نه با پوشیدن ماسک صورت را افزایش می دهد Covid-19 خطر: محققان

Not پوشیدن یک ماسک به طرز چشمگیری افزایش شانس فرد را از آلوده شدن توسط Covid-19 ویروس, هشدار محققان به عنوان د

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

Not پوشیدن یک ماسک به طرز چشمگیری افزایش شانس فرد را از آلوده شدن توسط Covid-19 ویروس, هشدار محققان به عنوان در هر COVID-19 اطلاعات و منابع.

برای یافته های منتشر شده در مجله مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم به بررسی شانس Covid-19 عفونت و چگونه این ویروس به راحتی از فردی به فرد.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

از روند و روش های کاهش چین و ایتالیا و شهر نیویورک محققان دریافتند که با استفاده از یک ماسک صورت کاهش تعداد عفونت بیش از 78,000 در ایتالیا از 6 آوریل-مارس 9 و توسط بیش از 66,000 در شهر نیویورک از مارس 17-مارس 9.

"ما نتایج به وضوح نشان می دهد که برنامه انتقال از طريق تنفس ذرات معلق در هوا نشان دهنده غالب مسیر برای گسترش Covid-19" گفت: مطالعه محقق Renyi ژانگ از Texas A&M دانشگاه در ایالات متحده است.

"توسط تجزیه و تحلیل روند همه گیر بدون چهره-پوشش با استفاده از روش آماری و با طرح ریزی روند ما محاسبه شده است که بیش از 66,000 عفونت جلوگیری شد با استفاده از یک ماسک صورت در کمی بیش از یک ماه در شهر نیویورک" ژانگ اضافه شده است.

Wearing mask and following social distancing
با پوشیدن ماسک و اجتماعی زیر فاصله است و به احتمال زیاد فرصت برای جلوگیری از COVID-19 همه گیر محققان گفتند. Pixabay

این ارزان عمل در رابطه با اجتماعی فاصله و روش های دیگر است و به احتمال زیاد فرصت برای جلوگیری از COVID-19 همه گیر محققان گفتند.

این مطالعه نشان داد بسیار واضح است که با استفاده از یک ماسک صورت نه تنها مفید برای جلوگیری از آلوده سرفه قطرات از رسیدن به مثلا افراد, اما همچنین بسیار مهم برای این مثلا افراد برای جلوگیری از تنفس دقیقه جوی ذرات (ذرات معلق در هوا).

همچنین بخوانید: بین المللی, ماهواره ای ارائه دقیق ترین سطح دریا اطلاعات کامل تست

محققان گفتند که بسیاری از مردم در چین فرسوده ماسک صورت برای سال عمدتا به دلیل بد کیفیت هوا در کشور است. "بنابراین مردم وجود دارد و نوع استفاده می شود به این," او گفت:. "موظف چهره-پوشش کمک چین در شامل COVID-19 شیوع" ژانگ گفت.

Wearing mask and following social distancing
محققان به این نتیجه رسیدند که با پوشیدن یک ماسک صورت در عمومی مربوط به موثر ترین وسیله برای جلوگیری از ویروس. Pixabay

با توجه به تیم, نتایج باید ارسال یک پیام روشن به مردم در سراسر جهان — با پوشیدن یک ماسک صورت ضروری است در مبارزه با ویروس. "اجتماعی-فاصله گرفتن و شستن دست ما را ادامه دهد اما این کافی نیست به اندازه کافی حمایت می کند. با پوشیدن یک ماسک و همچنین تمرین خوب بهداشت دست و اجتماعی فاصله را تا حد زیادی کاهش احتمال هر کسی پیمانکاری Covid-19 ویروس" ژانگ نوشت.

محققان به این نتیجه رسیدند که با پوشیدن یک ماسک صورت در عمومی مربوط به موثر ترین وسیله برای جلوگیری از درون انسان انتقال است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن