فقیر هندی, کودکان به طور مداوم صورت آموزشی معایب: محققان

Cبازی hildren از خانواده های فقیر در هند به طور مداوم تجربه های آموزشی معایب نسبت به همسالان ثروتمند محققان می

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

Cبازی hildren از خانواده های فقیر در هند به طور مداوم تجربه های آموزشی معایب نسبت به همسالان ثروتمند محققان می گویند و اضافه کرد که این دختران بیشتر تحت تاثیر قرار از پسران است.

تیم تحقیقاتی از دانشگاه شرق آنجلیا (UEA) و دانشگاه بیرمنگام در انگلستان گفت: یافته های خود را برجسته محدودیت های فعلی آموزش و پرورش سیاست و خواهان اصلاحات جامع.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"با وجود سیاست های اخیر اصلاحات در افزایش نرخ ثبت نام و بهبود دسترسی به آموزش و پرورش وجود دارد هنوز هم قابل توجه جنسیتی و ثروت محور اختلافات مؤثر آموزشی پیشرفت کودکان در هند گفت:" مطالعه محقق نیکلاس Vasilakos از UEA.

Poor children in India experience more educational disadvantages: Study
یافته های برجسته محدودیت های فعلی آموزش و پرورش سیاست و خواهان اصلاحات جامع. Pixabay

برای یافته های منتشر شده در بریتانیا آموزشی و پژوهشی این تیم تحقیقاتی با استفاده از داده های از زندگی جوان' بررسی طولی به تجزیه و تحلیل تاثیر شرایط اجتماعی و اقتصادی و جنسیتی در عملکرد تحصيلی کودکان در هند است.

اطلاعات تهیه شده از استاندارد نمرات دو آزمون شناختی: این Peabody Picture Vocabulary Test (PPVT) و یک تست ریاضی و محققان در نگاه نتایج از 951 کودکان از مناطق آندرا پرادش Rayalaseema و Telangana.نتایج نشان داد که کودکان از خانواده ثروتمند به طور مداوم بهتر خود را کمتر مرفه همسالان.

به گفته محققان وجود دارد نیز قابل توجه تفاوت های جنسیتی در راه ثروت خانواده بر عملکرد تحصيلی کودکان است. به طور خاص, پسران متولد ثروتمند خانوار انجام بطور قابل توجهی بهتر در ریاضی از کسانی که از بدتر کردن زمینه های اقتصادی.

اثر ثروت در PPVT – که اقدامات توانایی کلامی و شناختی به طور کلی توسعه – قوی تر است برای دختران از آن است که برای پسران این مطالعه گفت.

Poor children in India experience more educational disadvantages: Study
اثر ثروت در PPVT قوی تر است برای دختران از آن است که برای پسران. Pixabay

"ما همچنین پیدا کردن که مراقب آرزوهای مثبت و قابل توجهی در ارتباط با عملکرد بهتر در ریاضی برای پسران, اما نه برای دختران" نویسندگان این مطالعه نوشت.

همچنین بخوانید: محققان کشف باکتری های خوب روده با پتانسیل برای کاهش خطر بیماری قلبی

کودکان از خانواده ثروتمند کمتر محدودیت – مانند هزینه کتاب و هزینه های مدرسه و یا لباس و بدون نیاز به کار برای درآمد و یا انجام کارهای خانگی به عنوان خود را کمتر مرفه همسالان اغلب باید.

علاوه بر این کودکان از خانواده های فقیر فقط ممکن است دسترسی به عام مدارس و منابع و کمتر پشتیبانی والدین با آموزش و پرورش خود را.

محققان اشاره کردند که این بچه ها نیز بیشتر مستعد ابتلا به عوارض جانبی شوک های اقتصادی که ممکن است به نوبه خود نیروی والدین به انتخاب در مورد آن کودک برای فرستادن به مدرسه و یا در واقع به انتخاب بین کار و آموزش و پرورش. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن