بدون شوخی: کمدی باشگاه ناپل فورت مایرز منجر هنرهای سالن در بازگشایی

دیو Osborn ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:41 PM EDT Jun 3, 2020خنده احتمالا هرگز نیاز بیش از در حال حاضر.و به ع

توسط ABDOOSNEWS در 15 خرداد 1399

خنده احتمالا هرگز نیاز بیش از در حال حاضر.

و به عنوان سواحل جنوب غربی فلوریدا رستوران ها و فروشگاه ها شروع به بازگشایی در هفته های اخیر باشگاه های کمدی منجر شده و دیگر مکانهای تفریحی در استقبال از بازگشت مشتریان.

خنده در کمدی کافه در فورت مایرز بازگشایی بیش از یک ماه پیش در حالی که قلاب باشگاه کمدی در شمال ناپل بازگشت, مارس 21.

جاده به بازیابی: چگونه تئاتر باشگاه های کمدی, فیلم, خانه طرح به ظهور از COVID-19 همه گیر

"در واقع ما تا به حال خوب جمعیت" گفت: Brien اسپینا خاموش قلاب مالک.

"ما مشغول هر نشان می دهد. همه چیز 6 فوت از هم جدا. کارکنان در حال کار واقعا سخت است و هر کس مصرف آن را واقعا جدی تا آنجا که ما پاکیزگی و مبارزه با ویروس ها و انجام همه چیز ما می توانید انجام دهید."

کردن, قلاب 2500 Vanderbilt Beach Road, Suite, 1100, (داخل ردیف توسط سروان. Brien & خدمه رستوران غذاهای دریایی همراه Vanderbilt, ساحل, جاده, فقط در شرق فرودگاه-کشیدن جاده) نیاز به سرور خود را به پوشیدن ماسک و دستکش و تحت دما را بررسی کنید قبل از تغییر خود را.

کاربران لازم نیست برای انجام این کار اما باید به یک infared متوسط چک کنید قبل از اینکه نشسته بودن.

این باشگاه در وب سایت خود را offthehookcomedy.com لیست دیگر اقدامات ایمنی. اسپینا گفت: او همچنین نصب یک iWave سیستم تصفیه است که در آن یون های تولید شده توسط دستگاه کاهش عوامل بیماری زا و حساسیت زا و ذرات دود و بو در هوا "ایجاد یک محیط سالم و بدون تولید هیچ گونه محصولات جانبی مضر در داخل استقرار ما" در وب سایت آمده است.

"ما واقعا وفادار فن پایه که در آینده شده است برای سال" اسپینا گفت. "آنها دیدن چیزهایی که ما در حال انجام و اقدامات ما و آنها احساس راحت در مورد آینده."

قلاب جمعیت شده اند به خوبی با محل در 50% ظرفیت, او گفت:. فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در 15 مه اعلام کرد که رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی می تواند حرکت به 50 درصد ظرفیت است.

شیرجه رفتن عمیق تر: رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی می تواند به گسترش ظرفیت ورزشگاه برای باز کردن توسط DeSantis سفارش

اسپینا گفت که او نمی تواند آن کار را از نظر مالی تا زمانی که مجاز به باز کردن رستوران خود را به حداقل نیمی از ظرفیت "به خصوص کسب و کار که در آن شما را مجبور به فروش مقدار مشخصی از بلیط به پرداخت هزینه برای استعداد است."

"این هفته ما باز وجود دارد شش یا هفت باشگاه در سراسر کشور است که باز" اسپینا اضافه شده است. "من به بسیاری از آنها و هر کس گفت که آنها تا به حال یک تجربه مثبت."

او قرار داده شده اجتماعی فاصله دشنه در مرکز قلاب را امینی مرحله پس از کمدین باقی خواهد ماند و حداقل 6 فوت از مشتریان در تمام اوقات اسپینا گفت.

آینده کمدین در قلاب: جوی مدینه, ژوئن 4-ژوئن 7; کاکائو قهوه ای, ژوئن 11-14; مایکل مک ژوئن 18-21; Mike مارینو ژوئن 25-28; و Philadephia Plowden جولای 2-5.

در فورت مایرز, خنده در کمدی کافه بازگشایی در اوایل ماه مه و در میان برای اولین بار به انجام این کار در آمریکا این باشگاه به تصویب رسید و مراحل سخت برای کمک به حفاظت از کارکنان خود و مشتریان.

همه کارگران باید از پوشیدن دستکش و ماسک و باید خود را به درجه حرارت گرفته شده در درب قبل از اینکه مجاز به کار می کنند. مشتریان که به نظر می رسد بیمار می تواند خواست به خانه بروم. و کافه نیز انجام بارگیری در این هفته عمیق تمیز کردن.

"مشتریان ما شده است شگفت آور" خنده در صاحب دیوید گرگوری گفت: News-Press در ماه مه. "مردم آماده هستند تا زندگی خود را دوباره."

آینده کمدین در خنده در کمدی کافه 8595 کالج پارک وی شماره 270: RC اسمیت ژوئن 5-6 و کریس مقابله از ژوئن 11-13. ببینید laughincomedycafe.com برای اطلاعات بیشتر.

برادوی خرما شام تئاتر در فورت مایرز برنامه های نرم و باز مدتی در این ماه با یک مقیاس کوچک, کمدی, عامل 25 درصد ظرفیت گفت: ملیسا Vogt مدیر بخش بازاریابی و فروش.

سپس به تئاتر باز خواهد شد در 50 درصد ظرفیت با "صدای موسیقی" از تاریخ 25 ژوئن از طریق Aug. 8, Vogt گفت: در یک ایمیل.

اقدامات ایمنی را شامل می شود:

  • اجتماعی فاصله: عامل در کاهش ظرفیت با تنظیم صندلی برای ایجاد فضای بیشتر بین احزاب است. "ما در حال تشویق همه کارکنان و مراجعان به تمرین 6 پا اجتماعی فاصله گرفتن توصیه ها و مشخص شده اند مناطق ترافیک بالا برای کمک به با این" Vogt گفت.
  • گزینه های ناهار خوری: این محل در حال حاضر روشن است از بوفه سرویس به خدمت وعده های غذایی. منو ارائه خواهد شد سوپ, سالاد, پنج غذای اصلی گزینه ها و دسر.
  • بهداشت و ایمنی: "ما به توسعه سخت بازگشت به کار پروتکل برای کارکنان که شامل سلامت غربالگری و پرسشنامه است که همه کارکنان قبل از تکمیل شدن قادر به بازگشت به کار" Vogt گفت. "علاوه بر این کارکنان ملزم به پوشیدن دنده محافظ و عمل شستن مکرر دست ها. ما نیز انجام می دهند و درجه حرارت چک در هر کس که وارد ساختمان. در حالی که اجباری نیست ما در حال تشویق مهمانان به پوشیدن ماسک صورت زمانی که آنها ورود و خروج تئاتر."
  • تمیز و بهداشتی: برادوی پالم گفت: آن را در حال حاضر "دقیق بهداشت روند در محل" و اجرا کرده است جدید برای تمیز کردن و مطابق روش در سراسر تسهیلات. نیز وجود دارد افزایش تعداد ایستگاه های ضد عفونی کننده دست.

"اگر چه ما تا به حال به ایجاد تغییرات" Vogt افزود: "ما می خواهیم تا مطمئن شوید که به ما اطمینان مشتریان است که چه چیزی تغییر نخواهد کرد همان است استثنایی, سرگرمی, خدمات مشتری و خوشمزه وعده غذایی آنها آمده اند به انتظار در برادوی خرما."

در مرکز شهر فورت مایرز در سیدنی & برن دیویس هنر مرکز 2301 اول سنت را بازگشایی اصلی آن گالری هنر در 6 p. m. روز شنبه با juried art show اجرا می شود که از طریق ژوئن 25. گالری باز است ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای هفته تا کی. بازدید sbdac.com برای اطلاعات بیشتر.

سالانه Juried Art Exhibition خواسته هنرمندان برای ایجاد کار و برخورد با شایعات در مقابل واقعیت است.

"بررسی اشخاص از فرهنگ عامه موجودات افسانه, واقعیت های جایگزین در کار هنر است که می تواند هر رسانه و تشویق به ورود به رقابت" گفت: انتشار اخبار هفته گذشته که اعلام کرد دیویس هنر مرکز بازگشایی شد.

"شصت و پنج آثار هنری از پنجاه و فوق العاده با استعداد هنرمندان با دقت انتخاب شده و نمایش داده خواهد شد در گالری ما در ماه ژوئن است."

آن دسته از شرکت ها را تشویق به پوشیدن ماسک های خلاق برای یک شانس برای برنده شدن یک جایزه.

"ما در حال گرفتن یک رویکرد تدریجی ما اجازه می دهد به اولویت بندی های بهداشتی و ایمنی در حالی که مصرف مترقی گام برای بازگرداندن به طور منظم عملیات.," جیم گریفیث Davis, مرکز مدیر عامل شرکت گفت: در هفته گذشته در انتشار اخبار.

سینما بازگشایی در جنوب غربی فلوریدا شامل پرادو Stadum 12 در بونیتا اسپرینگز 25251 اتاق بازرگانی درایو.

محل اعلام ژوئن 3 در انتشار اخبار است که آن را نگه دارید از یک نرم باز ژوئن 5.

"پرادو ورزشگاه 12 است در نظر گرفتن همه همان ایمنی و اقدامات احتیاطی به عنوان هر نوع دیگر از کسب و کار ضروری است که باز در طول این زمان" انتشار اخبار گفت.

"هر تئاتر شده است مقادیر با پراکسید هیدروژن ضد عفونی کننده مه که به رسمیت شناخته شده توسط CDC به عنوان یک راه موثر برای کشتن coronavirus و امن برای علاقمندان به سینما. همه بلیط خریداری شود در خط در pradostadium12.com. همه آنلاین هزینه ها هستند که چشم پوشی در تا اطلاع ثانوی."

همچنین پرادو کارکنان را به پوشیدن ماسک و دستکش در تمام زمانها و پلکسی گلاس نصب شده بود در امتیاز پایه برای ایجاد یک مانع بین مهمان و اعضای تیم. و برچسب است که به عنوان خوانده شده "لطفا اینجا ایستاده" قرار داده شده 6 فوت از هم جدا بر روی زمین برای ایجاد فاصله ایمن بین مشتریان آزادی اعلام کرد.

فیلم نمایش شروع در 11:45 صبح

"در طول بازگشایی رویداد یک دلار از هر بلیط فروخته خواهد شد به عنوان یک کمک مالی به Harry Chapin مواد غذایی بانک" انتشار اخبار هم گفت.

دیو Osborn منطقه ای ویژگی های ویرایشگر از ناپل اخبار روزانه و اخبار-مطبوعات. او را دنبال کنید Instagram @detroitdave88 و در توییتر @NDN_dosborn.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن