Nordstrom است به طور دائم بسته شدن 16 فروشگاه. یکی از آنها در جنوب غربی فلوریدا.

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:21 PM EDT آوریل 8 سال 2020این Nordstrom فروشگاه در دریا مغازه در نا

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399

این Nordstrom فروشگاه در دریا مغازه در ناپل به زودی نزدیک به خوب است.

این یکی از 16 خط کامل فروشگاه های بزرگ هستند که در بلوک سفت در سراسر کشور.

لوکس خرده فروش اعلام تعطیلی روز شنبه بعد از ظهر در انتشار اخبار گفت: آنها بخشی از اقدامات مصرف آن را به "تقویت کسب و کار خود را برای دراز مدت" را به عنوان آن به نظر می رسد به جدید انطباق عادی باعث توسط coronavirus بیماری همه گیر.

خط کامل فروشگاه های ارائه Nordstrom کامل مجموعه ای از کالا و همچنین خدمات شخصی از تغییرات به اتصالات سینه بند.

از دست رفته بازار...: آنها در حال باز کردن back up در جنوب غربی فلوریدا با محدودیت

در حالی که Nordstrom نیست به آسانی ارائه یک لیست از بیاورد فروشگاه فوربس شرکت ، صاحبان دریا, تایید شده در فروشگاه های محبوب خود را باکلاس مرکز خرید یکی از مکان های خرده فروش خواهد شاتر در ماه اوت.

"در طول سال های فوربس Co. برد یک همکاری بزرگ با Nordstrom در دریا مغازه ها و ما خوشحالیم که با نام تجاری ادامه خواهد داد برای خدمت به مشتریان خود در پالم بیچ گاردنز در فلوریدا گفت:" ناتان فوربس یک شریک مدیریت برای شرکت در بیانیه ای.

فوربس Co. همچنین صاحب باغ بازار در پالم بیچ گاردنز.

Nordstrom با افتتاح فروشگاه در دریا در ماه نوامبر سال 2008. لنگر فروشگاه امتداد حدود 80,000 متر مربع بیش از دو داستان ارائه یک طبقه بندی گسترده ای از لباس و لوازم جانبی لوازم آرایشی و کفش. این شامل یک کافه و یک نوار قهوه.

فروشگاه خرده فروش را در اولین محل در جنوب غربی فلوریدا — و نهمین خط کامل فروشگاه در فلوریدا زمانی که آن را باز کرد.

"در صنعت خرده فروشی خروج از یک نام تجاری محبوب سخت است اما ما خواهد بود زیرک و همچنان به تکامل دریا فروشگاه بزرگ خرده فروشی و رستوران و سرگرمی ارائه شده است که مطمئن شوید که برای لذت ساکنان ناپل و همچنین به عنوان شهرستان را قابل توجه گردشگران" فوربس گفت.

هیچ قطع: سابق چیکو کارکنان که گذاشته اعتراض هیچ قطع

Nordstrom در حدود دو دوجین مکان در فلوریدا شمارش آن Nordstrom Rack خاموش-قیمت و فروشگاه که نیست بخشی از اعلام تعطیلی.

وجود دارد Nordstrom Rack فروشگاه در مرکتو در شمال ناپل تنها چند مایل از دریا مغازه که باز باقی خواهد ماند.

خودی کسب و کار, یک کسب و کار و اخبار مالی سایت به دست آمده و منتشر شده یک لیست کامل از فروشگاه ها که بسته خواهد شد. این شامل مکان های در کشورهای مختلف, اما تنها در فلوریدا — در کنار دریا.

Nordstrom فروشگاه ها شده اند به طور موقت بسته و از مارس 17 با توجه به کروناویروس بحران است. را انتخاب کنید از فروشگاه شده اند قرار گیرند به ارائه منظقه وانت تنها, از جمله یکی در دریا.

خرده فروش نمی بازگشایی هر یک از فروشگاه ها در بلوک سفت و آنها را همه به خوبی در ماه اوت سال 2020 گفت: امیلی Sterken سخنگوی سیاتل بر اساس شرکت است.

"این نوع از تصمیم گیری ها هرگز آسان است زیرا ما درک می کنیم چه این به این معنی برای ما کارکنان," او گفت:. "ما متعهد به مراقبت از آنها را به عنوان بهترین ما می توانیم از جمله ارائه پشتیبانی و منابع از طریق این انتقال بود."

رستوران بازگشایی: 42 رستوران (و شمارش) بازگشایی در این هفته در جنوب غربی فلوریدا

پرسید که چگونه خرده فروش را انتخاب فروشگاه که نزدیک Sterken گفت: آنها انتخاب شدند "بر اساس عوامل مختلف از جمله نیازهای منحصر به فرد از بازار, وضعیت فعلی ما کسب و کار و املاک و مستغلات توافق."

Nordstrom قصد دارد به تدریج بازگشایی بقیه از فروشگاه های آن طی هفته های آینده در نظر گرفتن آنچه در آن توصیف به عنوان یک بازار به بازار رویکرد است.

در یک کسب و کار به روز رسانی شنبه, Erik Nordstrom, مدیر عامل شرکت Nordstrom گفت: این شرکت با در نظر گرفتن اقدامات متعدد برای مقابله با "شتاب تغییرات در انتظارات مشتری" از جمله rightsizing ناوگان خود را از فروشگاه ها.

"ما سرمایه گذاری شده است در ما های دیجیتال و فیزیکی قابلیت همگام شدن با سرعت در حال تغییر انتظارات مشتری است," او گفت:. "تاثیر COVID-19 تنها شتاب اهمیت این قابلیت در خدمت مشتریان است."

او افزود: "بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به کار با انعطاف پذیری و سرعت. بازار ما استراتژی کمک می کند تا با آوردن موجودی نزدیک به جایی که مشتریان در آن زندگی و کار ما اجازه می دهد به استفاده از فروشگاه ما به عنوان تحقق مراکز برای دریافت محصولات به مشتریان سریع تر و اتصال دیجیتال و تجربیات فیزیکی با خدمات مانند منظقه وانت و بازگشت."

Nordstrom نیز "بازسازی آن مناطق نقش پشتیبانی و شرکت ها و سازمان برای سرعت بیشتر و انعطاف پذیری" است که انتظار می رود در نتیجه صرفه جویی در هزینه در حدود $150 میلیون با توجه به به روز رسانی.

در حالی که فروشگاه ها شده اند به طور موقت بسته شده و این شرکت گزارش می دهد که در آن تولید شده است "جامد ترافیک آنلاین و تبدیل و پاک کردن بیش از حد موجودی از طریق افزایش بازاریابی و تبلیغاتی تلاش است."

تاسیس در سال 1901 به عنوان یک فروشگاه کفش در سیاتل, Nordstrom در حال حاضر عمل 378 فروشگاه در 40 متحده از جمله 116 خط کامل فروشگاه در ایالات متحده و کانادا و پورتوریکو.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب