فلفل قرمز 3: این دستور نهایی سازی راه حل

من و همسرم عشق به طبخ. من هم یک nerd با میل برای تکنولوژی است. شما فکر می کنم که سال پیش ما را نمیفهمد که ذخیر

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

من و همسرم عشق به طبخ. من هم یک nerd با میل برای تکنولوژی است. شما فکر می کنم که سال پیش ما را نمیفهمد که ذخیره و چاپ صفحات و لینک های اینترنت برای دستور العمل نه تنها ناکارآمد اما یک راه دشوار به یاد داشته باشید آنچه که ما تا به حال پخته و اگر هنگامی که ما در واقع آن را دوست داشت.

برای سال ما ساخته شده منوها برای خودمان — فقط چند وعده غذا یک هفته است که ما ممکن است یا ممکن است به طور کامل بر روی تکه های کاغذ را به یک کشو های ناخواسته پس از آنها به پایان رسید. تنها چند Instagram, عکس ها و خاطرات دور متصل ما به کسانی که وعده های غذایی ما لذت می برد (و چند ما نیست) تا به حال.

چند هفته پیش آن را در من dawned که تا به حال به یک برنامه وجود دارد برای دستور العمل سازی با توجه به تعداد زیادی از گزینه های در دسترس بر روی اینترنت است. پس از خواندن چند بررسی به نظر می رسید روشن است که فلفل قرمز شد سر و گردن بالاتر از بقیه است. پس از تلاش آن را در حال حاضر من می دانم که چرا.

بیایید شروع با یک منفی که از راه. آن را ارزان نیست. نسخه های iOS (آیفون و آیپد) هستند $4.99. نسخه دسکتاپ (مک یا ویندوز) است $14.99 (در حال حاضر 30 دلار به طور معمول). که گران برای یک برنامه اما زمانی که شما متوجه آنچه در آن می کند و اگر شما طبخ بسیاری در خانه, آن را کاملا به ارزش آن.

وجود دارد مقدار زیادی از ویژگی های است که اضافه کردن به غنای این برنامه خاص مانند اضافه کردن دستور العمل های خود را ایجاد دسته بندی غذا/منوی برنامه ریزی ایجاد لیست مواد غذایی از مواد تشکیل دهنده دستور غذا ذخیره سازی در آشپزخانه موارد با استفاده از دستور العمل و لیست مواد غذایی و همگام سازی بین دستگاه های. کسانی که همه زیبا و گزینه های مفید و توسط خود را به یک جهنم از یک برنامه.

اما که در آن فلفل قرمز می شود یک بازی تعویض آن است توانایی منحصر به فرد برای گرفتن دستور از جایی که بسیاری از ما آنها را امروزه اینترنت.

ساخته شده را به فلفل قرمز گسترده لیست ویژگی های یک مرورگر بسیار شبیه به هر گونه عادی مرورگر اینترنت با Google search زمینه است که به کاربر توانایی به جستجو در اینترنت برای دستور العمل های. این شهر همچنین دارای یک لیست طولانی از بوک مارک ها برای پخت و پز محبوب وب سایت — از شبکه غذایی به نیویورک تایمز و تقریبا همه چیز را در میان — برای استفاده به عنوان یک نقطه شروع است.

هنگامی که شما پیدا کردن یک دستور غذا شما می خواهید فقط شیر (یا کلیک) دانلود و رونق آن واردات تمام دستور العمل های شخصی خود را در پایگاه داده کامل با لیست مواد تشکیل دهنده, جهت, اطلاعات تغذیه ای (در صورت موجود بودن) دبستان, زمان, عکس و یک لینک به نسخه اصلی اگر شما به آن نیاز دارید.

هر دستور العمل تقسیم شده است توسط مواد تشکیل دهنده و جهت. هیچ پیمایش بالا و پایین در حالی که پخت و پز. این سمت-توسط-جانبی (یا در زبانه ها در یک صفحه نمایش کوچک مانند تلفن) با مستقل پیمایش بنابراین اگر شما به خوبی در پایین لیست جهت شما لازم نیست برای رفتن به عقب به بالا به یاد داشته باشید چقدر ریحان شما نیاز دارید.

بهره برداری از یک عنصر قرار می دهد یک خط از طریق آن یا به علامت گذاری آنچه شما انجام داده ایم و یا آن را حذف اگر شما نمی خواهید آن را — و یا آن را تغییر دهید برای بعد. شیر یک پاراگراف در این جهت و آن را برجسته آن را واقعا پیدا کردن محل خود را ساده. و چون آن را همگام سازی بین دستگاه شما می توانید با استفاده از iPad خود را در آشپزخانه, اما, انتخاب کردن برای راحتی دسکتاپ برای تایپ کردن و یا دانلود دستور العمل های.

یکی از مورد علاقه من ساخته شده است در ابزار مبدل. شاید شما فقط می خواهید به نیمی از یک دسته از کوکی ها برای خودتان و یا شما نیاز به فلفل قرمز برای 20 فقط با قرار دادن در چقدر شما می خواهید برای کاهش یا افزایش این دستور العمل و آن محاسبات را برای شما.

توانایی به سرعت رها کردن یک دستور بر روی یک تاریخ ترک یادداشت ها و رتبه به این معنی هیچ تصادفی Instagram photos یا شل توجه داشته باشید صفحه به ما کمک می کند به یاد داشته باشید آنچه که ما پخته شده و اگر هنگامی که ما آن را دوست داشت.

من که دقیقا نمی technophobic اما ترجیح مدرسه قدیمی روش بود و حتی تحت تاثیر قرار داد که واقعا چیزی می گوید.

اما راستش حتی من تمایل به ترجیح می دهند آشپزی و دستور العمل های ساده تا زمانی که من در بر داشت فلفل قرمز. این شامل تقریبا همه چیز من نیاز به مدیریت سالم و استفاده از آنها برای پخت و پز غذا. من شده اند به طور مداوم و آزاردهنده آن را توصیه به هر کسی. آن را به ارزش پنج دلار را هرگز فراموش نکنید و یا از دست دادن یک دستور دوباره.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن