پدر و مادر نگران بیشتر در مورد کنه از پشه ها در ما

Wمرغ آن را می آید به اشکال گزش اکثر پدر و مادر در آمریکا دو بار به عنوان به احتمال زیاد نگران کنه به عنوان آنه

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

Wمرغ آن را می آید به اشکال گزش اکثر پدر و مادر در آمریکا دو بار به عنوان به احتمال زیاد نگران کنه به عنوان آنها در مورد پشه ها انتقال بیماری یک نظرسنجی جدید نشان داد.

فقط یک در سه پدر و مادر با استفاده از یک اشکال دافع در کودک خود را که حاوی DEET که موثر در دفع پشه بیت است کمتر موثر در دفع کنه با توجه به C. S. مات بیمارستان کودکان نظرسنجی ملی در سلامت کودکان در میشیگان پزشکی است.

"بسیاری از اشکال از گزش پشه و کنه و باعث سوزش و یا ناراحتی برای کودکان. اما در برخی از موارد کمتر شایع آنها همچنین ممکن است به طور بالقوه انتقال بیماری گفت:" نظرسنجی شرکت-مدیر گری L آزاد از C. S. مات بیمارستان کودکان نظرسنجی ملی در سلامت کودکان در میشیگان پزشکی است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

در میان بیماری کنه حمل ممکن است بیماری لایم یک برنامه به طور بالقوه عفونت باکتریایی جدی است که می تواند باعث علائم شبه آنفولانزا و درد مفاصل و ضعف در اندام.

More about ticks than mosquitoes
کنه و حمل و بیماری لایم یک برنامه به طور بالقوه عفونت باکتریایی جدی است که می تواند باعث علائم شبه آنفولانزا. Pixabay

"اما همانطور که کودکان صرف زمان بیشتری را در خارج از خانواده ها ممکن است همیشه می دانم که بهترین راه برای محافظت از آنها را از هر دو این حشرات مزاحم" این یافته ها نشان داد.
در میان پدر و مادر که استفاده از اشکال دافع فقط یک سوم استفاده از آنهایی که حاوی N,N-Diethyl-meta-Toluamide (DEET) – که موثر در برابر.

"انتخاب مناسب اشکال دافع می تواند گیج کننده برای پدر و مادر.

"برخی ممکن است محافظت در برابر پشه ها اما نمی کنه مثلا. پدر و مادر باید تحقیق گزینه ها و توصیه های قبل از تصمیم گیری برای استفاده خود را بر اساس سن کودک و هوای برنامه" گفت: آزاد است.

اکثر پدر و مادر گفت: آنها معمولا با استفاده از اسپری اشکال برای کودکان خود را, اما آنها به احتمال زیاد برای انجام این کار در پوشیده شده از درخت و مناطق باتلاقی از در یک پارک محلی و یا در حیاط خود و یا محله.

بهترین دفع کنه که پرمترین اما آن را تنها باید در اسپری لباس و هرگز به طور مستقیم بر روی پوست.

نزدیک به نیمی از والدین نظرسنجی انتخاب یک دافع به طور خاص تبلیغ برای کودکان در حالی که 30 درصد با استفاده از "طبیعی" و یا محصولات خانگی.

روغن اکالیپتوس لیمو است که در میان توصیه می شود جایگزین هایی برای کسانی که ترجیح می دهند شیمیایی-رایگان دافع اما تنها باید مورد استفاده قرار گیرد برای کودکان بیش از سه سال است.

More about ticks than mosquitoes

پدر و مادر می گویند که آنها اغلب باید فرزند خود را پوشیدن شلوار بلند و آستین و نور و رنگ لباس است. Pixabay

همچنین بخوانید: Anmol نرنگ: اول هوشیار سیک فارغ التحصیل از ما آکادمی نظامی وست پوینت

پدر و مادر می گویند که آنها اغلب باید فرزند خود را پوشیدن شلوار بلند و باد و نور و رنگ لباس و یا همیشه با پوشیدن کفش. در حدود یک در پنج پدر و مادر باید فرزند خود را اجتناب از صابون و یا شامپو با عطر و بوی گل.

"از آنجا که برخی از پشه و کنه و حمل ممکن است بیماری های خاص والدین باید با فرزند خود ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اگر فرزند خود را توسعه و تب و سردرد و یا درد بدن در 3-14 روز از نیش" فرید گفت.

کارشناسان توصیه با استفاده از موچین به عنوان انتخاب اول بتواند تیک نزدیک به جایی که به آن متصل شده و با کشیدن مستقیم و بدون پیچش یا خرد کردن حشرات. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن