همه گیر و تاثیر آن بر افراد معلول

Often متکی قوی تسهيلگر و شبکه حمایت از افراد معلول (PwDs) یک جامعه هستند که ضربه سخت در طول مستند و نتیجه عملی

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

Often متکی قوی تسهيلگر و شبکه حمایت از افراد معلول (PwDs) یک جامعه هستند که ضربه سخت در طول مستند و نتیجه عملیاتی رکود – تأثیر شغل و کسب و کار و امرار معاش.

دکتر Jitender Aggarwal, یک دندانپزشک تمرین که تبدیل حقوق معلولین فعال زمانی که او به تدریج از دست داده و چشم انداز به دژنراسیون ماکولا شبکیه چشم در سال 2004 می گوید که برای PwDs چالش های انبوه هستند در طول بیماری همه گیر.

Follow us on Facebook برای دریافت آخرین اخبار به روز رسانی از ما!!

دکتر Aggarwal که بنیانگذار Sarthak آموزشی اعتماد می گوید فاصله یک گزینه نیست برای بسیاری از آنها به عنوان تکیه بر دیگران از جمله حمایت شخصی کارگران و سرپرستان برای حمایت از نیازهای خود از جمله جنبش حمام کردن و تغذیه. او احساس می کند اطلاعات در COVID-19 پیشگیری از عفونت استراتژی های متمرکز بر نیازهای افراد معلول هستند که میشود از طریق رسانه ها و یا منابع دیگر.

"با توجه به COVID-19 محدودیت بسیاری از افراد معلول که اداره کسب و کارهای کوچک و یا غیر رسمی دیگر امرار معاش سرمایه گذاری (به عنوان مثال صفحه اصلی تعمیر تلفن همراه و یا تعمیر ماشین مغازه های فروش محصولات و غیره) قادر به کار است و از دست دادن قابل توجهی از درآمد که جبران است توسط برنامه های دولت است.

"کشور گسترده مستند که مکان محدودیت در حرکت در درون جامعه (از جمله مسافرت با اتوبوس) و عدم درآمد جلوگیری از آنها را از دستیابی به نیاز مواد محافظ از جمله ماسک صورت دست عفونی و شستشوی دست. دستیابی به این مواد است که به ویژه مهم برای افراد مبتلا به معلولیت به عنوان بسیاری از آنها در تماس فیزیکی مستقیم با مراقبان و حمایت از کارگران است. علاوه بر این COVID-19 قوانین در اطراف محدودیت حرکت در درون جامعه بر افراد با تحرک مسائل حتی بیشتر ایجاد مانع برای به دست آوردن این مواد. برنامه های دولت تامین نیازهای اساسی از جمله برنج و غلات و نه مواد محافظ" دکتر Aggarwal گفت IANSlife بیش از ایمیل.

Distancing not an option for people with disabilities
فعال برجسته طرح است که باید در سیاست و جامعه در سطح بهتر-فعال کردن جامعه در این دوران سخت. Pixabay

دکتر Aggarwal که سازمان های غیر دولتی با تمرکز بر ساخت PwDs متکی توسط skilling آنها و کمک به آنها برای گرفتن شغل می گوید: از دست دادن شغل تاثیر می گذارد نه تنها فرد بلکه خانواده درآمد.

صحبت کردن در مورد زنده ماندن از تله مدیسین برای افراد معلول او گفت که آن را یک جایگزین اما نه این راه حل به عنوان مداخله درمانی نیاز به مداخله کتابچه راهنمای کاربر اما اجتماعی فاصله را محدود می کند این. "پزشکی از راه دور است که بیشتر وابسته به والدین/سرپرست پشتیبانی و نظارت و به دنبال حساسیت در میان فردی است."

دکتر Aggarwal را ابتکار Sarthak, افاضه آموزش از طریق رسانه آنلاین به حدود 1200 نفر معلول و ارائه فرصت های شغلی به 300 PwDs زیر کار از خانه مدل همراه با مشاوره آنلاین از افراد و خانواده ها در استفاده از تم های مختلف. همچنین ارتباط افراد معلول در دسترس و منابع موجود در جامعه است که دشوار است برای دسترسی به در این دوره از مستند از جمله داروخانه ها ، کلینیک های پزشکی و تجهیزات کمکی ارائه دهندگان.

همچنین بخوانید: قند خون بالا را افزایش می دهد Covid-19 خطر مرگ: مطالعه

"Sarthak همیشه طرفداران برای مدل کسب و کار – استخدام PwD بر اساس استعداد خود و نه بر ناتوانی خود را," او گفت:.

فعال برجسته طرح است که باید در سیاست و جامعه در سطح بهتر-فعال کردن جامعه در این دوران سخت. در میان کسانی که در حال ارائه اطلاعات قابل دسترس برای افراد معلول انحراف یک درصد از PM مراقبت صندوق نسبت به ناتوانی توانمندسازی هدایت CSR بودجه نسبت به بهداشت و درمان و ساختمان مهارت و ترویج دیجیتالی و آموزش الکترونیکی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن