فقیر از خواب عادت ممکن است در نتیجه منجر به مرگ بیماری های قلبی

Poor خواب ضعیف به طور منظم ممکن است منجر به چرب شریانی تجمع پلاک به عنوان آترواسکلروز شناخته شده است که می توا

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

Poor خواب ضعیف به طور منظم ممکن است منجر به چرب شریانی تجمع پلاک به عنوان آترواسکلروز شناخته شده است که می تواند در نتیجه منجر به مرگ بیماری قلبی است.

"ما کشف کرده ایم که تکه تکه خواب همراه با یک مسیر منحصر به فرد — مزمن گردش التهاب در سراسر جریان خون — که به نوبه خود مرتبط است به مقادیر بالاتر از پلاک در عروق کرونر" گفت: مطالعه ارشد نویسنده متیو واکر از دانشگاه کالیفرنیا در ایالات متحده است.

دنبال NewsGram در Instagram به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

برای یافته های منتشر شده در مجله PLOS Biology, محققان مورد تجزیه و تحلیل تشخیصی داده ها از بیش از 1600 میانسال و مسن با استفاده از یک ملی مجموعه شناخته شده به عنوان چند قومی مطالعه از آترواسکلروز.

برای منزوی کردن اثر کیفیت بر سلامت قلب, مطالعه کنترل شده برای سن و قومیت و جنسیت و شاخص توده بدن, اختلالات خواب, فشار خون بالا و خطر ابتلا به رفتارهایی مانند سیگار کشیدن است.

سپس محققان ردیابی نتایج شرکت کنندگان در این مطالعه تجزیه و تحلیل آزمایش خون, کلسیم خود را نمرات است که می تواند سنج تجمع پلاک و همچنین چندین اقدامات مختلف خواب از جمله ساعت مچی-ارزیابی خواب در سراسر یک روز و یک شب را در آزمایشگاه خواب که اندازه گیری الکتریکی brainwave سیگنال.

نتیجه نهایی به وضوح مرتبط مختل الگوهای به غلظت های بالاتر از گردش فاکتورهای التهابی و به طور خاص از سلول های سفید خون به عنوان شناخته شده مونوسیت ها و نوتروفيل ها که بازیکنان کلیدی در آترواسکلروز.

man sleep
این یافته ها ارتباط ضعیف خواب به آترواسکلروز از طریق التهاب مزمن عمده بهداشت عمومی مفاهیم. Pixabay

"در آشکار این لینک با التهاب مزمن این یافته نشان می دهد از دست رفته واسطه است که مبادله برخورد بد بین خواب تکه تکه و سخت شدن رگ های خونی" واکر گفت.

"به بهترین دانش ما این داده ها برای اولین بار به کاردانی خواب تکه تکه شدن التهاب و آترواسکلروز در انسان گفت:" مطالعه منجر نویسنده رافائل Vallat.

این یافته ها ارتباط ضعیف الگوهای به آترواسکلروز از طریق التهاب مزمن عمده بهداشت عمومی مفاهیم محققان گفتند.

همچنین جزئیات: حرکت به سوی جهانی بدون پلاستیک

به دقت سنج یک خواب با کیفیت, محققان با استفاده از توصیه بالینی-درجه خواب انتقالها چرا که این مطالعه نشان داد که مردم ذهنی ارزیابی های خود خواب بودند قابل اعتماد نیست.

"این ارتباط بین خواب تکه تکه و التهاب مزمن ممکن است محدود به بیماری های قلبی, اما می تواند شامل سلامت روانی و اختلالات عصبی مانند افسردگی و بیماری آلزایمر" واکر گفت.

"این راه های جدید ما در حال حاضر باید کشف" نویسندگان نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن