نینتندو نشان می دهد 3 لاخ حساب های هک شده در تقریبا سه ماه

ژاپنی بازی غول نینتندو اذعان کرده است که هکرها نقض نزدیک به 3 لاخ حساب از اوایل ماه آوریل است که تقریبا دو برا

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

ژاپنی بازی غول نینتندو اذعان کرده است که هکرها نقض نزدیک به 3 لاخ حساب از اوایل ماه آوریل است که تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری به عنوان در ابتدا اعلام کرد. اولیه هک در ماه آوریل به خطر بیافتد 1.6 لاخ حساب های هک و بیشتر از 1.4 لاخ نقض کشف شده پس از آن در سطح جهان است.

با توجه به آستانه هکرها شکست را به نینتندو شناسه شبکه در نظر گرفته شده برای خدمات بر روی Wii U و Nintendo 3DS و پس از آن مهاجرت به نینتندو حساب.

هکرها به دست آورد به هک اطلاعات شخصی مانند جشن های تولد و آدرس ایمیل اما جزئیات کارت اعتباری.

Nintendo
هکرها به دست اورد دسترسی از نینتندو حساب به اطلاعات شخصی مانند جشن های تولد و آدرس ایمیل اما نه کارت اعتباری جزئیات. IANS

بر اساس این گزارش حساب ممکن است شکسته شده اند اگر کاربران از کلمه عبور یکسان در هر دو خود را NNID و نینتندو حساب.

هکرها می تواند به صرف پول در من نینتندو فروشگاه یا Nintendo eShop با استفاده از وجوه مجازی یا پول از یک ارتباط حساب پی پال.

برای اخبار بیشتر به دنبال Newsgram در توییتر

"ما صمیمانه عذر خواهی به مشتریان و اشخاص مرتبط با برای هر گونه ناراحتی و نگرانی است. در آینده ما را به تلاش بیشتر برای تقویت امنیت و اطمینان از ایمنی به طوری که حوادث مشابه رخ نمی دهد" گفت: نینتندو در یک زودتر اعلام.

همچنین بخوانید: داستان دهلی نو-بر اساس شرکت است که اعدام های جهانی سایبر دزدی

در ضمن این شرکت ایمیل کاربران را تحت تاثیر قرار ترغیب آنها به تغییر کلمه عبور خود را و هر کسی که قبلا با استفاده از یک Nintendo Network ID برای ورود به سیستم در حال حاضر باید با استفاده از خود نینتندو تایید آدرس ایمیل به جای. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن