جستجوهای آنلاین سقوط Tik ToK, WeChat, ShareIT پس از ممنوعیت در هند

تیوی هند تصمیم دولت برای ممنوعیت 59 چینی متعلق به نرم افزار نهفته است جستجوی آنلاین برای کسانی که برنامه های.

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

تیوی هند تصمیم دولت برای ممنوعیت 59 چینی متعلق به نرم افزار نهفته است جستجوی آنلاین برای کسانی که برنامه های. یک مطالعه نشان داد که در ژوئن 29 روز ممنوعیت تحمیل شد وجود دارد 229 درصد افزایش در تعداد جستجوها برای Tik Tok و 255 درصد افزایش در تعداد جستجوها برای WeChat. در همان روز, درصد افزایش در تعداد بار برنامه های مانند Weibo Shareit و UC Browser شد 57 و 78 و 82 درصد به ترتيب مطالعه نشان می دهد توسط SEMrush. روز بعد وجود دارد یک کاهش شدید در تعداد دفعاتی که هر برنامه در جستجو بود.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

در ژوئن 30 درصد افزایش در تعداد دفعات Tik Tok جستجو بود کاهش یافت و به صرف 23 درصد است. درصد افزایش در تعداد از برنامه های کاربردی مانند Zapya و UCBrowser شد در پی کاهش یافت و به 11 و 12 درصد بود.

این مطالعه نشان می دهد که در حالی که وجود دارد افزایش در تعداد جستجوها برای این سه برنامه نرخ رشد به طور چشمگیری کاهش یافته بود. در حالی که جستجوها برای برنامه های مانند Tik Tok, Shareit و UCBrower در افزایش ناچیز نرخ جستجو برای WeChat و Weibo چهار به قلمرو منفی. در 30 ژوئن جستجو برای WeChat و Weibo کاهش یافت و به منفی 6 و منفی 7 درصد نشان می دهد مردم کمتر برای جستجو و آنها را از انجام در روز قبل.

Online searches drop for Tik ToK, WeChat, ShareIT as India bans Chinese apps
آن را یافت که از 18,185 توییتهایی ساخته شده در #RIPTikTok, 19 درصد مثبت 62 درصد خنثی بودند و 19 درصد منفی شد. Pixabay

این مطالعه همچنین ردیابی احساسات در مورد ممنوع نرمافزار در توییتر. آن را یافت که از 18,185 توییتهایی ساخته شده در #RIPTikTok, 19 درصد مثبت 62 درصد خنثی بودند و 19 درصد منفی شد.

از 421 توییتهایی در #Weibo 14 درصد مثبت بودند و 39 درصد در هر خنثی بودند و 47 درصد آنها منفی است. وجود دارد 2054 توییتهایی در #Shareit که 23 درصد مثبت بودند و 38 درصد آنها خنثی و 39 درصد منفی شد. در #UCBrowser وجود دارد 2,750 توییتهایی که 18 درصد مثبت بودند و 43 درصد خنثی بودند و 39 درصد منفی شد. وجود دارد 18,353 توییتهایی در #DigitalAirStrike یک توییتر رسیدگی است که ابزار اندازه گیری ضریب اطمینان در مورد دولت هند تصمیم به ممنوعیت برنامه های چینی. 21 درصد از توییتها در #DigitalAirStrike مثبت بودند و 61 درصد آنها خنثی و 18 درصد منفی شد.

همچنین بخوانید: ماندن تا دیر مربوط به آسم در نوجوانان

پس با توجه به ضریب اطمینان در توییتر آن را می شود روشن است که اکثریت همسر یا پشت تصمیم های ساخته شده توسط خود دولت یا یک موضع خنثی.

صحبت در مورد نتایج این مطالعه فرناندو Angulo رئیس ارتباطات SEMrush گفت: "مطالعه ما به عنوان یک راهنمای برای دولت هند و شرکت. دولت می تواند از نزدیک ببینید که چگونه همسر احساس می کند در مورد ممنوعیت. مطالعه ما به وضوح نشان می دهد که با وجود محبوبیت برنامه های چینی - هنگامی که آن پایین می آید به آن - بسیاری از سرخپوستان جای وفاداری به کشور خود بیش از هر ارزش سرگرمی و یا ابزار آنها را از جمله برنامه ها است. دولت هند عمل کرده است و مردم باید صحبت اعلام کرد که آنها خود را رهبران تصمیم گیری است. همچنین مطالعه ما دارای ارزش برای شرکت هندی آن را به عنوان حاوی اطلاعات نشان می دهد که کسب و کار باید فرصتی برای پر کردن خلاء ناشی از برنامه های چینی. جستجوها برای برخی از محبوب ترین برنامه های چینی را به طور چشمگیری کاهش یافته است. داده های ما نشان می دهد که با اژدها خروج هندی ببر فرصتی برای حمله با چنگال و بیش". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن