PETA می نویسد به دولت بیش از ممنوعیت تجارت آنلاین از حیوانات خانگی

تیوی مردم برای درمان اخلاقی از حیوانات (PETA) هند با ارسال نامه ای به, Uttar Pradesh, دولت به دنبال ممنوعیت تج

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

تیوی مردم برای درمان اخلاقی از حیوانات (PETA) هند با ارسال نامه ای به, Uttar Pradesh, دولت به دنبال ممنوعیت تجارت آنلاین حیوانات حیوان خانگی است.

PETA همچنین از دولت خواست به نگه داشتن حیوان خانگی مغازه ها و پرورش دهندگان سگ نه موقع ثبت نام خود را دولت رفاه حیوانات تخته بسته شده است.

حقوق حیوانات بدن نیز از دولت خواسته برای جلوگیری از پورتال های آنلاین مانند OLX و Quikr – که دفاتر ثبت نام در هاریانا و کارناتاکا بود – از تجارت حیوانات است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

تا دولت در حال حاضر آن را اجباری برای همه مغازه ها حیوان خانگی سگ و پرورش به مراکز ثبت نام خود را با دولت رفاه حیوانات هیئت مدیره برای جلوگیری از ظلم به حیوانات و جلوگیری از گسترش هر گونه بیماری.

به تازگی بر اساس یک مشورتی صادر شده توسط دولت در بدن حیوان رفاه مدیره از هند (AWBI) است که می گوید: حیوان خانگی مغازه های ثبت نشده به عنوان مورد نیاز تحت پیشگیری از ظلم به حیوانات (Pet Shop) قوانین 2018 و پرورش دهندگان سگ ثبت نام به عنوان مورد نیاز تحت پیشگیری از ظلم به حیوانات (سگ پرورش و بازاریابی) قوانین 2017, نباید اجازه داده شود به کار گیرند.

PETA
تا دولت در حال حاضر آن را اجباری برای همه مغازه ها حیوان خانگی سگ و پرورش به مراکز ثبت نام خود را با دولت رفاه حیوانات هیئت مدیره. Pixabay

دولت اوتار پرادش آندرا پرادش, Chhattisgarh, Gujarat, Jammu and Kashmir, Madhya Pradesh, و, Maharashtra در حال حاضر با صدور دستور به اطمینان حاصل شود که غیر قانونی مغازه های حیوان خانگی سگ و پرورش دهندگان نمی بازگشایی پس از مستند.

این دستورات شامل نمی شود, وب سایت است که تسهیل تجارت در حیوانات مانند OLX و Quikr و بسیاری از ایالت ها و سرزمین های اتحادیه هنوز برای اقدام در AWBI مشاوره.

همچنین بخوانید: حمله قلبی و سکته مغزی و بیماران را از بیمارستان با توجه به COVID ترس

PETA India, شرکت ارتباط Mallika Roy گفت: "در حالی که غیر قانونی فیزیکی حیوان خانگی مغازه ها بسته بی باک پرورش دهندگان و دیگر حیوانات فروشندگان خواهد شد به احتمال زیاد رفت و آمد مکرر به تجارت در آسیب پذیر و گربه و سگ و دیگر حیوانات آنلاین. PETA هند اصرار متحده و اتحادیه سرزمین برای جلوگیری از OLX و Quikr از عملکرد به عنوان حیوان خانگی مغازه ها به عنوان آنها در حال ثبت نام نکرده اید با رفاه حیوانات تخته به تجارت در حیوانات است."

در آن نامه, PETA India, به اشتراک گذاشته شده اخیر حق دسترسی به اطلاعات پاسخ از کشورها و سرزمین های اتحادیه در سراسر هند تایید است که بسیاری از مغازه های حیوان خانگی از جمله سیستم عامل آنلاین – سگ و پرورش دهندگان عامل در کشور ثبت نشده به عنوان مورد نیاز قانون است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب