خارج از کار کارگران مهمان نوازی می توانید انتخاب کنید تا وعده غذایی رایگان کیت هر سه شنبه در اتاق مزه بالای شهر پارک

این هیچ راز است که Covid-19 است صدمه دیده رستوران و صنعت مهمان نوازی در راه بزرگ. با رستوران ها و بارها مجبور

توسط ABDOOSNEWS در 2 اردیبهشت 1399

این هیچ راز است که Covid-19 است صدمه دیده رستوران و صنعت مهمان نوازی در راه بزرگ. با رستوران ها و بارها مجبور به بستن بسیاری در صنعت مهمان نوازی خود را پیدا furloughed یا گذاشته است.

در ضمن رستوران ها مانند اتاق مزه مجبور به خلاق به منظور زنده ماندن و نگه داشتن کلید خود را کارکنان شاغل. مانند بسیاری از دیگر رستوران های اتاق مزه مکان های باز برای بایگانی اطلاعات و برو سفارشات. اما مالک و بنیانگذار جری Lasco می خواست می شود قادر به بازگشت به جامعه به عنوان به خوبی. در سهشنبه, مارس 24 سال 2020 خود شرکت شروع به ارائه رایگان وعده غذایی خانواده کیت در بالای شهر پارک محل به خارج از کار مهمان نوازی کارگران است.

وعده غذایی خانواده کیت شامل چهار سخاوتمندانه وعده اجرایی آشپز Beto Guitierrez را لازانیا و سالاد. مهمان نوازی کارگران فقط نیاز به نشان می دهد تا با یک کپی از آخرین فیش حقوقی به انتخاب کنید تا وعده غذایی خود را. اولین سادگی بود مانند یک موفقیت است که Lasco و دیو بری از MyEcoPlanet.com راه اندازی یک صندوق من کمپین به نام تغذیه هوستون مهمان نوازی و اولین پاسخ برای حفظ رایگان شنبه وعده غذایی کیت رفتن.

Jerry Lasco and Dave Berry of MyEcoPlanet.com form a mini greeting committee for curbside pickup at The Tasting Room Uptown Park.گسترش

جری Lasco و دیو بری از MyEcoPlanet.com فرم کوتاه تبریک کمیته منظقه وانت در اتاق مزه بالای شهر پارک.

عکس لیزا اندیکت

در مبارزات انتخاباتی برای هر $1,000 مطرح 250 خانواده از چهار می تواند تغذیه شود. با تشکر از سخاوت خیرین LASCO شرکت های, شرکت مادر از اتاق مزه بوده و قادر به ادامه سهشنبه غذا کیت سادگی برای چهار هفته متوالی در حال حاضر و ادامه خواهد داد به انجام این کار برای آینده قابل پیش بینی. آنها همچنین قادر به راه اندازی یک شنبه رایگان خدمات غذا برای پاسخ اول از حداکثر شراب فرو رفتن در خیابان واشنگتن.

Press writer Mai Pham gears up with a face mask and gloves for curbside pickup.گسترش

مطبوعات نویسنده مای Pham چرخ دنده با یک ماسک صورت و دستکش برای منظقه وانت.

عکس از مای Pham

من متوقف شده توسط این گذشته شنبه شب حدود 4:30 بعد از ظهر (بررسی مزه اتاق Instagram و یا Facebook صفحه به صورت هفتگی اطلاعیه ها) را انتخاب کنید تا خود من غذا کیت. ایستاده در مقابل زمانی که من وارد شد یک مینی کمیته استقبال تشکیل شده از جری Lasco دیو بری, آشپز, Beto Gutierrez and Lisa اندیکت از اندیکت روابط عمومی. به سمت وجود دارد یک جدول که در آن شما همچنین می توانید انتخاب کنید از انتخاب از شراب قیمت در صرف $10 بطری.

Jerry Lasco and his company LASCO Enterprises, are providing free meal kits for out-of-work hospitality employees every Tuesday from 4 pm. to 6 p.m. at The Tasting Room Uptown Park.گسترش

جری Lasco و شرکت خود را LASCO شرکت در حال ارائه وعده غذایی رایگان کیت برای خارج از کار مهمان نوازی کارکنان هر سه شنبه از ساعت 4 تا. تا 6 بعد از ظهر در اتاق مزه بالای شهر پارک.

عکس لیزا اندیکت

غذا کیت آماده جلوتر از زمان به طوری که شما می توانید در داخل و خارج بسیار به سرعت. من سوار منظقه نورد پایین پنجره من بود و با ارائه یک وعده غذایی کیت توسط آشپز بتو خود را. هر کس در سایت بود که بشود با ماسک و دستکش و ایستاده شش فوت جدا از یکدیگر. کل معامله به طول انجامید تمام پنج دقیقه و احساس بسیار امن و کارآمد می باشد.

The Tasting Rooms complimentary meal kit for 4 includes four generous slices of lasagna and a salad for sharing.گسترش

اتاق های مزه تعریف غذا کیت برای 4 شامل چهار سخاوتمندانه برش لازانیا و سالاد برای به اشتراک گذاری.

عکس از مای Pham

پرسید که آیا او قادر به حفظ کارکنان خود را با توجه به ابتکار Lasco می گوید: "متاسفانه ما شده اند قادر به نگه داشتن همه از کارمندان ما اما ما قادر به حفظ و آن را به ما می دهد چیزی برای انجام و یک هدف است."

مزه اتاق بالای شهر پارک "وعده های غذایی رایگان برای خارج از محل کار کارکنان رستوران" در حال حاضر ارائه شده در روز سه شنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهرو در دسترس چاه کن همیشه ته چاهه اساس با اثبات صنعت اشتغال است. برای کسانی که واجد شرایط نیست برای غذا کیت رستوران نیز با ارائه وعده غذایی خانواده کیت برای بایگانی اطلاعات است که شامل چهار بخش لازانیا, سالاد کیت, دسر و یک بطری شراب برای $40. غذا کیت برای دو نیز در دسترس هستند.

می توانید آن را به اتاق مزه بالای شهر پارک در روز سه شنبه شده اند اما نهفته Covid-19? زیر رستوران ها و سازمان ها نیز ارائه کمک های اولیه/مقررات برای صنعت مهمان نوازی:

- Riel رستورانبودجه توسط کمک های مالی از طریق آشپز اد لی leeinitiative.org راه اندازی رستوران کارگران امداد برنامه به ارائه وعده های غذایی و دیگر ملزومات مانند حوله کاغذی و کاغذ توالت و پوشک و هفت روز هفته از 4 تا 7 بعد از ظهر. با فیش حقوقی یا گواهی اشتغال در صنعت مهمان نوازی.

- هوستون تغییر وعده غذایی: مهمان نوازی کارگران می توانید ثبت نام برای یک وعده غذایی رایگان از شبکه ای از رستوران های شرکت کننده در هوستون شیفت غذا Facebook صفحه زیر زبانه رویدادها. وعده های غذایی ارائه شده به صورت محدود خاص وانت بار, تاریخ و مکان است.

- دریاچه نوار و Ouzo خلیج واقع در ریور اوکس منطقه مشغول به کار در رابطه با شهری برداشت در حال ارائه وعده غذایی خام کیت به مهمان نوازی کارگران و اولین پاسخ دهندگان در اول بیا اول خدمت اساس با اثبات اشتغال/نشان یا شرکت ID در روزهای جمعه از 10.m به 12 p. m. در ماه آوریل است.

- شب بخیر مهمان نوازیمشغول به کار در رابطه با کشاورزان محلی و فروشندگان ارائه شده است مقدار محدودی جعبه مقررات شنبه بعد از ظهر شروع و در ساعت 2 بعد از ظهر در Goodnight Charlies در یک چاه کن همیشه ته چاهه اساس.

- جنوب دود بنیاد ارائه پول کمک های مالی به نهفته کارگران خود را از طریق جنوب دود امداد اورژانس صندوق.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب