تنها 3 درصد سرخپوستان متوجه اهمیت رژیم غذایی پروتئین کافی

اگرچه 95 درصد از مادران ادعا می دانید پروتئین به عنوان یک کلان مواد مغذی تنها سه درصد از جمعیت واقعا درک برجست

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

اگرچه 95 درصد از مادران ادعا می دانید پروتئین به عنوان یک کلان مواد مغذی تنها سه درصد از جمعیت واقعا درک برجسته توابع از یک رژیم غذایی با پروتئین و یا چرا یکی باید مصرف آن روزانه نشان می دهد یک مطالعه جدید.

در سراسر شهرها و 82 درصد از مادران ساکن در مینی مترو مانند احمدآباد, بنگلور و حیدرآباد قادر به درستی کاردانی پروتئین با توابع آن و نسبت کم اهمیت به مصرف آن به عنوان بخشی از وعده های غذایی متعادل. در حالی که هشت نفر از ده نفر از مادران بر این باورند که پروتئین به عنوان 'مهم', پروتئین ممکن است به اندازه کافی نمی شود در رژیم غذایی روزانه خود را. اکثر مادران (91 درصد) قادر به مربوط به پروتئین آن بسیار مهم عملکرد از قبیل تعمیر انواع بافت در بدن, بدنساز, سلامت و ایمنی طولانی مدت مطالعه اضافه شده است.

Follow us on Instagram برای اخبار بیشتر از ما!!

حق پروتئین سراسری بهداشت عمومی آگاهی ابتکار منتشر شده یافته های یک مطالعه که کشف یک تناقض در هند پروتئین روزانه مصرف. نیلسن بررسی 2,142 مادران در سراسر 16 شهرهای هند آشکار روند نگران کننده که در آن با توجه به یک درک ضعیف از پروتئین به عنوان یک ریزمغذی سرخپوستان مصرف ناکافی سطح پروتئین است.

برخی از یافته های کلیدی عبارتند از:

بیش از 70 درصد از مادران به شدت معتقدم که در افسانه های رایج مانند "پروتئین دشوار است به هضم', 'آن منجر به افزایش وزن' و 'آن است که تنها برای بدن-سازندگان.

به طور متوسط 85 درصد از مادران به اشتباه بر این باورند که پروتئین منجر به "افزایش وزن" و ذکر شده است که آنها را اولویت بندی مصرف ویتامین ها و کربوهیدرات بیش از پروتئین برای خانواده ها از جمله برای کودکان. بیشتر نگران کننده نزدیک به 80 درصد بر این نظر است که کمبود پروتئین می کند تاثیر کلی سلامت!

The importance of a protein diet
بیش از 70 درصد از مادران به شدت معتقدم که در افسانه های رایج مانند "پروتئین دشوار است به هضم', 'آن منجر به افزایش وزن' و 'آن است که تنها برای بدن-سازندگان. Pixabay

اکثر مادران آیا می دانید شایع ترین منابع گیاهی یا حیوانی مبتنی بر پروتئین و شکست خورده را به درستی شناسایی 8 از 11 غنی از پروتئین مواد غذایی ارائه شده به آنها است. بعلاوه 81 درصد از مادران به اشتباه بر این باورند که فقط به طور منظم هندی رژیم غذایی متشکل از roti, dal, برنج به اندازه کافی به صورت روزانه به پروتئین نیاز دارد. به عنوان یک نتیجه تنها لبنیات و حبوبات به عنوان منبع پروتئین در اکثر خانواده های هندی

همچنین بخوانید: ابر آشپزخانه در هند: A New Normal

"در کشور ما کافی پروتئین مصرف شده است و نه زیر مورد بحث مسئله وقتی که می آید به طور کلی گفتمان در مواد غذایی و مواد مغذی است. تعداد بسیار کمی از مطالعات منتشر شده است که به تازگی ارائه بینش در مورد الگوی مصرف در مورد این " عمده بلوک های ساختمان از زندگی ما است. این مطالعه است بنابراین بینش در نظر برجسته ما شکاف دانش و تصورات غلط است که طاعون پروتئین کافی مصرف" گفت: دکتر Jagmeet Madan, برجسته, تغذیه, متخصص, استاد, اصلی, آقا Vithaldas Thackersey کالج, خانه علم (مستقل) SNDTWU بمبئی و ملی, رئیس جمهور, هندی, رژیم های غذایی, انجمن حامیان حق پروتئین ابتکار

دکتر سورش Itapu Nutraceutical کارشناس و مدیر NutriTech هند گفت: "این پروتئین تناقض مطالعه تاکید اهمیت ساختمان کلی پروتئین درک و آگاهی در هند. هر فرد یا نهادی می تواند به نفع از این بینش و اقدامات اصلاحی برای بهبود کیفیت پروتئین مصرف, البته, درست, و در نهایت معکوس کاهش مصرف پروتئین به خصوص در میان کودکان و نوجوانان است." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب