لی نمایندگان تگزاس بازداشت زن متهم در سه دولت جرم ولگردی و قانونی شکنی

استیسی Henson فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:57 PM EDT 29 مه سال 2020دفتر لی شهرستان کلانتر گفت: آن دستگی

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399

دفتر لی شهرستان کلانتر گفت: آن دستگیر Austin, Texas, زنی که آنها بر این باورند رفت و در سه دولت جرم ولگردی و قانونی شکنی به پایان رسید که در جنوب غربی فلوریدا.

آنها جمعه اعلام کرد که آنها تا به حال بازداشت آماندا سحر Zaun, 35 و متهم به چندین فقره سرقت به انتقال larceny و تقلب.

مقامات گفت: جنایات خود میرسد فلوریدا و آریزونا و تگزاس.

"Zaun عبور خطوط دولت در چند قضایی جرم ولگردی و قانونی شکنی و آن را در اینجا به پایان رسید در لی کانتی" کلانتر Carmine Marceno گفت: در یک نسخه.

نمایندگان در پاسخ پنج شنبه به شش مایل سلوق حفظ پارکینگ در اشاره به یک وسیله نقلیه با یک پنجره شکسته و آیتم های از دست رفته. آنها همچنین دریافتند که وسیله نقلیه دیگری شده بود burglarized در جان Shultz خطی پارک که در آن خودرو پنجره شکست شد.

بیشتر: شک در لهیق اکرس سرقت متهم پس از او در بر داشت در فروشگاه توسط کارآگاهان

بیشتر: دستگیری مظنون به فورت مایرز در رابطه به تجاوز جنسی و سرقت تحقیقات

کارآگاهان با کلانتر تحقیقات جنایی تقسیم فرض تحقیق و وصل آنها را به چندین موارد مشابه در کشورهای مختلف. در هماهنگی با سازمان های اجرای قانون در آریزونا و با کمک از زمان واقعی اطلاعات مرکز کارآگاهان شناسایی مظنون به Zaun.

کارآگاه گفت: Zaun با استفاده از همان روش به ارتکاب جنایات در چندین ایالت دیگر شامل آریزونا و تگزاس. گفتند که او شکست را به وسایل نقلیه در زمان کیف پول و کیف پول به سرقت برده و قربانیان هویت و پول است.

Zaun سرقت هزار دلار از قربانیان خود را در Lee County, نمایندگان گزارش داد.

او چهره 21 اتهامات در لی شهرستان و باقی مانده در لی زندان شهرستان در بعد از ظهر جمعه در $91,500 اوراق قرضه. او به دلیل در دادگاه ژوئن 29.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب