رئیس جمهور تهمت افکن کیپ کرال خانواده در طول روز یادبود سخنرانی در بالتیمور

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:58 PM EDT مه 27 سال 2020بیل و مارگو اگرز کیپ مرجان نشسته بودن

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

بیل و مارگو اگرز کیپ مرجان نشسته بودند شاید 50 پا از رئیس جمهور ایالات متحده در روز یادبود در فورت مک هنری در بالتیمور. وجود دارد رئیس جمهور, تمجید از فداکاری های ساخته شده توسط خود را ،

دانیل اگرز یک ارتش ایالات متحده سبز کلاه بره و یک سال 1993 کیپ کرال دبیرستان فارغ التحصیل درگذشت در عمل در سن 28 در افغانستان همراه با مهر و موم نیروی دریایی برایان Ouellette, 37 و رابرت Mogensen, 26 و یوسف Jeffries, 21, ارتش ایالات متحده. وسیله نقلیه خود را منفجر شد که در آن سوار بر یک دستگاه منفجره دست ساز (بمب) 29 مه 2004.

جمعه, علامت سالگرد 16 از مرگ آنها.

مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر دانیل اگرز با نام در این سخنرانی چندین بار.

"امروز ما افتخار دانیل زندگی باور نکردنی و استثنایی شجاعت و ما به شما قول می دهم که ما را گرامی داشتن او برکت حافظه برای همیشه" گفت.

"ما نشسته در ردیف اول سمت راست در مقابل او" بیل اگرز گفت. "ذهن من بود در ابرها فقط در تلاش برای پردازش این همه چیز است. ما تنها ستاره طلا که دعوت شد به این ادای احترام در میان هزاران و هزاران نفر."

وجود دارد تنها در حدود یک صد نفر در حضور تعداد محدودی از آنجا که از COVID-19 بیماری همه گیر. هر کس در مخاطبان عینک ماسک. این اگرز خانواده نیست که هر یک در یک زمان با رئیس جمهور.

مارگو اگرز به نام تجربه به بیان دیگر "دنی لحظه ای." دو هفته قبل از درگذشت او, او به او گفت که در طی یک تماس تلفنی که او همیشه خواهد بود با آنها. او گفت که مادر خود را که دومین تور وظیفه در افغانستان خواهد بود بسیار سخت تر از اول. او می دانست که نه تنها خطرات اما او گیراندم چگونه زندگی او زندگی خواهد طنین انداز سال بعد.

جان "J. J." و بیلی اگرز شد سنین 6 و 3 هنگامی که پدر خود درگذشت. مانند او آنها ثبت نام در ارگ و قصد به خدمت در ارتش به عنوان پدربزرگ خود را در طول جنگ ویتنام و پدر خود را در افغانستان است.

ربکا Eggers, Daniel همسر نیز در این مراسم حضور داشتند با شوهرش, Alex گالگوس که با او ازدواج حدود پنج سال پیش.

آنها هم نشسته در ردیف جلو.

"این چیزهایی که به خاطر اتفاق می افتد به خانواده ما" مارگو اگرز گفت. "و کسانی که کلمات حلقه درست است. او همیشه با ما است. او همیشه با ما است.

"این یک افتخار و یک کمی از یک گردباد."

مغلوب ساختن پیشی جستن تحویل 13 دقیقه سخنرانی او خواندن از یک جفت از teleprompters پس از فرود هلیکوپتر در سایت تاریخی که الهام گرفته از Francis Scott Key را "ستاره پرستاره بنر.

مارگو اگرز گفت که او تا به حال هیچ ایده مغلوب ساختن پیشی جستن را ذکر پسرش در طول سخنرانی.

"من که اگر آن را می توان در همه, این امر می تواند توسط کسی غیر از او," او گفت:.

"هنگامی که ما شنیده جمهور صحبت کردن در مورد خانواده ما آن را فقط به نظر می رسید به طوری حقیقی به شنیدن این که" لایحه اگرز گفت.

آنها منتظر حدود 45 دقیقه برای رئیس جمهور به زمین.

"ما به فورت مک هنری است که تنها در حدود 25 دقیقه از جایی که دختر من-در-قانون زندگی" بیل اگرز گفت. "ما ماشین گشتم. اف بی آی و سرویس مخفی آنها جستجو هر اینچ مربع از ماشین ما. حتی در زیر هود و تنه است. آنها ما را به سمت راست در ردیف جلو. از جایی که من نشسته بود او ایستاده بود و درست در مقابل من است."

مغلوب ساختن پیشی جستن ورود بود و در واقع چشمگیر, او گفت:.

"کسی گفت: نگاهی به افق و هلیکوپتر رئیس جمهور بود که به نظر. به خوبی وجود دارد هفت هلیکوپتر. دو نفر از آنها بیشتر شبیه هواپیما با دو پروانه در هر طرف. من نمی دانم آنچه که آنها به نام. اما آنها با صدای بلند. آن را ساخته شده از قفسه سینه خود را palpitate فقط از سر و صدا. او و همسرش راه می رفت به یک تونل."

یک گروه موسیقی نظامی شروع به نواختن "تگرگ به رئیس."

"همه ایستاد" لایحه اگرز گفت. "او شروع به سخنرانی خود. آن را بی عیب و نقص بود, درست مثل او همیشه در سخنرانی های خود را."

گردباد آخر هفته نیز شامل مراجعه به دانیل اگرز' قبر در Arlington National Cemetery و پیاده روی در, Great Falls, Virginia. وزارت دفاع اسکورت نیز روز خانواده در انتظار دادگاه Abd Al Hadi al عراق که دستگیر شد اکتبر 2006 در ترکیه است. Al Hadi گفته شد به توان بالای نظامی و مشاور که مرتبط با اسامه بن لادن و القاعده Quaida با طالبان در افغانستان است. محاکمه رانده شده و از ماه سپتامبر به دلیل دفاع خواسته برای یک قاضی نظامی معاف می شود از این مورد و به دلیل COVID-19 لایحه اگرز گفته شد.

لایحه اگرز گفت: بریتنی Baldwin, a speechwriter برای رئیس جمهور او را به نام هفته گذشته با اولیه دعوت. او کاهش یافته است به نظر و کاخ سفید جواب نداد که چرا آن را انتخاب اگرز خانواده به ویژه در گفتار.

"من خواسته بریتنی همان سوال" لایحه اگرز گفت. "چرا ما ؟ از آنچه که من به یاد می آورد او گفت: مردم رفتن را از طریق اینترنت به دنبال مردم. او به نظر می رسید که شناخته شده همه چیز در مورد گوانتانامو. آنها احتمالا با خواندن هر بیت در مورد دانیل اگرز.

"من دختر یک سرهنگ. شده است و او در 23 سال. او مستقر شده در عراق است. او را به پرداخت قیمت بیش از حد. که ممکن است بخشی از معادله است.

"چگونه من باید آن را قرار داده ؟ آن را فقط باعث می شود من خیلی افتخار می کنم. از همه سربازان کاهش یافته است, او یک قطره در سطل است. او نزدیک به قلب من. من هم برای مراقبت از دیگران است. دیگر مردان و زنان شجاع که فوت بیش از حد جوان است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را روز یادبود سخنرانی در فورت مک هنری, Baltimore:

من ایستاده قبل از اینکه شما در این نجیب قلعه از آزادی امریکایی به پرداخت ادای احترام به روح جاویدان که جنگیدند و مردند به نگه داشتن ما رایگان است. اوایل امروز اولین بانوی گذاشته شدم و یک تاج گل در مقدس افتخار در Arlington National Cemetery. در حال حاضر ما با هم می آیند از ادای احترام به پرچم آنها به زندگی خود را به طوری شجاعانه و درخشان دفاع کند. و ما تعهد خود را گرامی خاطرات که این شکوه پرچم را با افتخار پرواز برای همیشه لطفا برای.

ما پیوست برای مراسم امروز توسط وزیر دفاع علامت Esper; وزیر امور داخلی دیوید برنارد; رئیس ستاد مشترک ارتش ژنرال علامت Milley; کنگره Andy Harris; و تعدادی از اعضای خدمات و جانبازان نیروهای مسلح. شأن و جسارت و از خود گذشتگی از نظامی آمریکا بی نظیر است در هر نقطه در طول تاریخ و هر مکان در جهان است.

در ماه های اخیر ملت ما و جهان مشغول شده اند در شکل جدیدی از نبرد در برابر نامرئی دشمن. یک بار دیگر مردان و زنان در ارتش ایالات متحده به تماس پاسخ داده اند به وظیفه و مسابقه به خطر است. دهها هزار نفر از خدمات اعضا و ملی Guardsmen در خط مقدم جنگ ما در برابر این ویروس وحشتناک — مراقبت از بیماران ارائه بحرانی منابع و شب و روز کار برای حفاظت از شهروندان ما.

به عنوان یک ملت ما سوگواری در کنار هر خانواده ای که عزیزانشان را از دست داده از جمله خانواده بزرگ ما جانبازان. با هم, ما را پیروز ویروس و امریکا خواهد رفت از این بحران به جدید و ارتفاع و حتی بیشتر.

به عنوان ما رزمندگان شجاع ما نشان داده اند از ملت ما اولین روز: در امریکا, ما با سرداران خود ما سرنوشت. هیچ مانعی و هیچ چالش و تهدیدی است که یک مسابقه برای تعیین خالص از مردم آمریکا است. این قوی روح نفوذ در هر اینچ از مقدس خاک زیر پای ما. در این محل بیش از 200 سال پیش در آمریکا پرستان زمین خود ایستاده و دفع یک حمله در نبرد بالتیمور در طول جنگ سال 1812.

در اوایل سپتامبر صبح در 1814 انگلیسی ناوگان راه اندازی یک حمله در این شبه جزیره. از بندر, 30, انگلیسی, جنگی حمله این دژ. اصابت موشک های پایین. بمب پشت سر هم در هوا. در عرشه یک کشتی یک گالانت جوان آمریکایی اسیر برگزار شد. نام او Francis Scott Key.

به مدت 25 ساعت, کلید, تماشا در ترس به عنوان آتش سقوط کرد و بر این زمین. اما از طریق تورنت از باران و دود و din نبرد کلید می تواند فايلهاي 15 گسترده ای راه راه و 15 ستاره های روشن — barraged و ضرب و شتم, اما هنوز هم وجود دارد. نیروهای آمریکایی نمی waver. آنها عقب نشینی نیست. آنها خیره کردن تهاجم و برگزار شد که آنها تا به حال برای تحمل و قدرت. واقعیت این است که آنها برگزار مثل هیچ کس می تواند برگزار کرده اند قبل از. آنها برگزار شد در این قلعه است.

انگلیسی ها عقب نشینی کردند. استقلال را نجات داد. Francis Scott Key پس از نزد ما پرچم در جنگ برپا است که در این زمینه بسیار است که او نقش بر آب شد مقدس و او یک شعر نوشتم. خود را نا محدود کلمات شد سرود ملت ما: "The Star-Spangled Banner."

هر بار که ما بخوان با ما سرود هر زمان آن محرک کر متورم قلب ما با غرور و افتخار ما تمدید ابدی اوراق قرضه از وفاداری به ما قهرمانان به خاک افتاده. ما فکر می کنم از سربازان که خود را صرف نهایی لحظات قهرمانانه در دور میدان به امن نگه داشتن ما در خانه است. ما به یاد داشته باشید این جوان آمریکایی که هرگز فرصتی برای رشد, اما که میراث را عمر همه ما است.

در هر نسل این بی باک روح بوسید خداحافظی به خانواده خود و عزیزان. آنها در زمان پرواز در هواپیما بادبان در کشتی و پیاده به نبرد با ما پرچم مبارزه برای کشور ما دفاع از مردم ما است.

هنگامی که علت آزادی در معرض خطر بود و آمریکا و رزمندگان انجام شده است که پرچم را از طریق یخ و برف برای پیروزی در ترنتون. آنها برافراشتند آن دکل بزرگ نبرد در خلیج مانیل. آنها مبارزه را از طریق جهنم برای بالا بردن آن بالای یک جزیره دور افتاده در اقیانوس آرام به نام ایوو جیما. از دریای فیلیپین به فلوجه از نیواورلئان به نرماندی از ساراتوگا به سایپان از نبرد بالتیمور به نبرد برآمدگی آمریکایی ها به زندگی خود را برای حمل آن پرچم را از طریق سوراخ کردن بدن, امواج فروزان آتش سوزان بیابان و طوفان گلوله و ترکش. آنها صعود بالای تانک های دشمن شروع به پریدن کرد از سوزاندن هواپیما و افتاده در زندگی نارنجک. عشق خود را بی حد و حصر بود. خود گذشتگی خود را بدون محدودیت. شجاعت خود را فراتر از اندازه گیری.

ارتش سبز کلاه بره کاپیتان دنیل اگرز رشد در کیپ مرجان, فلوریدا, مصمم به ادامه آن سنت سربازی — و آن را یک سنت بزرگ. او با حضور افسانه ای ارگ کالج نظامی در کارولینای جنوبی است. به زودی او با یک دانشجوی دانشکده افسری ربکا. آنها در عشق سقوط کرد و دو پسر داشتند.

در سال 2004 دانیل چپ برای دوم خود را با استقرار در افغانستان ، در صبح روز مارس 29th, Daniel و تیم خود را با شجاعت به دنبال یک گروه مرگبار تروریست ها هنگامی که او کشته شد توسط یک دستگاه منفجره دست ساز.

این هفته سالگرد 16 روز است که دانیل ساخته شده قربانی عالی برای ملت ما. او را کنار گذاشته اند زندگی خود را برای شکست دادن شر و برای نجات شهروندان خود را.

در زمان مرگ او دانیل پسران بیلی و جان سه نفر و پنج سال بود. امروز آنها به دنبال دانیل را قدم به قدم — هر دو دانش آموزان در ارگ برنامه ریزی برای خدمت در ارتش است. خود شگفت آور, مادر ربکا در حال حاضر در خدمت بیش از 23 سال در ارتش ایالات متحده. در همه جا او می رود او می پوشد دانیال ستاره طلا پین برگردان از او را.

سرهنگ ربکا اگرز و او را دو پسر اینجا هستید امروز همراه با دانیل پدر و مادر مارگو. به کل اگرز خانوادگی: قربانی شما است که فراتر از توانایی ما برای درک و یا بازپرداخت.

امروز ما افتخار دانیل زندگی باور نکردنی و استثنایی شجاعت و ما به شما قول می دهم که ما را گرامی داشتن او برکت حافظه برای همیشه لطفا برای.

با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم برای بودن در اینجا. با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم. (تشویق حضار.) لطفا. با تشکر از شما. با تشکر از شما. بزرگ خانواده است. با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم.

به هر ستاره طلایی خانواده امروز در اینجا و در سراسر سرزمین ما: بدهی ما به شما این است که بی نهایت و ابدی. ما در کنار شما امروز و همه روز به خاطر سپردن و عزادار امریکا بزرگترین قهرمانان. در روح و قدرت در وفاداری و عشق در شخصیت و شجاعت آنها بزرگتر از زندگی خود را. آنها فرشتگان فرستاده شده از بالا, و آنها در حال حاضر دوباره با خدا در شکوه پادشاهی از بهشت است.

هر جا که ستاره ها و خطوط پرواز — ما در مدارس و کلیساهای ما, شهر سالن firehouses و آثار تاریخی ملی آن ساخته شده است ممکن است به دلیل وجود دارد فوق العاده آمریکایی است که در حال حاضر به مرگ شجاع به طوری که ما می توانیم در آزادی زندگی می کنند و در صلح زندگی می کنند.

در دو قرن پس از Francis Scott Key نوشت: در مورد چشم به هم زدن از پرچم ما در جنگ های بی شماری دیگر آمریکا پرستان داده اند خود را شهادت در مورد معنای پرچم است. یکی بود جنگ جهانی دو جانباز جیم کربس از Sunbury, Ohio.

جیم و برادر دوقلو جک مبارزه در طرف ژنرال پاتون سوم ارتش. در نبرد برآمدگی دوقلوها داوطلب برای یک ماموریت خطرناک است. آنها در زمان چهار تانک های دشمن, دو, مسلسل لانه و یک mothar [sic] موقعیت بود که بسیار قدرتمند لود شده با ملات است. جیم برادر جک مرگباری زخمی شد. جیم خود را برگزار مرگ برادر را در آغوش خود دعا هم به عنوان دوقلوی او گذشت.

جیم مبارزه برای پیروزی و به خانه آمد برای ساخت یک زندگی آمریکایی. او ازدواج کرده فرزند شد یک مهندس برق و تدریس افراد جوان در مورد جنگ. به عنوان یک پیر مرد, جیم خواسته شد آنچه در مورد پرچم آمریکا و آنچه در آن به معنای به او. جیم گفت: "پرچم را به من به عنوان با ارزش آزادی است که پرچم می ایستد. آن را به عنوان با ارزش به من به عنوان هزاران نفر از زندگی که از دست رفته است و دفاع از او را. این است که برای من مهم است; آن را به من یک مقدار از زندگی است که من می توانم هرگز بدست هر راه دیگر. آن را به من یک مقدار از پروردگار من ، خانواده من و دوستان و عزیزان و به خصوص به کشور است. چه بیشتر می تواند من بپرسم؟"

ماه گذشته جیم درگذشت مسالمت آمیز در خانه اش در سن 94. بعد از ظهر امروز ما تا حد زیادی افتخار را به پیوست خود نوه, اندی و ران. ممنون از شما بسیار سپاسگزارم. با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم. (تشویق حضار.) با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم برای بودن در اینجا.

امروز که ما به یاد داشته باشید قربانی جیم برادر جک, ما افتخار جیم سرویس و ما در حال نقل مکان کرد و با کلمات زیبا. اندی و ران با تشکر از شما برای بودن در اینجا به یاد داشته باشید پدر و برادر خود و آنچه آنها برای همه ما و مهمتر از همه چه آنها ایستاده بود.

از نسلی به نسل دیگر قهرمانان مثل این که ریخت خون و عرق و قلب و اشک برای کشور ما است. چون از آنها و امریکا قوی است و امن و قدرتمند و رایگان. چرا که آنها دو قرن در, the Star Spangled Banner هنوز هم با افتخار امواج.

تا زمانی که پرچم ما در پرواز در آسمان در بالا نام این افتاده رزمندگان خواهد بود بافته شده را به آن موضوعات. تا زمانی که ما شهروندان حاضر به دنبال خود مثال برای حمل بار خود به خود ادامه میراث سپس در امریکا باعث خواهد شد هرگز موفق آمریکایی و آزادی را هرگز مرگ است.

امروز ما افتخار قهرمانان ما از دست داده اند. ما دعا می کنیم برای این عزیزان آنها را پشت سر گذاشت. و با خدا به عنوان ما شاهد ما رسما نذر برای محافظت و حفظ و گرامی این سرزمین آنها را به خود آخرین نفس برای دفاع از خود و برای دفاع از بنابراین با افتخار.

با تشکر از شما. خدا نگهدار ما نظامی است. خدا برکت حافظه کاهش یافته است. خدا نگهدار ما ستاره طلایی خانواده. و God bless America. با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن