'بلوط و پیچک': McCollum هال آینده سالن غذا می شود یک نام است که می پردازد ادای احترام به دانبار اسم

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:29 PM EDT 28 مه سال 2020یک سالن غذا برنامه ریزی شده برای احی

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

یک سالن غذا برنامه ریزی شده برای احیای McCollum سالن در فورت مایرز در حال حاضر دارای یک نام است.

بلوط و پیچک سالن غذا در McCollum سالن خواهد پرداخت ادای احترام به دانبار است اسم. "بلوط و پیچک" نام مجموعه ای از اشعار نوشته شده توسط Paul Laurence Dunbar, آمریکا, شاعر, رمان نویس و نمایشنامه نویس از قرن 19 و اوایل قرن 20 به دنیا آمد پدر و مادر که یک بار به بردگی گرفته شده.

دان پترسون و صاحب نام در طول یک فورت مایرز جامعه کلنگی آژانس جلسه صبح روز چهارشنبه برای اولین بار پس از همه گیر آغاز شده است.

فورت مایرز عضو شورای جانی خیابان یک عضو از سازمان تنظیم مقررات هیئت مدیره با حضور در جلسه از طریق زوم در حالی که باقی مانده اعضای شورا بودند در اتاق اما نشسته در مورد سه کرسی به دور از یک دیگر.

"از کجا این ایده از نام دانبار از آمده است؟" پترسون از Reva توسعه که به نظر می رسد در این نشست بیش از زوم نهفته نرم افزار. "ما این را به عنوان یک فرصت برای آموزش مردمی در این ایده که دانبار نام مشتق شده از بسیار مهم است شاعر در 1800s.

بیشتر: فورت مایرز' McCollum سالن می تواند بازگشایی در اسرع وقت 2020 به عنوان مرکز تجارت در دانبار

"ما تصمیم گرفته اند ما در حال رفتن به بالا بردن نام خود را در علاوه بر این به همه چیز را ما انجام می دهیم" پترسون گفت.

Paul Laurence Dunbar دبیرستان افتتاح شد در اواسط دهه 1920 با توجه به Lee County تاریخ سیاه جامعه است.

باز در طول جداسازی دانشآموزان برای اولین بار در منطقه برای سیاه پوستان که فراتر رفت کلاس هشتم با توجه به اخبار مطبوعات archives.

این منطقه قبلا به عنوان شناخته شده ایمنی تپه ظاهرا به دلیل آن بود که این منطقه بیشترین زمین کمک کرد که در هنگام جاری شدن سیل شد و تنها جایی که در آن یک فرد می تواند احساس امنیت در فورت مایرز.

جامعه به سرعت به تصویب رسید دانبار نام به جای.

دانبار متولد شد و در دیتون اوهایو به پدر و مادر است که هنگامی که به بردگی گرفته شده در کنتاکی. شاعر درگذشت از بیماری سل در سن 33 اما نه قبل از کار خود را به خود جلب کرده بود ،

"بلوط و پیچک" اولین مجموعه شعر منتشر شده در سال 1892.

McCollum سالن ساخته شده بود در سال 1938 توسط کلیفورد "باک" McCollum Sr. آن مشغول تجارت مرکز فورت مایرز' سیاه و سفید جامعه و خانه را به بسیاری از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار از جمله یک آرایشگاه و یک کافی شاپ یک فروشگاه مشروب و یک فروشگاه مواد غذایی است.

بیشتر: McCollum سالن پروژه می تواند سقوط اگر از طریق توسعه دهنده نه به دست آوردن تامین مالی توسط Nov. 15

طبقه دوم به عنوان یک عمل تفکیک سالن رقص و محلی بود برای جلوگیری سیاه نوازندگان میزبانی از اجرای Count Basie, Louis Armstrong, B. B. King و دوک الینگتون.

پترسون گفت که او امیدوار است این سالن غذا را نیز راه اندازی یک کافی شاپ و در قرعه کشی یک پتانسیل آبجوسازی از جمله تعدادی از artisanal eateries.

"ما نمی انجام این کار در خلاء" پترسون گفت:, و اضافه کرد که او را به گوش جامعه برای تعیین اینکه چه برنامه ای برای McCollum سالن باید باشد. "آنها می خواهم برای دیدن جایی که جامعه می تواند جمع و یکی از مکان های ما عشق را به جمع شدن در اطراف مواد غذایی است."

طبقه دوم پترسون گفت: تشکیل شده است از یک فضای که در آن سازمان های محلی می توانید ملاقات و که در آن هنرمندان می توانند در تدریس می باشد.

McCollum سالن هر چند یک بار شلوغ شد پس از خالی تبعیض نژادی است. ساختمان سقوط کرد به خرابی بود و در نهایت خریداری شده توسط این شهرستان در سال 2008. از آن پس این شهر به روز رسانی ساختمان نما و تلاش برای کار با توسعه دهندگان به reenergize دانبار.

برنامه های کاهش یافته را از طریق تا به حال. از طریق همکاری بین شهر سازمان تنظیم مقررات و پترسون از 2.4 میلیون دلار پروژه را بهره مند از یک ملک افزایش مالیات تخفیف 450.000 دلار پرداخت بیش از نه سال با حداکثر پرداخت از $50,000 در سال است.

بیشتر: McCollum سالن نوسازی تامین مالی در محل برای مدتها در انتظار فورت مایرز پروژه

پترسون به حال مسائل مربوط به آینده را با تمام تامین مالی اما در ماه دسامبر او موفقیت آمیز بود.

این پروژه انتظار ها به پایان رسید تا پایان سال اما پترسون گفت: آن را در حال حاضر می تواند به 10 ماه. ساخت و ساز انتظار می رود برای شروع در پایان ماه جولای به یک توافق با شهرستان.

"ما در حال رفتن به انجام همه چیز ممکن است به تلاش برای تسریع آن" پترسون گفت.

خیابان فورت مایرز, عضو شورای گفت که او خوشحال است این پروژه خواهد کراوات به تاریخ.

"بسیاری از افراد که صحبت من گاهی اوقات واقعا نمی دانم که مدرسه است که پس از Paul Laurence Dunbar," او گفت:.

فورت مایرز Councilwoman ترزا واتکینز براون گفت که او را دوست دارد این مفهوم است.

"هر کسی دوست دارد آن را تا کنون" گفت: عضو شورای فرد Burson. "شما پنبه حلاجی شده یک هزار نفر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن