واحه استخدام پونتا گوردا بومی جف عشق به فوتبال برنامه

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:31 PM EDT 29 مه سال 2020واحه فوتبال دبیرستان برنامه امیدوار به ا

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399

واحه فوتبال دبیرستان برنامه امیدوار به ادامه این حرکت ایجاد شده توسط دو بیشتر موفق فصل تحت مربی سابق ماک میچل.

کمی بیش از دو ماه پس از میچل استعفا داد و پس از دو فصل است که در آن او تا به حال کوسه ها در آستانه دولت برگشتی مدرسه اعلام کرد استخدام پونتا گوردا بومی جف عشق است که تجربه مربیگری در نخبگان دانشگاه و دبیرستان سطح به عنوان جدید خود را در شارژ در روز جمعه.

"ما بسیار هیجان زده به استقبال مربی به واحه خانواده" واحه اصلی کریستینا Britton گفت: در یک نسخه. "من احساس می کنم تجربه خود را در سطح دانشگاهی ارائه خواهد شد با ارزش آموزشی و چشم انداز را برای بازیکنان ما به آنها به عنوان حرکت به بالا در مدرسه و فراتر از آن."

عشق تازه کردن روی لئامت دادن در خدمت یک سال به عنوان quarterbacks مربی در سانتا مارگاریتا که در فوق العاده رقابتی تثلیث لیگ در کالیفرنیا Interscholastic فدراسیون. او مربی سه ستاره و جذب کلت Fulton و هماهنگ تمام عملیات برای برنامه از جمله خرید, جمع آوری اعانه, سفر تصویری و تقویت کننده فعالیت های باشگاه.

بیشتر: واحه تیم فوتبال از دست می دهد ULTIMOPREZZO درخواست تجدید نظر خواهد جریمه 3 بازی ها, فلج حذفی امیدوار

"ما سپاسگزار به دکتر Britton, دولت تیم و کل واحه جامعه برای سپردن ما را با این فرصت عالی" عشق در آزادی گفت:. "من و خانواده ام در حال هیجان زده از حرکت های بزرگ ایالت فلوریدا و ما نمی توانید صبر کنید برای گرفتن آغاز شده است. هدف ما این خواهد بود برای ایجاد یک قهرمانی فرهنگ با ارائه ابزار برای هر دانشجو به صورت متمرکز و مثبت طرز فکر برای مقابله با این روز در مقابل آنها. به نظر ما ورزش و رشد در کل در مورد ایجاد یک ذهنیت است. محصول جانبی است که ذهنیت خواهد بود فارغ التحصیلی دانش آموزان و رقابت برای قهرمانی."

عشق صرف دو فصل در دانشگاه کانزاس به عنوان مدیر فوتبال فن آوری و بعد از آن به عنوان quarterbacks مربی. در طول اجرا Jayhawks ثمر رساند تا اولین پیروزی خود را بیش از TCU در 21 سال و 40 نقطه خروجی در برابر اوکلاهما با Jayhawks quarterbacks پرتاب فقط چهار interceptions در سال 2018 است.

او همچنین یک عضو از مراسم تحلیف کارکنان در شمال غربی دانشگاه به عنوان آن را تحت فشار قرار دادند به سمت بخش من وضعیت.

"برنده شدن در بازی های فوتبال در حال رفتن به یک هدف ضروری برای برنامه های ما; با این حال ما کار اصلی به عنوان مربیان خواهد بود برای کمک به توسعه و هدایت این مردان جوان خود را از طریق علمی و فوتبال حرفه, امیدوارم به هر یک از آنها این فرصت را به استخدام به یک دانشگاه و در سطح بعدی اگر مایل" عشق گفت.

میچل پایین پا در واحه پس از دو فصل که در آن او تبدیل اسکودوی کیپ کرال برنامه در اطراف به سرعت از یک 0-11 تیم تحت حکومت قبلی به یک مدعی حذفی. او در حال حاضر یک دستیار تحت مربی جدی گراهام در انجیلی مسیحی است.

واحه شد 10-9 در دو فصل.

با هجوم نقل و انتقالات از جمله اخبار-مطبوعات برای اولین بار تمام تیم-منطقه کارفرمایی دانیل رنی کوسه ها آغاز شده 2018 فصل 5-1 قبل از حذف نهایی آن سه بازی به سقوط از مشاجره حذفی.

فصل گذشته آغاز شده و با شتاب به عنوان واحه رفت 7-1 بود و در آستانه برنامه postseason اسکله قبل از آن مجبور شد به جریمه برنده در برابر لکلند مسیحی سنت جان فون نویمان و بونیتا اسپرینگز.

واحه گزارش خود با استفاده از یک بازیکن با معدل زیر اجباری 2.0 محدودیت در پیروزی.

Britton ادعا در نامه درخواست تجدید نظر او که مدرسه منطقه Lee شهرستان دیر گزارش پایان دوره نمرات آزمون کاهش یافته و دانش آموز معدل کمتر از حداقل و منطقه در تابستان متوقف شده بود با ارسال یک لیست از دانش آموزانی که موفق EOC امتحانات به مدارس ترک واحه غافل.

در حکم خود به ULTIMOPREZZO نوشت: "واحه دبیرستان بود موظف به تعیین دانش آموز معدل از جمله EOC آزمون که ممکن است ضروری دست محاسبه دانشجو معدل قبل از اجازه می دهد دانش آموزان به شرکت کنند."

کوسه ها به پایان رسید و فصل گذشته 5-4 و میچل از دست داد به ویکی سواره نظام مسیحی 38-14 در بازی نهایی به عنوان مربی. میچل گفت: خروج او تا به حال هیچ چیزی برای انجام با forfeits یا چگونه وضعیت به کار گرفته شد.

دنبال اخبار-مطبوعات ورزشی نویسنده آدم ریگان در توییتر: @NP_AdamRegan



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب