مردم امید بستن برای سفرهای داخلی پس از همه گیر

توسط Siddhi Jainیکfter کشش طولانی از ماندن در خانه مصرف کنندگان سریع برای نشان دادن تمایل به بیرون رفتن و سفر

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

توسط Siddhi Jain

یکfter کشش طولانی از ماندن در خانه مصرف کنندگان سریع برای نشان دادن تمایل به بیرون رفتن و سفر دوباره, البته در فاصله رانندگی و با تمام اقدامات احتیاطی لازم.

با توجه به تحقیقات جدید مطالعه از اوراکل و Skift فقط بیش از نیمی (51 درصد) از افراد مورد مطالعه در هر دو شمالی و آمریکای لاتین طرح به کتاب سفر در شش ماه آینده در حالی که 38 درصد از کسانی که در آسیا و اقیانوس آرام و اروپا در حال برنامه ریزی academist:: دانشجویان. مردم در حال امید بستن برای اقامت به خانه نزدیک تر با فاصله رانندگی (47 درصد) و یا سفرهای داخلی (44 درصد) مورد علاقه بودن.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

جهانی مطالعه همچنین به بررسی هتل مدیران نگرش و چشم انداز در سفر و متوجه شد که بیش از 30 درصد از مدیران مورد مطالعه گفتند که انتظار می رود برای دیدن چند و یا به طور قابل توجهی بیشتر مسافران داخلی و بیش از 60 درصد انتظار داشتند کمتر و یا به طور قابل توجهی کمتر مسافران بین المللی. نزدیک, صفحه اصلی, بنگلور-بر اساس Vidhi Mehra در بر داشت کار از خانه برای بیش از سه ماه گرفتگی بهره وری او و صبر بر داشت زمان برای workation.

"در حالی که در حال مشاهده از طریق CRED من سقوط در عشق با تصاویر Ayatana در Coorg و رزرو اقامت بلافاصله آن را به عنوان یک محدود ارائه دهد. در حالی که مشرف به کوه ها در طول روز و با بهره گیری از آشپز گردد وعده های غذایی بدون تمیز کردن و یا کارهای ترمیم شده ، بر خلاف بنگلور ماندن در یک رفت و آمد مکرر به من اجازه می دهد برای لذت بردن از خارج از منزل و دریافت برخی از خورشید در یک محیط امن و جوان کننده محیط زیست است. بچه ها نیز می توانید با خیال راحت اجرا در اطراف با کارکنان به تماشای بیش از آنها را در حالی که من را به کنفرانس تلفنی. نگاه به جلو به گرفتن بعدی من workation خیلی زود است."

People, however, are opting to stay closer to home with driving distance (47 percent) or domestic trips
70 درصد از هتل ها در حال حاضر و یا در حال برنامه ریزی برای اتخاذ تماس با ما-فن آوری کمتر برای ورود غذا سفارش خدمات دربان و بیشتر. Pixabay

اگر چه فرم سفر یک مکث هر کس در حال حاضر بخواهد به دور از یکنواختی است که در مجموعه ای با تقریبا نیمی از یک سال در خانه. "از این رو ما تصمیم به همکاری با مسئول بهداشتی و امن خواص لوکس به عنوان آنها باز شد تا به پیشنهاد اعضای ما یک فرصت به روز کردن و شارژ با workations و staycations" گفت: یک سخنگو از CRED.

همچنین بخوانید: eRaksha رقابت 2020: سایبر ایجاد آگاهی در میان جوانان

با خیلی اطمینان رو به ما این مطالعه نشان داد که مصرف کنندگان نیز خواستار انعطاف پذیر سیاست لغو و بازپرداخت (76 درصد) و باز تر به هتل ها با توجه به ارائه نرخ تخفیف (65 درصد).

مصرف کنندگان تمایل به برنامه ریزی سفر نیز همراه با هشدارهای برای هتل ها از نظر پیشرفت در تمیز کردن و تکنولوژی. در پاسخ 70 درصد از هتل ها در حال حاضر و یا در حال برنامه ریزی برای اتخاذ تماس با ما-فن آوری کمتر برای ورود غذا سفارش خدمات دربان و بیشتر. نود درصد اند و یا در حال برنامه ریزی برای همچنین افزایش تمیز کردن و ضد عفونی فرکانس و آموزش کارکنان در این روش و امن تر مهمان فعل و انفعالات. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب