به دستور ریاست در آبزی پروری تساوی نگرانی های زیست محیطی خلیج فارس شیلات

کارل اشنایدر فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 20, 2020فدرال آبهای ایالات متحده از مزارع آبزی

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

فدرال آبهای ایالات متحده از مزارع آبزی پروری, اما یک فرمان اجرایی جدید از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند تسریع تلاش های پرورش ماهی شرکت را غوطه.

جنوب غربی فلوریدا می تواند در خط مقدم فشار برای مزارع تر به عنوان یک برنامه آزمایشی کار می کند از طریق یک فرایند اجازه. گروه های زیست محیطی نگران منظور خواهد greenlight عملیات دریایی ایجاد متمرکز منابع آلودگی و قرار دادن گونه های وحشی در معرض خطر است.

منظور اجرایی در ترویج غذاهای دریایی آمریکا رقابت و رشد اقتصادی امضا شد مارس 7 و در میان موارد دیگر پیشنهاد حذف "منسوخ شده و بی ارزش غم انگیز مقررات" و ساده کردن آبزی پروری اجازه.

اقیانوس عصر قبلا Kampachi مزارع است که در انتظار مجوز برای آن خلبان finfish مزرعه Velella اپسیلون. مزرعه خواهد شد در حدود 41 مایلی جنوب غربی ساراسوتا در خلیج مکزیک و افزایش 88,000 پوند almaco جک ماهی در هر سال.

نیل سیمز, موسس و مدیر عامل شرکت اقیانوس دوران گفت: اخبار روزانه که Velella اپسیلون پروژه تشکیل شده است از یک تظاهرات قلم که در آن ماهی پرورشی برگزار خواهد شد. قلم را اندازه گیری 20 فوت و 50 فوت در سراسر. از آن خواهد شد قادر به مستغرق در حدود 7 متر یا 20 فوت است.

"اجرایی به منظور ساده سازی اجازه توسط ... قرار دادن یک سال 2-محدودیت زمانی در بررسی های زیست محیطی به جای آن که باز به پایان رسید" سیمز نوشت. "این است که بی دلیل و با توجه به این که (کالیفرنیا برنامهای بیانیه اثرات زیست محیطی) برای دکل های آبزی پروری در دولت آب در حال حاضر حدود 12 سال به این فرآیند با هیچ پایانی در چشم."

قبلی پوشش: پیشنهاد مزرعه ماهی در SWFL اولین از نوع خود در فدرال آب تساوی نگرانی دیدگاه

اما ارشد اقیانوس مبارز برای حمایت از محیط زیست گروه دوستان زمین گفت: دولت نباید قطع گوشه و کنار محیط زیست بررسی است.

"شما نمی توانید عجله این. من فکر می کنم که واقعا یک مشکل بزرگ آنها در حال تلاش برای دور زدن" Hallie تمپلتون گفت.

رئیس جمهور فرمان اجرایی مبهم است بر آنچه در قوانین و مقررات آن خواهد حذف و یا ساده ترک سیاست, مشاور Rosanna نیل از شمال غربی اقیانوس اطلس دریایی داد نگران این صنعت را گسترش خواهد داد و بدون نظارت.

"این روشن نیست که در این نقطه است که مقررات آنها را عقب اما احساس ما این است که همه چیز روی میز" نیل گفت. "اقدامات حفاظتی فقط ممکن است به طور کامل پاک شده و آن را بسیار مورد که آنها deregulating صنعت ماهیگیری. به این معنی که وجود خواهد داشت کمتر حفاظت در محل برای اکوسیستم های دریایی ..."

تحت سفارش یک نهاد مسئول خواهد بود "مرور این پروژه از طریق فدرال بررسی های زیست محیطی و روند مجوز." منظور نام ملی اقیانوسی و جوی دولت به عنوان نهاد نظارت بر طرح های آبزی پروری.

"این فقط به نظر می رسد باز هم ما باید این دولت در تلاش برای دور زدن کنگره و مشکل بزرگ این است که NOAA نمی کند و با اقتدار به اجازه finfish دریایی و آبزیان" تمپلتون گفت.

بیشتر در مورد این موضوع: ساراسوتا مخالف بحث پرورش ماهی پیشنهاد برای خلیج مکزیک

شناسایی NOAA به عنوان نهاد کمک خواهد کرد "جلوگیری از طولانی fiascos مانند رز دره در (جنوب کالیفرنیا) که در آن هیچ آژانس در زمان نقش سرب در سال" سیمز نوشت.

رز دره عمیق و باریک است که یک پیشنهاد آبزی پروری تسهیلات شده است که تلاش برای به دست آوردن اجازه سواحل سن دیگو.

تمپلتون و نما نیل نگران است که تمرکز قدرت تحت NOAA تضعیف این سازمان ماموریت.

"آن می رود و در برابر (NOAA) ماموریت حفاظت از اقیانوس ها و حصول اطمینان از سالم شیلات" نیل گفت. "این یک نگرانی عمده است. من فکر می کنم آن است که هموار راه را برای بیشتر و بیشتر آلودگی اقیانوس و معرفی آفات و بیماری ها است."

تحت فرمان اجرایی جدید آبزی پروری, فرصت مناطق خواهد بود در فدرال آب. سفارش اصرار دارد که دو مکان جغرافیایی در ایالات متحده آمریکا شناسایی شود در عرض یک سال به صورت تجاری پرورش آبزیان. این مناطق را نیز منوط به کوتاه دو سال بیانیه اثرات زیست محیطی.

هر یک از زیر چهار سال و دو مکان بیشتر نیاز به شناسایی و ایجاد شش تجاری آبزی پروری در مناطق فدرال کنترل آب.

چون NOAA است که در داخل ایالات متحده آمریکا وزارت بازرگانی تمپلتون گفت که او تا به حال نگرانی در مورد یک پتانسیل تضاد منافع.

"آن را مانند روباه امنیت henhouse" او گفت:. "اگر شما می خواهید این صنعت به موفقیت شما ممکن است توجه به محیط زیست است."

نیل گفت: او فکر می کند این فرصت را مناطق خواهد شد که اثرات مخربی برای همه به جز شرکت های بزرگ که می سود.

"در حال حاضر شما باید از شرکت هایی که در حال خصوصی سازی اقیانوس," او گفت:, و اشاره کرد که آنها در حال کنترل اقیانوس فضا برای رشد ماهی. تحت مقررات جدید, "شرکت رایگان به بهره برداری آمریکا شیلات به حداکثر میزان بدون هیچ گونه مناسب محدودیت."

گذشته پوشش: هنوز زمان برای اظهار نظر در بحث finfish مزرعه در خلیج مکزیک

سیمز گفت: مناطق هنوز هم نیاز به یک متقاضی مطابق با هر بیانیه اثرات زیست محیطی مقررات "و هنوز هم احتمالا نیاز به متقاضیان ارائه یک ارزیابی زیست محیطی شود." او همچنین گفت که از نظر زیست محیطی جهان نیاز بیشتری قرار گیرد.

"این است که محیط زیست ضروری است که ما نمی توانیم چشم پوشی" سیمز نوشت. "ما نمی توانیم خوراک 9 میلیارد نفر با پروتئین حیوانی بر اساس زمینی حیوانات — وجود دارد نه به اندازه کافی زمین یا آب شیرین و وجود دارد بیش از حد (گازهای گلخانه ای) تولید گازهای گلخانه ای."

چون هیچ اشاره ای به تحقیق و یا پروژه های آزمایشی برای تست پایداری و آبزیان و کشاورزی در فدرال آب تمپلتون گفت که هدف آشکار اجرایی به منظور سود است.

"ما نیاز به پخش پول و ببینید که در آن است رفتن و مراقب باشید قرار دادن عملیات تجاری در اقیانوس بدون دانستن بیشتر برای اولین بار," او گفت:.

کارل اشنایدر یک محیط خبرنگار. او را دنبال کنید در Facebook و Twitter: @karlstartswithk ایمیل او را در kschneider@gannett.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب