مردم ترس از گسترش ویروس در اعضای خانواده

تیاو ترس از coronavirus اجرا می شود عمیق در روح و روان مردم به عنوان 59.8 درصد از مردم می گویند که آنها می ترس

توسط ABDOOSNEWS در 4 مرداد 1399

تیاو ترس از coronavirus اجرا می شود عمیق در روح و روان مردم به عنوان 59.8 درصد از مردم می گویند که آنها می ترسند که کسی در خانواده خود را در واقع ممکن است قرارداد توسط ویروس طبق آخرین سرپرستان CVoter Covid-19 ردیاب.

با توجه به بررسی های با حجم نمونه 1,723 وقتی پرسید که چگونه به شدت موافق هستید یا مخالف با بیانیه زیر را — من می ترسم که یا خودم یا کسی در خانواده من در واقع ممکن است گرفتن coronavirus — 59.9 درصد از پاسخ دهندگان توافق کردند در حالی که 34.9 درصد مخالف.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

پاسخ از مردم نشان می دهد که ترس از ابتلا به عفونت ویروسی بيشترین. بررسی های انجام شده در طول دوره چهار ماه. فقط چند روز قبل از این مستند در سراسر کشور اعمال شد در ماه مارس بسیاری از مردم دستگیر که آنها در معرض عفونت های ویروسی و از 31 مارس به بعد یک روند پدید آمده که در آن مردم به شدت مورد توافق هر دو آنها خود را و یا کسی در خانواده خود را در واقع ممکن است گرفتن ویروس.

این روند که در آن افراد دستگیر ابتلا به کروناویروس ادامه و افزایش مشاهده شد در این دوره از مارس 31 مارس 30. اما پس از آغاز ماه ژوئن زمانی که کشور آغاز شده شاهد یک جهش بزرگ در روزانه Covid-19 تعداد افراد تبدیل شدن به ترس از Covid-19 افزایش بیشتر است. این بررسی نشان داد که در ماه ژوئیه بسیاری از مردم دستگیر که کسی در خانواده خود ممکن است گرفتن ویروس.

59.8% feel someone in their family may get infected
تعداد افرادی که به توافق رسیدند که آنها می ترسند که یا خودشان و یا کسی در خانواده خود را در واقع ممکن است گرفتن ویروس باید به طور مداوم افزایش از 16 مارس تا جولای 20. Pixabay

در شاخص وحشت تعدادی از افرادی که مورد توافق است که آنها می ترسند که یا خودشان و یا کسی در خانواده خود را در واقع ممکن است گرفتن ویروس باید به طور مداوم افزایش از 16 مارس تا جولای 20.

همچنین بخوانید: مادران با Covid-19 بعید است به تصویب ویروس را به نوزادان: مطالعه لانست

در همان شاخص وحشت, کسانی که مخالف که آنها می ترسند که کسی در خانواده خود را در واقع ممکن است گرفتن ویروس ثبت شده سنبله در مارس 16, که به طور مداوم بالا باقی مانده است تا آخرین هفته از ماه مه.

اما از آغاز ماه ژوئن این سنبله فرو برد و سازگار رها کردن مشاهده شد تا هفته سوم ماه جولای ، بنابراین شاخص وحشت ایجاد شده است که بدون مردم که موافق است که کسی در خانواده خود ممکن است با آلوده Covid-19 بالا به طور مداوم در بین 23 ژوئن و جولای 20. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن