دهانه و بسته شدن: نیلی نهایی سال, بنزین بسته

نیلی, 517 بری خواهد بازگشایی جولای 23. اما تحسین شده "neo-soul" رستوران از افزایش ستاره آشپز جانی رودز را تنه

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

نیلی, 517 بری خواهد بازگشایی جولای 23. اما تحسین شده "neo-soul" رستوران از افزایش ستاره آشپز جانی رودز را تنها باقی می ماند برای یک سال دیگر به عنوان آقای رودز در یک Instagram ارسال در 21 ژوئن. در این پست بخوانید:

"من نوشتن این, با اشک در چشمان من. این همه آغاز شده و با یک ایده و یک رویا به صورت رایگان. من می خواستم به کار در آشپزخانه و طبخ در سطح بالا. من هرگز می تواند پیدا کردن جای پای من در هر جایی کار می کردم. تروما از دوران کودکی من و در خدمت من بیش از حد خشن در اطراف لبه های. هر چند کسانی که لبه های ساخته شده من برای ماموریت من هیچ کس به من گفت که چگونه تنها به جاده ها خواهد شد."

رودز در ادامه می گویند که در چند سال گذشته هزینه کرده است او را بی شماری روابط خود ماشین (که repossessed سه روز پس از باز کردن نیلی) و تقریبا زندگی خود را. رودز می گوید که تجربه دیگر چیزی است که او می خواهد برای زندگی خود را اما که او بسیار سپاسگزار برای حمایت از افرادی که اعتقاد به او از ابتدا.

Rhodes was honored at the 2019 Rising Star Chefs awards.

رودز مفتخر شد در سال 2019 افزایش سرآشپزها ستاره جایزه.

عکس StarChefs

که ابتدا یک شهاب سنگی یکی پس از رودز باز جای بی سر و صدا در یک رستوران که در خدمت به عنوان یک پس زمینه برای یک تا حدودی عملکرد قطعه آشپزی داستان. او نامزد جیمز ریش جایزه ستاره در حال افزایش آشپز 2019 و نیلی شده است و به عنوان یکی از مواد غذایی و شراب's "بهترین رستوران جدید 2019" و همچنین ساخت زمان magazine لیست "جهان را به 100 مکان های بزرگ."

وقتی نیلی بازگشایی وجود دارد تنها یکی از خدمات پنج شنبه و جمعه در 7 بعد از ظهر با دو seatings جمعه و شنبه در 6 p. m. و 8:45 p. m. منو خواهد بود کارآمد با ترکیبی از آیتم های جدید و نیلی را greatest hits با تمرکز بر هسته های ظروف به جای چرخش فصلی. مهمانان می توانید رزرو را از طریق Resy. رستوران خود را داشته نهایی سرویس جولای 24, 2021 و خود را جشن می گیرند آخر با سالگرد دومینو مسابقات روز بعد.

Broham sources local ingredients for the grocery.

Broham منابع محلی مواد لازم برای مواد غذایی.

عکس Chana رودز

Broham خوب روح غذایی و, مواد غذایی که رودز باز در فضا در طول COVID-19 همه گیر خواهد شد و همچنان به کار در رستوران ساعت خاموش. Broham خواهد بود رودز' تمرکز برای آینده به رویای دیرین خود را از خدمت به جامعه Lindale پارک با خود کفا فروشگاه مواد غذایی و مزرعه به عنوان ذکر شده در پست خود. "به سلامتی به یک سال گذشته به عنوان من حرکت تیم رو به جلو برای آماده شدن برای فروشگاه مواد غذایی ما و مزرعه. با تشکر از شما برای اجازه دادن به من برای تبدیل شدن به شخص من امروز به خاطر من نبود این مرد سه سال پیش است."

زمین برای مزرعه شده است امن و رودز و تیم خود را شروع کرده اند crowd-sourcing ابتکار به صندوق های سرمایه گذاری.

Weall could use a sunshine-y breakfast nowadays.گسترش

Weall می تواند با استفاده از یک آفتاب-y صبحانه امروزه.

عکس حباب

تست زرده, 6727 FM 1463 خود از افتتاح 29 ژوئن. به مناسبت, مهمان می تواند دریافت رایگان churros دونات و mimosas خواهد شد $3. این Fulshear محل به ارمغان می آورد زمان مجموع به 14 برای صبحانه و ناهار رستوران برای اولین بار در سال 2010 تاسیس توسط دوستان کریس میلتون و Mathew DeMott.

علاوه بر ناهار خوردن در خدمات با ایمنی سخت پروتکل های رستوران نیز ارائه خواهد شد منظقه انتخاب کنید تا.

در تاریخ 26 ژوئن از 7 صبح تا 1 بعد از ظهر اولین پاسخ دهندگان خواهد بود درمان به عنوان افتخاری "Yolkers" به عنوان نشان دادن قدردانی خود را برای کار سخت و فداکاری در طول این زمان.

It's time to get your chickens in a row.

از آن زمان به جوجه های خود را در یک ردیف.

عکس از انریکه براوو

Pollo براوو اکسپرس, 6871 N. سرخ افتتاح شد ژوئن 10. این باعث می شود ششمین مکان برای نام تجاری از انریکه براوو (این است که یک نام بزرگ و یا چه؟) که آمد به هوستون پس از عامل رستوران در گام بالا جهان از نیویورک و نیوجرسی. این براوو را باز کرد اولین محل در Hillcroft در دسامبر سال 2006 در خدمت پرو دوار جهت کباب کردن مرغ و مرغ غذاهای مکزیکی بازتاب براوو میراث مانند taquitos ceviche و camarones لا brava.

پرو مرغ یا pollo لا brasa, پخته شده است با 25 گیاهان و ادویه جات ترشی جات راه بیش از KFC 11. ما مطمئن هستیم که همه از مواد تشکیل دهنده ویژه ای اما همیشه شامل یک دوز خوبی از زیره و فلفل قرمز. مهمانان می توانید از تمام مرغ نیم مرغ و سه ماهه مرغ به همراه دارد مجموعه ای زیبا از خوشمزه طرف از جمله سیب زمینی سرخ شده, برنج مکزیکی, برنج سفید و سایه سبز. منو با قیمت مناسب و Gordos دسته کوچک موسیقی جاز ($29.50) است که یک معامله خوب برای یک خانواده کوچک. آن را شامل تمام دوار جهت کباب کردن مرغ و مرغ و برنج و لوبیا چيتي آووکادو, سالاد شیرین سرخ شده plantains و salchipapa (سوسیس و سیب زمینی سرخ شده). وجود دارد کوچکتر مرغ combos و غذاهای مکزیکی مانند quesadillas و chilaquiles وردس. برای دسر وجود دارد کیک میوه یا یک در خانه بستنی ساخته شده با lucumaسالم آند درخت میوه است که بسیاری از توصیف به عنوان شبیه به کدو تنبل یا سیب زمینی شیرین.

Pollo براوو انواع نوشیدنی های سرد از جمله اینکا Kola, Jarritos, تازه آب میوه و آبجو.

Boiling Dragon's menu is a feast.گسترش

جوش اژدها منو جشن است.

Photo by Matthew Magno

جوش اژدها, 11625 W. برادوی باز هفته اول ماه ژوئن به جای آرام پس از تاخیر زمان بیماری همه گیر. آسیایی الهام گرفته از غذاهای دریایی رستوران می آید از هارولد وانگ که honed هنر و صنعت خود را در نقاط داغ مانند Uchi و گاو و جو. در حال حاضر این رستوران به صورت سریع-بازی گاه به گاه با محدود کردن منو وجود دارد اما برنامه ای برای ارائه نشسته و خدمات و گسترش غذاهای دریایی منوی در آینده با توجه به EaterHouston.

فعلی منو ارائه می دهد موارد مانند ترقه میگو بامیه, آبگوشت سیب زمینی سرخ کرده campechana و تعدادی از غذاهای دریایی و جوش. برای بائو عاشقان متعددی وجود دارد را انتخاب کنید. The Little Miss Piggy ساخته شده است با ملایم پخته شده گوشت خوک حلقه در حالی که خرچنگ, پدر, ویژگی های خرچنگ نرم پوسته. نیز وجود دارد یک اردک پکن بائو و یکی با تمپورا میگو.

علاوه بر جوش و baos وجود دارد یک انتخاب از غذاهای سرخ شده و مرغ و بال مرغ و سالاد.

Hot dogs get elevated with creative combinations at Dog Huas.گسترش

هات داگ بالا دریافت خلاق با ترکیب در سگ Huas.

عکس از پل کاسترو/سگ Haus

سگ Haus, 8422 Highway 6, قرار است برای اولین بار در این تابستان. این خواهد بود که چهارم هوستون-منطقه محل سکونت به صورت سریع گاه به گاه مفهوم که در خدمت لذیذ, هات داگ, سوسیس, همبرگر و منحصر به فرد ساندویچ مرغ مانند آن یکی بد Mutha Clucka. تاسیس شد و در پاسادنا کالیفرنیا در سال 2010 توسط سه نفر از دوستان دیرین. با 2020 بودن دهمین سالگرد این برند است که به شدت راه اندازی و گسترش خود را به سالن های کنسرت (زمانی که آنها بازگشایی) و مجازی آشپزخانه در سراسر کشور.

همه گوشت سگ و دست گردد سوسیس ساخته شده با اضافه نیترات و آن همبرگر تهیه شده از 100 درصد آنگوس سیاه گاو. آن سگ برگر و ساندویچ مرغ در حال خدمت در کبابی پادشاه هاوایی رول و تغییرات شامل پر کردن اعم از مواد تشکیل دهنده مانند منداب, آووکادو و ریحان aioli به housemade فلفل قرمز, Haus سالاد کلم و یا پیاز کاراملی. سگ Haus نیز ارائه می دهد گیاهی و سوسیس و همبرگر.

فضای جدید ارائه خواهد شد یک سگ پسند پاسیو های متعدد صفحه نمایش بزرگ تلویزیون و یک نوار کامل با 24 آبجو در شیر و شراب و Haus Micheladas و امضای آن کوکتل. وجود دارد حق بیمه می لرزد به عنوان به خوبی.

این اولین بار است که از چندین هوستون-منطقه محل که franchisee Jason راپاپورت در آثار و او قصد دارد برای باز کردن 30 فروشگاه در هیوستون و سن آنتونیو بیش از پنج سال آینده.

سگ Haus Biergarten کاپرفیلد است که در حال حاضر به دنبال استخدام تا 40 اعضای تیم است. راپاپورت گفت: در آزادی مطبوعات: "ما خواهد شد مراقبت از اعضای تیم ما با عالی سلامت و ایمنی روش. در بالا از آن ما ارائه بسیاری از مزایای دیگر مانند رقابتی پرداخت یک کار بزرگ محیط زیست و کارمند تخفیف." اشخاص علاقه مند می تواند بازدید copperfield.doghaus.com برای ارسال اطلاعات خود را.

Good times and good food await guests in Midtown.گسترش

زمان خوب و غذای خوب در انتظار مهمانان در Midtown.

عکس بزرگ Pineapple Productions

خوب بار در کافه, 2100 تراویس باز ژوئن 1. همه روزه کافه در میدتاون در خدمت صبحانه و نهار و شام. یک ساعت یک مبارک اجرا می شود, از دوشنبه تا جمعه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر و امکانات $5 لیوان شراب را انتخاب کنید و $7 به خوبی می نوشد.

کافه نیز ارائه می دهد خانه-قهوه بو داده و غذاهای آمریکایی با نفوذ اروپایی. مهمانان را ببینید منو از غذاهای تازه مانند ماهی تن Nicoise سالاد با کبابی آهی تن ماهی و crabmeat شکم پر ماهی قزل آلا در یک کاخون-سس بوربن. ناهار ارائه می دهد یک مرغ ساندویچ باشگاه quiche همبرگر و بیشتر. نیز وجود دارد که ناهار ویژه. برای صبحانه مهمان می تواند از را انتخاب کنید tacos صبحانه, املت, کوکوی یا کشاورز صبحانه.

Good Times Cafe offers a modern dining space with a touch of warm farmhouse style.

خوب بار در کافه ارائه می دهد ناهار خوری مدرن فضا با یک لمس گرم خانه رعیتی ،

عکس بزرگ Pineapple Productions

وجود یک شنبه صبحانه با 5 دلار mimosas و bellinis می رود که از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر برای فراغت بعد از ظهر. وجود صندلی در فضای باز نیز هست.

Yia Yia Mary's San Felipe has closed for good.

Yia Yia مریم سن فلیپ بسته شده است ،

عکس از جف Balke

Pappas رستوران تا به طور دائم بسته پنج از فروشگاه خود را. ما هفته گذشته گزارش در دهانه و بسته شدن است که این شرکت تا به حال بازگشایی بسیاری از رستوران ها اما یک دوجین باقی مانده بسته به طور موقت. اما به نظر می رسد که پنج نفر از آنها را نمی خواهد بازگشایی در همه: Yia Yia مری 4747 San Felipe, Pappas غذاهای دریایی مجلس ایالتی 45 N. Pappadeaux غذاهای دریایی آشپزخانه, 2410, Richmond, Pappas میگو کلبه 6945 ایالتی 45 S. و کمی Pappas, غذاهای دریایی, خانه, 3001 S. چوپان. این شرکت قصد دارد به حرکت کارکنان از بسته رستوران ها به مکان های دیگر است و در حال حاضر استخدام برای بازسازی تیم خود را در آن 80-به علاوه رستوران ها با توجه به click2houston.com.

Get Veal Marsala to-go at Prego.گسترش

دریافت گوشت گوساله مارسالا به رفتن در Prego.

عکس پائول مورفی

Prego,2520 امهرست است واگردانی به منظقه انتخاب کنید و تحویل از طریق حمایت برای زمان حال به عنوان یک هشدار حرکت در نور از مسائل مؤثر در صنعت مهمان نوازی در دوران اخیر COVID-19 وقایع است. هیچ یک از کارکنان آن باید آزمایش مثبت است اما این رستوران انتخاب کرده است به محور عقب به عامل به عنوان آن بود زمانی که خاموش برای اولین بار شروع. خانواده-وعده های غذایی سبک و کوکتل به رفتن در آثار هستند. مشتریان می توانید 25 درصد بطری های شراب را با مواد غذایی خرید.

Oak Forest has lost a popular hang out and great beers.

جنگل بلوط دهکدهای از دست داد قطع محبوب و بزرگ آبجو.

عکس از پسر عمو ناپ

پمپ بنزین, 985 ویکفیلد بسته است, و به عنوان اولین گزارش Houstonia مجله. این هنر و صنعت آبجو کافه باز در سال 2005 با صاحب بن Fullelove آوردن محلی و ملی هنر و صنعت آبجو به باغ اوکس/جنگل بلوط منطقه بود که شروع به دیدن هجوم خانواده ها در حال حرکت در دهه 1930 به عنوان خانه و اواسط قرن مزارع شروع به خاک یکسان برای بزرگتر خوابگاه با بالا رفتن سرسام آور قیمت خانه.

کسانی که در خانواده های جوان و تنها حرفه ای ها لذت می برد گسترده فضای در سابق ایستگاه گاز و ارائه منحصر به فرد از brews. این کینه برگر آبجو بود-دوستانه های مورد علاقه خود را با نیم پوند گوشت گاو آنگوس patty صدر با تخم مرغ سرخ شده, بیکن و پنیر چدار.

با وجود راه اندازی یک صندوق من صفحه Fulleloves قادر به زنده ماندن این بیماری همه گیر را که ضربه زدن به نوار صنعت به خصوص سخت است. اما عجول و بی پروا دم شرکت 508 W. Crosstimbers هنوز باز است با توجه به هوستون کرونیکل.

فدرال آمریکا کوره, 8731 کتی آزادراه و 510 چوپان را به طور موقت به حالت تعلیق ناهار خوردن در خدمات هنگام سفارش از شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو که اکثر کسب و کار نیاز مشتریان و کارکنان به پوشیدن ماسک برای بعد از هشت روز با فرمت ممکن است در آینده.

صاحب مت برایس گفت: در آزادی مطبوعات "ما به سادگی مایل به پلیس دیگران انتخاب - نه ما می خواهیم به خطر صدمه زدن به هر کسی. ما خواهد شد به طور موقت به منظقه را خارج و تحویل ، امیدوار است که منظور برداشته خواهد شد به زودی. اگر وجود دارد یک پسوند و ما آدرس آن را پس از آن. با تشکر از شما برای همه حمایت شگفت انگیز است. خانواده و سبک در دسترس است!! هر کس ایمن ماندن."

فدرال کوره در خدمت آمریکا راحتی مواد غذایی مانند همبرگر, استیک, جانیس میت لوف و مرغ سرخ شده با صدف.

Brasil, 2604 Dunlavy دوباره به 75 درصد ظرفیت 25 ژوئن. قدیمی مونترو رستوران اعلام کرد در Facebook ژوئن 18 که یک کارمند به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 و که در آن بسته شد به طور موقت به تمام کارکنان تست شده است. ضمنا رستوران بود بررسی و ضد عفونی با توجه به CDC/سازمان حفاظت محیط زیست با دستورالعمل مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های راه اندازی برای بازگشت از مهمانان است. در آن تازه ترین Facebook, پست, آن اعلام شد که ماسک و اجتماعی فاصله خواهد بود به شدت اجرا برای همه, با استفاده از جداول شش فوت از هم جدا.

Phat Eatery is taking extra precautions for dine-in service.گسترش

Phat Eatery در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی برای ناهار خوردن در خدمات.

عکس کیمبرلی پارک

Phat Eatery, 23119 استعماری پارک وی خود را کاهش ناهار خوردن در خدمات به 25 درصد ظرفیت به عنوان یک اقدام احتیاطی با توجه به های اخیر چشم انداز مثبت در COVID-19 موارد در هوستون و هریس کانتی. رستوران را به یک میزبان در خارج از رستوران ورود به مانیتور پیاده روی-یو پی اس برای رفتن به سفارشات و منظقه انتخاب کنید تا. رستوران نیز touchless پرداخت.

Phat Eatery brings Malaysian-style dim sum to Katy Asian Town.گسترش

Phat Eatery به ارمغان می آورد به سبک مالزی مبلغ کم به کتی آسیایی شهر.

عکس Dragana هریس

هر چند وضعیت فعلی دشوار است صاحب و سرآشپز الکس Au-یونگ, جشن رستوران 2nd anniversary با یک مبلغ کم منو $2 rotiو $2 Karbach عشق خیابان آبجو. راه اندازی مجموع کم منو شامل مواردی مانند میگو مای سیو و مهم برنج در برگ نیلوفر آبی. این Phat تار مجموع نمونه صفحه گرامافون خواهد بود $15 در سالگرد جشن اجرا می شود که از طریق ژوئن 28. مهمانان که صرف بیش از $50 در ناهار خوردن و یا به رفتن را منجمد نمونه صفحه گرامافون را به خانه. یونگ نیز معرفی جدید بستنی طعم مالزی, چای شیر. طعم دهنده های دیگر شامل پندن نارگیل اوبه و برای پرماجرا, خامه, دورین. همه بستنی ها 6 دلار در هر پاینت.

Postino has summer picnics covered.گسترش

Postino تابستان است پیکنیک پوشش داده شده است.

عکس Postino کارکنان

Postino, 805 اقیانوس آرام و 642 ییل است نورد از تابستان برو گزینه فقط در زمان برای ژوئیه 4 تعطیلات و یا هر روز دیگر است که بدون نیاز به پخت و پز. "غذا برای خدمه" منو ارائه می دهد کاملا بسته بندی شده در بخش های عالی برای پیک نیک در داخل خانه یا خارج. بسته خدمت چهار تا شش. این گزینه ها عبارتند از میز تنقلات مانند چوب شور پلاتر ($27) با نرم چوب شور chorizo, cornichon سالخورده پنیر چدار, اسپانیایی ذرت آجیل و سیرا نوادا خردل یا سیخ کباب ($40) با کبابی ریزه اندام فیله و مرغ. وجود دارد پانینی بسته با 14 قطعه و هفت گزینه های مانند اهل توسکانی تن سبزی و مرغ و پنیر موزارلا. وجود دارد Bruschetta بسته ($24) و کلاسیک Antipasto (35 دلار). این پانینی و Bruschetta بسته می شود ساخته شده فاقد گلوتن برای هزینه های اضافی. منوی جدید در دسترس خواهد بود در جولای 1, همراه با تبادل نظر Spritz کیت که شامل شراب spritz مواد تشکیل دهنده دستور غذا کارت و بوم حمل و نقل کردن برای $45.

bellagreen's summer menu includes a gluten-free Key lime pie.گسترش

bellagreen تابستان منو شامل یک gluten-free Key lime pie.

عکس از اوان گادوین

bellagreen ارائه خواهد شد چهار غذاهای جدید در تابستان فصلی منو از طریق 21 سپتامبر در تمام شش هوستون-منطقه محل. آیتم های جدید عبارتند از تابستان هندوانه, سالاد سرخپوشان انبه ماهی قزل آلا ماهی قزل آلا و یک Gluten-free Key Lime Pie. هنگامی که مهمانان خرید تابستان ماهی قزل آلا صدر با مرکبات-عسل سرکه بریزید و 50 سنت اهدا خواهد شد از هر جهت به درختان برای هوستون. پس از آغاز مبارزات خود در سال 2018, bellagreen شده است قادر به کمک مالی $40,927 های مختلف به نهادهای محلی و در نتیجه کاشت 20,000 نهال در سراسر هوستون و تگزاس شمالی.

در علاوه بر این به تابستان منو bellagreen است که با اضافه کردن هشت دائمی ظروف از دالاس منو به هوستون فروشگاه ها از جمله مرغ سفید Parm به انجیر و خوک پیتزا و خانه بو سه نکته ساندویچ.

آخرین مطالب