ng هستند اساتید در دانشگاه استنفورد.

دانش آموزان در سراسر جهان مجبور به یادگیری آنلاین در طول COVID-19 همه گیر باید تاسف کیفیت کلاس های آنلاین. آنها با اشاره به ناکافی اتصال به اینترنت و فقیر تحویل آموزش. مربیان هم در مورد شکایت کرده اند که آمادگی برای آموزش از طریق اینترنت. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن