دهانه و بسته شدن: وستچس میخانه باز می شود به زودی بری و برنی نزدیک

ما می دانستیم که این روز خواهد آمد. این COVID-19 بحران پیش بینی شده بود به سخت تلفات در صنعت رستوران در سراسر

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

ما می دانستیم که این روز خواهد آمد. این COVID-19 بحران پیش بینی شده بود به سخت تلفات در صنعت رستوران در سراسر کشور و آن است. در شهر هوستون با 7000 رستوران و مسلما داغترین عرضه آشپزی در کشور غذاخوری محدودیت های را ساخته اند یک مشکل صنعت تقریبا غیر ممکن است برای زنده نگه داشتن. ما پنج اصلی بسته شدن این هفته و برخی از آنها شده اند بخشی از هوستون مواد غذایی صحنه برای چند دهه.

هنوز بسیاری از مکان ها در حال بازگشایی خود را به اتاق ناهار خوری و چند کسب و کار هستند و حتی ساخت آنها آغاز بکار این ماه است. بسیاری از آنها را دقیق دستورالعمل های ایمنی در محل اما سعی و کوشش لازم است قبل از ساخت یک ناهار خوری و یا نوشیدن تصمیم گیری در این بیماری همه گیر.

دهانه:

Mr. C has opened Westchase Tavern in a new location.

آقای C باز کرده است وستچس میخانه در یک محل جدید.

عکس Ciaran سیمون

وستچس میخانه, 1452 Wilcrest باز جمعه, ژوئن 1. این اصل در 10630 Westheimer اما در بسته است که محل 31 اکتبر 2019. صاحب Ciaran سیمون یا آقای C به عنوان او شناخته شده است در اطراف شهر شده است در صنعت مهمان نوازی برای نزدیک به چهار دهه است. او و متعلق به اداره تعدادی از نوار مفاهیم در طول سال از جمله آقای ج ایرلندی میخانه 1570 S. لبنی Ashford که بازگشایی مارس 22 بعد از نوار محدودیت برداشته شد.

Westchase Tavern is ready to serve socially-distanced drinks.

وستچس میخانه آماده به خدمت اجتماعی-فاصله نوشیدنی.

عکس Ciaran سیمون

جدید میخانه خواهد شد از ویژگی های هنر دکو پشت نوار نجات از یک بار در اوهایو, اوهایو است که به آتش کشیده شد. وجود دارد خواهد بود 12 شیپور خاموشی ریختن آبجو مانند گینس, Stella Artois و صنایع دستی brews در درجه اول از تگزاس. برای تفریح وجود خواهد داشت دو جراحی نوک پیکان تخته بیمینی حلقه بازی و یک Galaga و خانم PAC-MAN بازی های آنلاین بازی.

زمانی که ورزش در نهایت خود باز گشت وستچس میخانه آماده است با هشت صفحه نمایش بزرگ صفحه نمایش و NFL بلیط و MLB ماهواره ای. برای munchies وجود دارد خواهد بود نرم چوب شور و سگ ذرت و دیگر بار گزش.

Get smashed at Hotline Burger.گسترش

شکست در خط برگر.

عکس از فیلیپ کیم

تدریس خصوصی در خانه برگر, 1010 دشت باز در زیر زمین سالن در آغاز ماه مارس راست قبل از همه گیر بود در نوسان کامل است. آن را در خدمت سر و صدا-سبک همبرگر مانند خط تلفن برگر است که یک شکست patty در کره, هاوایی رول صدر با بسیار گرم پیاز ترشی و خط تلفن و امضای سس. این منو همچنین شامل یک patty ذوب شدن پنیر کبابی و سیب زمینی سرخ کرده. صاحب فیلیپ کیم عمد نگه داشته منو مختصر به منظور تمرکز بر روی کیفیت.

کیم تصمیم به باز کردن برگر نقطه در حالی که انجام یو پی اس های پاپ در محلی کارخانه های لبنی و میله های زندان است. او در این میان از انتقال مواد غذایی خود را, کامیون, شکستن بائو به دائمی نقطه در Politan ردیف و تصمیم به نگه داشتن خود را حتی شلوغ. همبرگر کردم چنین پاسخ آن را با الهام از کیم برای باز کردن خط تلفن برگر.

او دیگر مفهوم شکستن بائو در زمان اقامت در Politan ردیف در نوامبر سال 2019. هر چند شکستن بائو است که به شدت در میان دوستداران نان بخار پز کیم تصمیم به بازگشایی این مفهوم در Politan ردیف. از آن شده است توقیف از ماه مارس زمانی که COVID محدودیت آغاز شد. Politan متوالی خود شده است به آرامی بازگشایی در مراحل. کیم است و با توجه به pivoting خود Politan ردیف نقطه به یک مفهوم متفاوت برای باقی مانده دوره تصدی خود در سالن غذا. هر چند او ممکن است یا نه ممکن است همچنان با شکستن بائو مفهوم آن را باید یک منوی جدید و رویکرد بدون در نظر گرفتن. در حال حاضر کیم می گوید: او متمرکز شده است در خط با نام تجاری و یک خواهر مفهوم برنامه ریزی شده در آینده است.

بسته شدن:

Done in by COVID-19.

انجام شده در توسط COVID-19.

عکس مارگارت داونینگ

بری پیتزا, 6003 ریچموند بسته شده است درهای خود را پس از 37 سال است. در یک Facebook, پست, صاحب بری Childers گفت: "خب دوستان این رسمی است. COVID 19 کشته بری. ما تا به حال 37 سال اجرا شود. من انجام این خاطرات همیشه." در Facebook صفحه نیز نشان می دهد که ارسال ویدئو از Childers با مدیر کل شانا vickery motorsports, تشکر مشتریان برای حمایت خود را در طول سال. Vickery motorsports با توجه به Childers شده است بخشی از بری پیتزا خانواده برای 20 سال است.

زمانی که این بیماری همه گیر باعث ناهار خوردن در محدودیت قرار داده می شود در محل مارس 17 صاحبان و کارکنان اقدام به موسسه برای رفتن به سرویس تنها برای چند هفته. با توجه به Facebook video آنها تصمیم به رفتن به خواب زمستانی به جای. متاسفانه که خواب زمستانی تبدیل به دائم شاتر برای این خانواده متعلق به رستوران.

هر چند Facebook نظرات نزدیک به 2000 بسیاری از مردم نیز اشاره انگشت در مشتریان که تا به حال نشده است به بری در سال است. در یک شهر که در آن پیتزا را تبدیل به طور فزاینده ای لذیذ با کیفیت بالا مواد تشکیل دهنده و وارداتی سفارشی کوره مدرسه پیتزا مشترک متکی به آن به طور منظم کاربران.

بری باز در سال 1983 و محبوب برای آن سبک شیکاگو عمیق ظرف پیتزا, هر چند دست پرتاب شد نیز در دسترس است. داخل تاریک بود و تا به حال تغییر زیادی در طول دهه اما مشتریان آن لذت خانواده پرنیان و دوستانه نوار.

بری باز از یک مکان دوم در استافورد در سال 2008 اما این بسته چندین سال بعد. نیز وجود دارد یک محل در سرگرمی فرودگاه. ما خواستار محاکمه که فروشگاه و بدست بدون پاسخ. بری پیتزا در حال حاضر گرفته شده پایین وب سایت خود را.

Justin Turner is putting the brakes on Bernie's Burger Bus.

جاستین ترنر قرار دادن ترمز در برنی برگر ،

عکس کیمبرلی پارک

برنی برگر, اتوبوس, 5407 بللیر خدمت آن گذشته برگر مه 31. صاحب جاستین Turner بسته شده بود مکان خود را در ارتفاعات کتی و Missouri شهرستان در طول همه گیر و عامل بود تنها از این گل سرسبد بللیر محل. متاسفانه سخاوتمندانه اقدامات هوستون مسکن, David Atkins که خریداری هزاران دلار ارزش کارت های هدیه و همبرگر به منظور حفظ برنی نورد از طریق بحران نمی تواند غلبه بر خسارات وارده توسط غذاخوری محدودیت.

ترنر باز برنی برگر اتوبوس به یک کامیون مواد غذایی در یک اتوبوس مدرسه در سال 2010. که منجر به بیشتر اتوبوس ها و در نهایت چهار آجر و ملات برگر رستوران در منطقه هوستون بیشتر. در حال حاضر با این بیماری همه گیر نگه داشتن مشتریان در خانه و افزایش قیمت گوشت برنی برگر اتوبوس در حال پایان دادن به سفر خود را حداقل برای آینده قابل پیش بینی با توجه به آزادی مطبوعات.

Bernie's in Missouri City had a drive-thru.

برنی در میسوری سیتی تا به حال یک درایو از طریق.

عکس ایزابل Protomartir

ترنر اذعان می کند که او ساخته شده یک اشتباه مهلک در بودجه ساخت تازه ترین محل در میسوری سیتی با سرمایه در گردش ترک هیچ بودجه ای برای ساخت آن از طریق COVID-19 بحران است. ترنر می گوید: "برنی شده است یک کار و عشق. من چیزهای بسیاری آموخته راه سخت اما من به خاطر فرصت برای یادگیری از اشتباهات من هستم و بهتر بازرگان به دلیل آن است."

این خبر غم انگیز به این معنا نیست هوستون دیده است و گذشته از این با استعداد آشپز و رستوران. او قصد دارد به زمان را به استراحت مجددا و صرف زمان با خانواده. ترنر از ازدواج در ماه آوریل است.

Indika, 516 Westheimer بسته شده به طور دائم پس از صاحب میکی کاپور تصمیم گرفت که راه اندازی مجدد بود و نه یک موفقیت با توجه به CultureMap هوستون. کاپور سرزنش برخی از مشکلات در اجازه مسائل با توجه به ناکافی پارکینگ هر چند Indika در اصل شانس خوبی تحت آشپز و رستوران آنیتا Jaisinghani که به فروش رستوران در سال 2017. کاپور همچنین گفت که این رستوران را در ارتباط با Jaisinghani ساخته شده آن را دشوار است به نام تجاری جدید. Jaisinghani در حال حاضر یک فینالیست برای جیمز ریش جایزه بهترین آشپز: تگزاس برای رستوران Pondicheri.

کاپور خریداری رستوران در سال 2018 است. او همچنین صاحب خیبر در شمال هند کوره در ریچموند.

ساختمان ذکر شده بود برای فروش, مارس 20 به گزارش EaterHouston.

Poitin has closed and Chef Dominick Lee is leaving us.

Poitin بسته شده است و آشپز Dominick لی ترک ما.

عکس ترور Gerland

Poitin نوار و آشپزخانه, 2313 ادواردز در خدمت آن آخرین وعده غذایی آشپز Dominick لی گفت CultureMap. رستوران از ایرلندی مادری ایان تاکر باز مه 2018. تاکر بود موفق یک رستوران با خزانه مفاهیم در دوبلین اما ازدواج به یک Houstonian به ارمغان آورد او را به هوستون که در آن او باز توپ برگر در ماه ژوئن 2017. این توقیف در مارس 2019.

سرآشپز اجرایی لی کمک به کسب Poitin یک نقطه در تگزاس ماهانه را بهترین رستوران تگزاس 2019 همراه با هوستون رستوران نانسی فشار نیلی و چند تن از کریس چوپان رستوران. لی گفت که او قصد دارد برای بازگشت به زادگاه خود در نیواورلئان و باز کردن یک رستوران جدید.

Jerry Lasco and Dave Berry offering curbside meal kits.

جری Lasco و دیو بری ارائه منظقه غذا کیت.

عکس لیزا اندیکت

مزه اتاق, 1101-18 بالای شهر پارک بلوار خواهد درهای خود را مارس 30 بعد از 17 سال. خواهر خود را در محل CityCentre باز باقی خواهد ماند. بنیانگذار جری Lasco از Lasco شرکت گفت: در آزادی مطبوعات "در پی بیماری همه گیر اگر چه ما تلاش کرده اند بسیاری از حالات آن شده است ممکن است برای نگه داشتن فضا در حال اجرا در ظرفیت محدود."

به جای Lasco در نظر دارد به محوری این شرکت به یک خرده فروشی شراب باشگاه به نام سیاه و سفید درب شراب باشگاه به نام روزهای اولیه زمانی که مهمانان خواهد بازیابی بزرگ خود را شراب سفارشات از مزه اتاق سیاه و سفید است.backdoor.

در طول COVID-19 بحران Lasco آشپز, Beto Guitierrez و بقیه تیم شده اند قادر به ارائه بیش از 2000 وعده غذایی رایگان کیت به مهمان نوازی و رستوران کارگران باید به ما گزارش شده در اینجا در هوستون مطبوعات.

شراب کافه حال برنامه ریزی وداع با شب نشینی مارس 30 از ظهر تا نیمه شب با آشپز Beto کباب, استیک, لغو احکام صادره ی و میگو. وجود خواهد داشت تخصص tacos و اتاق مزه پیتزا در دسترس بیش از حد. نیز وجود داشته باشد محصول فوق العاده نوشیدنی و موسیقی زنده.

Reopenings:

Dress to impress at Bar Victor.

لباس به تحت تاثیر قرار دادن در نوار ویکتور.

عکس جولی Soefer

نوار Victor, 4321, Montrose, بازگشایی مارس 22 در 25 درصد ظرفیت است. مغرور نوار است که در حال حاضر تحت محلی مالکیت و مدیریت است. طراحی کلی همان است اما عناصر جدید معرفی شده اند مانند تنظیم روشنایی LED و کاملا جدید نوار منو با نوشیدنی با الهام از فرهنگ عامه مانند گل My Fair Lady یا جین خیس کوکتل, The Purple Rain. وجود دارد جدید نیمه شب آبی, چوب حک شده deejay پلت فرم بیش از حد. شامپاین, بطری, خدمات جدید به منو به عنوان به خوبی.

مدیریت امیدوار است که مردم را می بیند نوار ویکتور به عنوان درجه یک آرامش بخش دن برای گفتگو و حلق آویز کردن برای یک ساعت یک مبارک و یا قبل و بعد از شام. اگر از آن خواهد شد بیشتر گاه به گاه قبل از 8 p. m. وجود خواهد داشت "لباس به تحت تاثیر قرار دادن لباس کد پس از 8.p. که به معنی بدون شورت, فلیپ فلاپ صندل یا توپ کلاه.

Winner, winner, La Lucha reopens for chicken dinner.گسترش

برنده, برنده, La Lucha بازگشایی مرغ برای شام.

عکس اندرو توماس لی

La Lucha, 1801 N. چوپان بازگشایی مارس 22. رستوران فورد سرخ ساخته شده است این تصمیم به نگه داشتن هر سه از هوستون رستوران بسته تا زمانی که او احساس کردند که آن را امن برای کارکنان خود را برای بازگشایی برای ناهار خوردن در خدمات. هر دو La Lucha و آن Tex-Mex خواهر Superica بعد درب را باز ناهار خوری اتاق برای رزرو از طریق تلفن و یا آنلاین به احزاب از شش یا کمتر است. نوار و پاسیو در دسترس خواهد بود برای پیاده روی تنها. برای رفتن سفارشات را هنوز هم در دسترس خواهد بود با سفارش آنلاین. La Lucha اضافه شده است برخی از آیتم های منو از جمله ماهی تن tostada و بلوط بوداده آهن تخت استیک.

State of Grace has reopened its elegant dining room.گسترش

دولت از فضل است و بازگشایی آن اتاق ناهار خوری زیبا.

عکس جولی Soefer

State of Grace, 3258 Westheimer دوباره مارس 22. فورد سرخ اولین هوستون رستوران باز در ریور اوکس در سال 2015. به عنوان با دیگر رستوران ها و کارمندان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن پوشش صورت و دستکش و انجام نمایش های بهداشتی روزانه در حالی که دستورالعمل های تعیین شده توسط Texas در انجمن رستوران خواهد بود به شدت پایبند به.

At least one K&Z's is open.گسترش

حداقل یک K&Z باز است.

عکس پائول مورفی

Kenny & Ziggy نیویورک مغازه اغذیه فروشی, 2327 پست بلوط بلوار بازگشایی مارس 20 با برخی از فن آوری بالا تغییرات. مهمانان باید رزرو از طریق Yelp هیچ صبر کنید برنامه و صبر در وسایل نقلیه خود را تا زمانی که نرم افزار آنها را به اطلاع که جدول خود را آماده است. ماسک مورد نیاز در هنگام ورود و خروج از رستوران مگر نشسته در جداول. K&Z را با استفاده از یک مجازی منو که مهمانان می توانید دانلود برای تلفن های هوشمند خود به جای یکبار مصرف و یا به طور منظم منوها. مدیریت می پرسد که مهمانان خود را محدود جدول زمان به یک ساعت و پانزده دقیقه. این اجازه خواهد داد که برای بیشتر مشتریان گرسنه قادر به لذت بردن از دلی را فوق العاده به اندازه ساندویچ و بیش از حد بالا دسر.

بوفالو جاده سریع السیر محل است که هنوز هم به طور موقت بسته شده است.

Prego's spaghetti carbonara is back for dining room service.گسترش

Prego را اسپاگتی carbonara برای اتاق ناهار خوری سرویس.

عکس پائول مورفی

Prego, 2520 امهرست بازگشت به شام آن سرویس مارس 22. برای 30 سال, رستوران بوده است در خدمت آن دست گردد پاستا و کلاسیک, ایتالیایی, ظروف تحت رهبری صاحب آشپز جان وات. وات گسترده رزومه شامل مشاوره یک جوان هوگو اورتگا در روزهای اولیه از الان کافی نت و نواختن گیتار با شکاف باند در میان بسیاری از دیگر هنری و آشپزی دستاوردهای. او یک مرد رنسانس بدون شک.

رستوران باز خواهد شد روزانه از 4 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر و رزرو هستند بسیار توصیه می شود . منو خواهد بود مقایسه کردن برخی وجود دارد اما هنوز هم خواهد بود انواع سوپ و سالاد غذاهای دریایی کبابی استیک و housemade پاستا در ارائه. به عنوان با دیگر رستوران ها در زیر ثانیه رستوران شهر گروه چتر مهمانان خواسته لطفا به پوشیدن ماسک صورت در هنگام ورود به این رستوران تا زمانی که نشسته در جدول و دوباره هنگام خروج از جدول.

منظقه انتخاب کنید و تحویل خواهد شد هنوز هم در دسترس خواهد بود.

Ryan Lachaine of Riel is ready to welcome guests back.گسترش

رایان Lachaine از Riel آماده به استقبال مهمانان بازگشت.

عکس خواهد بلانت StarChefs

Riel, 1927 Fairview بازگشایی مارس 26 بعد از آشپز Ryan Lachaine و تیم او کار می کرد برای هفته برای آماده سازی کارکنان با آموزش و گرایش ایمنی. خیلی از منوی اصلی در دسترس خواهد بود همراه با برخی از آیتم های جدید خدمه مشغول به کار در. Riel کره برگر در حال حاضر خواهد شد در منوی روزانه. رزرو مورد نیاز در حال حاضر با احزاب محدود به شش مهمانان. منظقه takeout نیز در دسترس خواهد بود.

Local Group Brewing is pouring in-house again.

گروه محلی دم ریختن در خانه دوباره.

عکس کارلا گومز

گروه محلی دم, 1504 چپمن دوباره برای شام خوردن و نوشیدن-در سرویس مارس 22. این brewpub و رستوران باز, مارس 28 سال جاری کمتر از یک ماه قبل از همه گیر محدودیت های ضربه. صاحبان جیمز "Huggy خرس" ولف مایکل Steeves و تاد Donowar ایجاد یک منوی غذا با سرآشپز اجرایی جف Samoska که گرفتگی بسیاری از خوب ناهار خوری رستوران در حالی که هنوز ارائه فضل نوار نیش مانند اردک confit پوتین و Bratzel های محلی ساخته شده سوسیس پیچیده در آن خانه شور خمیر و خدمت با پیاز کاراملی و آل خردل.

آبجوسازی است و معلوم شد یک نسخه جدید از آن درخشش حرکت آل است که یک اشاره از چای سبز توت و ترش طعم. به نام آن اشاره O' تابستان و آن یک چیز قابل از ویژگی های. نیز وجود دارد که چهار کشور تپه شراب در شیر از Kuhlman انبارها و Duchman خانواده کارخانه شراب سازی. آنها را می توان دستور داد در 16 اونس قد بلند پسران-با مواد غذایی خرید.

داخلی باز خواهد شد در 25 درصد ظرفیت و پاسیو باز خواهد شد برای ظرفیت کامل در حالی که نگه داشتن جداول شش فوت از هم جدا. آن را به استفاده از ظروف یکبار مصرف منوها وجود دارد و در حال حاضر خواهد شد جدول کامل خدمات پس از مهمانان باید نشسته قبل از اینکه خدمت کرده است. را از و سفارش آنلاین قابل دسترسی خواهد بود و سفارشات آورده می شود می تواند به اتومبیل اگر مشتریان تماس بگیرید زمانی که آنها می رسند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن