دهانه و بسته شدن: رستوران بازگشایی, را از ادامه

هفته گذشته دیده می شود تعدادی از رستوران ها بازگشایی اتاق ناهارخوری خود را برای کسب و کار. آن شده است یک منحنی

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399

هفته گذشته دیده می شود تعدادی از رستوران ها بازگشایی اتاق ناهارخوری خود را برای کسب و کار. آن شده است یک منحنی یادگیری برای بسیاری از افراد با انجام یک کار برجسته در حالی که دیگران بسیار است. عنصر انسانی همیشه در راه انجام همه چیز به درستی. قاضی لینا هیدلگو را سفارش به پوشیدن ماسک در مکان کردم لباسها برخی از شهروندان ما در یک پیچ و تاب. ظاهرا این پیشنهادات در مورد اجتماعی فاصله شاش کردن آنها را بیش از حد.

مطمئن شوید که شما معمار زندگی خود را و یا مرگ. هنگامی که شما دست انداختن دستورالعمل که بسیاری از رستوران ها در تلاش هستند تا به دنبال شما معمار از دیگر پتانسیل shutdown. به منظور جلوگیری از که ما نیاز به انجام این کار به درستی و عالمانه. در حالی که ما می دانیم که بسیاری از خوانندگان ما هوشمند هستند افرادی که می خواهید بسیار به مشتریان خوب و با قوانین بازی وجود دارد مردم وجود دارد که شورشیان را به خاطر شورش. کسانی که مردمی که کل کلاس را به ماندن در داخل و از دست زنگ تفریح. و منجمد margaritas در پاسیو.

پس لطفا رعایت دستورالعمل در محل. آنها ممکن است متفاوت باشد با هر استقرار اما حس مشترک است چه نامیده می شود در حال حاضر همراه با برخی از شفقت. اگر شما یکی از کسانی که berates سرور برای پوشیدن ماسک, آیا همه ما به نفع و STF صفحه اصلی. این کسب و کار در حال تلاش به عقب بر گردیم روی پای خود بایستند و ما خوراک غذایی ما شده اند اشتیاق به غذا خوردن در مکان هایی غیر از خانه خود ما.

و اگر شما در حال بازی آن را امن و ماندن در خانه بیشتر هوستون رستوران بدست به شیار خود را با را خارج و تحویل. کسانی که دلار کمک بیش از حد.

ناشناس صنعتگر گزش و نوار قهوه
3701 کربی
713-515-6551
anonymouseats.com

این نانوایی, نوار قهوه و کافه است و متعلق به اداره شده توسط پاتریشیا و Tasos Pantazopoulos در کربی منطقه است. آن را دوباره باز داخلی آن منطقه ناهار خوری 4 مه با محدود منو که هنوز هم شامل 60 درصد از آن معمول کرایه. آن را نیز فوق العاده روزانه با ارائه خواهم pastitsio یا گوجه فرنگی و فلفل. خیلی از منوی نشان دهنده زن و شوهر یونانی میراث با اقلام مانند dolmades, tiropita و souvlaki. وجود دارد و سالاد و سوپ و کاری ادامه داده اند به علاوه رفتار نانوایی تازه مانند کره croissants باقلوا و ekmeck kaitaifi, یونانی کاستارد.

کافه بسته است در روزهای یکشنبه اما مشتریان می توانند قبل از سفارش یکی از روز مادر صبحانه بسته برای انتخاب کنید تا در مارس 9. بسته شماره 1 شامل چهار croissants چهار scones یک لیتر سالاد مرغ وحشی, سبزی, سالاد یونانی با سس و ekmeck kaitaifi به علاوه دو طرف از توت فرنگی و عسل برای $110. بسته شماره 2 در خدمت چهار تا پنج نفر و شامل یک ظرف عمیق quiche سرد ماکارونی, سالاد یونانی, سالاد و کل کیک پوند با انتخاب طعم برای $104. یک ظرف ekmeck kaitaifi است 60 دلار و در خدمت 12 تا 16 نفر است.

Mingo's food truck is collaborating with Azul Katy.گسترش

Mingo به کامیون مواد غذایی است که با همکاری آزول کتی.

عکس از C&C املاک و مستغلات عکاسی

آزول غذاهای دریایی Tapas
21945 کتی آزادراه
832-437-6179

شرکای کسب و کار کریس Vasquez و توماس Villareal به تازگی در زمان بیش از عملیات در این آسیا fusion غذاهای دریایی نقطه در ژانویه سال 2020 است. Villareal بنیانگذار Mingo لاتین آشپزخانه و پذیرایی است که عمل موفق کامیون مواد غذایی در شش سال گذشته. به عنوان رستوران ادامه به بازگشایی و کسب و کار می شود به برخی از حالت عادی اواز یا موسیقی دو نفری امیدوارم که شروع به تغییر علامت تجاری از رستوران به آزول کتی. منو هنوز شامل سوشی و برخی از غذاها از اصلی اما همچنین ویژگی های لاتین غذایی به راحتی از Mingo مواد غذایی کامیون منو مانند کوبا ساندویچ با دست برش سیب زمینی سرخ کرده و empanadas.

از مارس 17 تعطیل از ناهار خوردن در سرویس رستوران متمرکز در منظقه انتخاب کنید و تحویل. در حال حاضر آن را به باز کردن اتاق ناهار خوری 8 مارس در انطباق با فرماندار ابوت دستورالعمل برای 25 درصد ظرفیت است. وجود خواهد داشت ضد عفونی کننده دست در ورود به رستوران و ورود و خروج به دستشویی. صندلی و میز خواهد بود محو کردن پس از هر مهمان و سرور را ماسک می پوشند و به طور مداوم تغییر ، ده مهمانان اجازه خواهد داشت در زمان پس لطفا قبل تماس بگیرید.

آزول خود را ادامه خواهد داد آخر هفته صبحانه و وعده های غذایی خانواده در روزهای یکشنبه. را از معاملات در دسترس خواهد بود که شامل 20 درصد تخفیف برای کارمندان کتی ISD. جدید صبحانه اقلام شامل Oso بونو مرغ سرخ شده بیش از بیسکویت با سوسیس و chorizo, با الهام از 11 زیر Brewing Co.'s Oso بونو آبجو.

Blue Onyx Bistro has an elegant and contemporary dining room.

عقیق آبی اغذیه فروشی و مشروب فروشی است ظریف و معاصر و اتاق ناهار خوری.

عکس Lorretta دکتر ruggier

عقیق آبی اغذیه فروشی و مشروب فروشی
4720 ریچموند
713-808-9518
blueonyxbistro.com

آشپز دیوید چانگ دوم رستوران شده است به طور موقت بسته و از COVID-19 shutdown از رستوران ناهار خوری اتاق. در حال حاضر با کاهش ناهار خوردن در محدودیت چانگ و همسرش, Rolita را بازگشایی عقیق آبی فقط در زمان برای روز مادر رزرو.

رستوران را مطابق با اجتماعی فاصله اقدامات و ضد عفونی کننده دست برای مهمانان. کارکنان را به پوشیدن ماسک.

عقیق آبی ارائه می دهد ناهار ویژه از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر شامل ظروف مانند عقیق آبی ماکارونی با غذاهای دریایی در یک شامپاین, کرم, سس و بو دنده نخست است که یک معامله در $15.95. نیز وجود دارد یک منوی سوشی رول مانند اژدها سفید ($16.95) با تند ماهی تن و تمپورا میگو یا فاقد گلوتن Ya Ya رول ($15.95) ساخته شده با سویا کاغذ.

شام دلخوشیها مانند آشپز چانگ شیلی دریا و باس ($29.95) و Chipotle Redfish ($19.95) را ایده چانگ تسلط با سس و غذاهای دریایی تازه.

Broken Barrel is reopening its comfortable dining room.

شکسته بشکه است که بازگشایی آن راحت و اتاق ناهار خوری.

عکس جیمی الویر

شکسته بشکه
1950 هیوز فرود
281-719-8542
brokenbarrelwoodlands.com

این رستوران در جنگل ارائه می دهد lakeside ناهار خوری و جمع شدن ویندوز اجازه دهید تا در هوای تازه. آن را بازگشایی آن اتاق ناهار خوری مارس 7 خواهد شد و مطابق با دستورالعمل دولت در توجه به فاصله از جداول. کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک و وجود خواهد داشت پاکیزگی سرایدار منینگ درب جلو و نظارت بر پروتکل های بهداشت. مهمان خواهد بود استقبال در خارج توسط یک میزبان که درجه حرارت خود را قبل از ورود. وجود خواهد داشت یک بار مصرف منوها و قبل از بسته بندی و ظروف نقره.

رستوران عامل ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر از دوشنبه تا شنبه. یکشنبه صبحانه از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر رستوران باز خواهد شد و در ساعت 10 صبح در مارس 10 با ویژه روز مادر منو از آشپز هیلدا Ysusi از جمله موارد مانند نوتلا نان تست فرانسوی با دارچین-اپل Empanadas و پرو Ceviche.

Corner Bakery Cafe is reopening stores for dine-in service.گسترش

گوشه نانوایی کافه بازگشایی فروشگاه برای ناهار خوردن در خدمات.

عکس باب هارتمن

گوشه نانوایی کافه
19355 کتی آزادراه
107 دانشگاه ییل
cornerbakerycafe.com

این در شیکاگو تاسیس زنجیره مکان در 25 ایالت و شروع به بازگشایی آنها را برای ناهار خوردن در خدمات به عنوان محدودیت برداشته می شوند. شش مکان در منطقه هوستون که با بازگشایی خود را در اتاق ناهار خوری در هفته گذشته در 9311 کتی آزادراه و 2615 جنوب غربی اتوبان. واشنگتن ارتفاعات و گلخانه ای فروشگاه را دوباره باز ممکن است 11.

کارکنان را به پوشیدن ماسک و دستکش و اعضای هیات خواهد بود به کار به عنوان مانیتور. وجود خواهد داشت یک نوشیدنی نظارت بر ورود و نظارت و محدود کردن مانیتور. ما فکر می کنیم که یک ایده بسیار جذاب است که دیگر رستوران ها خواهد بود و توصیه به معرفی ، پاسیو بسته هستند اما در حال حاضر این اتاق ناهار خوری با ارائه جداول و گسترش در همراهی با شش پا دستورالعمل ها و نوار علامت گذاری اجتماعی فاصله بین مشتریان و صندوقداران.

گوشه نانوایی کافه در خدمت انواع ساندویچ, سوپ, کاری, سالاد و دسر. آن را به یک صبحانه منو و بچه ها منو بیش از حد. این Westheimer و مکان های اصلی هنوز هم به طور موقت بسته شده است.

برای روز مادر, آوریل 10 شرکت کننده گوشه نانوایی, کافی نت ها در حال ارائه 50 درصد سفارشات. فقط ذکر ارتقاء هنگام سفارش در فروشگاه و یا با استفاده از کد تخفیف 586 هنگام سفارش آنلاین.

Pizza Zquare is one of four businesses to reopen at Finn Hall.گسترش

پیتزا Zquare یکی از چهار کسب و کار برای بازگشایی در فین سالن.

عکس از ارنستو Faz

فین سالن
712 اصلی
finnhallhou.com

فین سالن بازگشایی درهای خود را مارس 6th, در طبقه همکف جونز. صنایع دستی برگر, روشن, مرغ عجیب و غریب می خورد و پیتزا Zquare اولین مستاجران به بازگشت. در حال حاضر سالن غذا است باز از دوشنبه تا جمعه تنها. برخی از آن باقی مانده مستاجران را بازگشایی در آینده از جمله Amaya قهوه ظرف جامعه و یونگ. Papalo Tacqueria از استفانی Vasquez و نیکولاس ورا راه اندازی شد برای باز کردن درست قبل از همه گیر خاموش شد Pho بینه شاخه ای از بللیر را Pho بینه شب. امیدوارم آنها را پیش بینی آغاز بکار به زودی.

فین سالن نیز ابتکار فین سالن تغذیه خط مقدم. فوتبال ژاپن آغاز شد و با Lionstone سرمایه گذاری (صاحبان فین سالن) خرید 1500 وعده های غذایی تحویل داده می شود به بن Taub بیمارستان در هفته های گذشته است. کمپین اجازه می دهد تا مردم برای اهدای 15 دلار نسبت به وعده های غذایی برای خط مقدم کارگران خواهد شد که همسان با فین سالن. چک کردن وب سایت خود را برای اطلاعات بیشتر.

Who is that masked man?گسترش

چه کسی است که نقاب مرد ؟

عکس از همین Jante

تلنگر 'n بتس
800 کنگره 832-532-6178
809 Eldridge, 832-243-5061
flipnpatties.com

این محل در مرکز شهر در حال حاضر باز در 25 درصد ظرفیت در آن منطقه ناهار خوری همراه با سفارش آنلاین را خارج و تحویل. این Eldridge نقطه باز است برای سفارش آنلاین منظقه و تحویل در عرض ده مایل شعاع. آن را در حال حاضر باز برای ناهار خوردن-اما مهمانان خوش آمدید به خوردن در پاسیو در حالی که زیر اجتماعی فاصله دستورالعمل.

فیلیپینی-آمریکایی منو شامل انواع برگر ساخته شده با Akaushi گوشت گاو و لود سیب زمینی سرخ کرده. وجود دارد فیلیپینی-الهام بخش مورد علاقه های شما مانند Spamsilog یک صفحه از دادن سیر برنج و دو تا تخم مرغ سرخ شده به همراه lumpia (گوشت خوک و تخم مرغ رول) و مرغ PuPu افلاطون. تلنگر ' n برگر ویژگی های یک Akaushi گوشت گاو patty صدر با یک سرخ شده panko قارچ portabella پر بیکن کاهو و سس تند و رستوران امضا تنگ سس.

Frank's Americana is opening its dining room but still has Take and Bake, too.گسترش

فرانک آمریکا است که باز کردن آن اتاق ناهار خوری اما هنوز هم گرفتن و پخت بیش از حد.

عکس اریکا Rubalcava

فرانک Americana احیای
3736 Westheimer
713-572-8600
frankshouston.com

فرانک باز است آن اتاق ناهار خوری 8 مارس ساعت 11 صبح آن را باز خواهد شد از دوشنبه تا جمعه از ساعت 11 صبح تا 8:30 بعد از ظهر و شنبه و یکشنبه از 5:30 بعد از ظهر تا 8:30 p. m. رزرو به شدت تشویق.

آن را نیز در ادامه آن منظقه و تحویل گزینه های مانند Lone Star برگر ($16), مرغ سوخاری, استیک (25 دلار) و Fried Green Tomatoes ($16). و یا سعی کنید جدید و پخت انتخاب که شامل ظروف مانند پادشاه در مرتع پرورش احشام مرغ (12 دلار) میت لوف (15 دلار) و پاستا بلونز (12 دلار).

Guard and Grace has an expansive space for social distancing.گسترش

گارد و فیض گسترده فضای اجتماعی فاصله.

عکس از پیتر Molick

گارد و فضل
500 دالاس
346-326-0789
guardandgrace.com

رستوران و آشپز Troy گارد بازگشایی خود هوستون رستوران برای شام مارس 8 در 4:30 بعد از ظهر با 25 درصد ظرفیت 135 را به راحتی جایگزین می شود در این دو داستان steakhouse با آن 30 با ارتفاع سقف., اجازه می دهد برای 8 تا 10 پا از فاصله بین جداول. وجود خواهد داشت یک منوی خاص با بسیاری از رستوران امضا موارد آن نیز در دسترس برای منظقه انتخاب کنید تا.

کارکنان باید ماسک محافظ و متوسط چک. وجود خواهد دست عفونی موجود در سراسر رستوران به همراه کارکنان و مسئولین در درب جلو و دستشویی برای اطمینان از حداقل تماس با دستگیره درب. نیز وجود خواهد داشت کاغذ منوها و تعدادی دیگر از اقدامات برای اطمینان از امن و راحت تجربه ناهار خوری. نوکر خدمات در دسترس نیست با توجه به فرماندار سفارشات تا مهمانان را تشویق به پارک (10 دلار) در گاراژ در 1100 اسمیت.

George Malek and Steven Haug are new to the Guard and Grace team.

جورج ملک و استیون Haug جديد و گارد و فضل تیم.

عکس از مایکل آنتونی

گارد و فضل نیز اعلام کرد دو اضافات جدید به مدیریت و آشپزی تیم است. جورج ملک بومی Houstonian را در نقش مدیر. ملک دارای بیش از 23 سال تجربه در صنعت مهمان نوازی از جمله نانامی به بازی در رستوران ها از جمله نخست استیکهاوس فلمینگ و مورتون است. او را به رهبری یک تیم از بیش از 100 نفر از کارکنان در گارد و فضل هوستون.

تگ رستوران گروه همچنین اعلام کرد که استیون Haug خدمت خواهد کرد به عنوان جدید اجرایی آشپز در رستوران. به عنوان آشپز نگهبان مرد دست راست او به ارمغان می آورد تجربه از 20 سال در دل فریسکو دو عقاب Steakhouse. Haug همچنین دارای تجربه حرفه ای از هوستون رستوران مانند Oceanaire, Vallone و Grazia آشپزخانه ایتالیایی.

Local Foods owner Benjy Levit offers local with a smile.گسترش

غذاهای محلی صاحب Benjy Levit ارائه می دهد محلی با یک لبخند.

عکس لیزا Gochman

غذاهای محلی
2424 Dunstan, 713-521-7800
2555 کربی, 713-255-4440
5740 San Felipe, 713-789-0642
714 دانشگاه ییل دریافت کرد و 713-360-6133
houstonlocalfoods.com

این گروه محلی از رستوران ها با استفاده از هوستون منطقه فروشندگان برای خیلی از تازه آن تولید و مواد تشکیل دهنده که برخی از مهمانان در حال حاضر می توانید خرید در pop-up بازارهای مواد غذایی در هر یک از چهار مکان از 11 صبح تا 8 بعد از ظهر غذاهای محلی نیز بازگشایی برای پاسیو ناهارخوری, آوریل 1. مهمان می تواند در مقابله و پس از آن انتخاب کنید تا مواد غذایی خود را. یکبار مصرف ظروف نقره و لوازم آشپزی استفاده می شود و مهمانان خواسته لطفا به دور از خود را در سطل زباله بعد از ناهار خوری.

غذاهای محلی نیز در ادامه به ارائه حمل و تحویل آن آیتم های منو که شامل ساندویچ مانند Banh سکته قلبی و غذاهای دریایی خلیج فارس به علاوه انواع سوپ و سالاد تازه. تاپیک گرفتن و رفتن مرغ ترد غذا معامله ($48) که شامل چوب شور نان کباب مرغ, پنیر پرولون برش کاهو ترشی و دوغ در مرتع پرورش احشام برای شش نفر. این همچنین شامل یک نیم پاینت تراشه/مهره فرو ریختن.

Relish's NOLA-style BBQ Shrimp is calling your name.گسترش

رغبت را NOLA-سبک کباب میگو نام خود را خواستار است.

عکس Corine میشل

لذت بردن از رستوران و بار,
2810 Westheimer
713-599-1960
relishhouston.com

آشپز داستین تیگ و Addie در حال باز کردن پاسیو در رغبت مارس 8 برای ناهار خوردن در خدمات. آن را باز خواهد شد برای ناهار از 11.m تا 3 بعد از ظهر و شام از 4 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر رزرو توصیه می شود برای صرف شام.

ناهار موارد عبارتند از: گرما-دوستانه سوپ گاسپاچو ($7/9) و تابستان Tagliatelle (17 دلار). شام منو دلپذیر مرغ سرخ شده با بیکن پخته برگ کلم برگ ($18) و خلیج فارس اهمیت Puttanesca (30 دلار). اسطوخودوس ترش کوکتل درجه یک جین کوکتل به جرعه در پاسیو و یا اضافه کردن کمی ادویه به زندگی خود را با منجمد شور سگ.

Salata
مکان های مختلف در سراسر هوستون
salata.com

این هوستون-بر اساس سالاد زنجیره ای تاسیس شد در سال 2005 و در حال حاضر بیش از 90 مکان در سراسر هفت متحده با برنامه به گسترش در سراسر کشور است. با وجود این همه گیر مؤثر در رستوران کسب و کار Salata دیده است فروش خود را افزایش نزدیک به 90 درصد و تحویل آن به کسب و کار بیش از دو برابر شده است. در آن زمان اقدامات اولیه از جمله کاهش آن شرکت پرسنل با سی درصد اجرای یک شربت خانه, مدل در انتخاب محل و فروش آن خانه ساخته شده و پانسمان در 12 اونس carafes برو.

در حال حاضر بیش از 30 هوستون-منطقه فروشگاه ها بازگشایی شد برای ناهار خوردن در سرویس بهداشتی اقدامات صورت پوشش و چک های بهداشتی برای تمام کارکنان, برچسب روی زمین به نگه داشتن مشتریان 6 فوت از هم جدا, ظروف و چاشنی نگه داشته پشت شمارنده (داده می شود در صورت درخواست) و اضافی COVID-19 خاص آموزشی برای کارکنان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن