Nilakantha: آبی بویژه شیوا و آموزه های خود را

Commonly شناخته شده به عنوان ویرانگر شیوا نیز در نظر گرفته پروردگار یوگی. شیوا است که اغلب نه در آغوش غربی یوگ

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

Commonly شناخته شده به عنوان ویرانگر شیوا نیز در نظر گرفته پروردگار یوگی. شیوا است که اغلب نه در آغوش غربی یوگا دانش آموزان است. دلیل این عدم درک آن نیز گسترش به هند است.

شیوا مثل این است که یک چند وجهی گوهر هر شکل نشان می دهد جنبه های مختلف آگاهی الهی. هر یک از نام شیوا نشان می دهد یکی از جنبه های گسترده و نامحدود سنگ شناخته شده به عنوان شیوا او به عنوان است که معمولا به نام کافور رنگی نشان دهنده خلوص خود را.

اما آن آبی شیوا است که اهمیت ویژه ای برای تمام پزشکان یوگا و معنویت و به خصوص جالب است آبی بویژه شیوا, معمولا شناخته شده به عنوان Nila Kantha. گاهی اوقات این شکل از شیوا است که به عنوان Nila Grivaya یا آبی کلفت شیوا به عنوان پیشنهاد و شرح داده شده در مقاله در این چاکرا است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

به طور سنتی, آموزش آبی-بویژه شیوا است که در حالی که انرژی کیهانی که در آن در حال نوتبوک, شیوا نوشید سموم از جهان برگزار شد و آنها در گلو را که به نظر می رسد به عنوان یک رنگ آبی در گلو از این رو به نام آبی-throated (Nila Kantha).

Nila Kantha: The Blue Throated Shiva and His Teachings
آموزش آبی-بویژه شیوا اجازه نمی دهد که این سموم به بدن و ذهن ما. Wikimedia Commons

بسیاری مهم و اسرار مهم هنوز به توان نشان داد با این آموزش. نگه داشتن سموم از زندگی در استرها و اجازه دادن به آنها اقامت در بدن ما و ذهن برای اولین بار آموزش شیوا. توسط سموم شیوا معنی و روانی و عاطفی و فیزیکی, سموم. شیوا می خواهد همه را به آگاهانه آگاه از حضور تمام سموم را در خود و دیگران اما اجازه نمی دهد آنها را به زندگی خود را.

این یک پیام مهم است که نه تنها در تقویت آموزه های Nila Kantha, اما به نظر می رسد در ودیک تعالیم و همچنین اوپانیشادها.

آن است که تنها در سطوح بالاتر از آگاهی است که یوگی یا yogini می توانید در آغوش کیفیت blue-بویژه شیوا و در آغوش سموم در حالی که اجازه می دهد آنها را به جریان به قلب و یا مناطق دیگر بدن. این آموزه در مورد آبی-بویژه شیوا و حتی روابط با آیورودا مفهوم مانند افزایش بود. بنابراین سموم به ما اجازه می دهد به زندگی ما علت مشابه سموم برای افزایش طول زمان تبدیل شدن به یک چرخه معیوب.

آموزش آبی-بویژه شیوا و نه اجازه می دهد این سموم به بدن و ذهن ما بر اساس یک اکثریت جدید سن اعتقادات. آن را نیز به شکل یک پایه از آیین هندو یا Sanatana دارما.

شیوا و چاکراها

آموزه های آبی بویژه شیوا و چاکراها می تواند به راحتی در برابر. یکی از نیاز به در پیشرفته ترین یوگایی متحده قادر به بلع سموم از زندگی و نگه داشتن آنها را از حرکت گذشته گلو.

کمتر پیشرفته یوگی و یا دانش آموزان خود را بیان مسموم برگزاری سموم در گلو منطقه است. اثرات ثانویه خواهد بود یک مسمومیت از مکانیسم گفتار و سمی گفتار.

Nila Kantha: The Blue Throated Shiva and His Teachings
شیوا نمی خواهد اجازه می دهد که سموم را وارد کنید قلب خود را با برگزاری این سموم در گلو. Pixabay

هر کسی می تواند یاد مناسبت جایی که آنها ملاقات یک فرد با سمی گفتار. سمی سخنرانی می تواند قدرت بسیار زیاد و تاثیر بر روی افراد نزدیک به اندازه کافی به آن را بشنوند.

شیوا نمی خواهد اجازه می دهد که سموم را وارد کنید قلب خود را با برگزاری این سموم در گلو. برای دانش آموز, یوگا, بسیار مهم است که اجازه نمی دهد که سموم از زندگی برای ورود به قلب است.

اکثریت دانش آموزان را توسعه داده اند نه درجه ای از آگاهی برای نگهداری سموم در گلو سطح.

مطالعات بیماری های قلبی نیز پیشنهاد کرده اند که وجود دارد این است که یک جزء عاطفی با برخی از انواع بیماری های قلبی و در نتیجه تقویت درس های آبی بویژه شیوا.

الزامات

اولین گام این است که به منظور توسعه یک سطح از آگاهی است. اگر آن را به نظر می رسد بسیار دشوار و یا غیر قابل حصول و سپس یکی باید حذف خود را از این سموم از جهان است. این شامل قطع سمی مردم از زندگی و برش بر روی سمی مواد غذایی به عنوان به خوبی. کاهش مصرف تنقلات سالم و افزایش مواد غذایی آلی است که یک بخشی از این روند است.

با استفاده از گیاهان با کیفیت بالا است که به درستی پردازش و عاری از فلزات و دیگر آلاینده ها مهم است.

یک ارزیابی صادقانه از روابط سمی بسیار مهم است, از هر دو شخصی و روابط کار. یک ارزیابی دقیق از این روابط باید انجام شود. محیط کار ممکن است ایجاد شرایطی که در آن تعامل با برخی از افراد سمی را تبدیل به یک باید است. اما این تعامل می تواند به راحتی محدود است.

Nila Kantha: The Blue Throated Shiva and His Teachings
یوگا در کل به پاکسازی سموم در ذهن و بدن است. Pixabay

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید جلوگیری از عفونت چشم در کودکان و نوجوانان در طول موسمی

پاکسازی هاله مهم است به عنوان هاله ما اولین فیلتر برای منفی از دیگران است. انواع مانتراها می تواند انجام دهد این تابع اما صرفا با استفاده از "OM" و تجسم آن جریان در طول هاله خود را می تواند مفید باشد. حذف خود از سموم جهان

یوگا در کل به پاکسازی سموم در ذهن و بدن وجود دارد اما ممکن است موارد که بیشتر تکنیک های قدرتمند هستند لازم و یوگا ارائه می دهد آرایه ای از تکنیک های. مدیتیشن بسیار مفید است. سرود بسیار مفید به عنوان صدا فعلی از سرود یک پاک کننده اثر بر ذهن و بدن است. این دارشان از خدایان می توانید عمیقی کننده اثر هاله و بدن است. علاوه بر همه این تکنیک های کمک های اولیه در آماده سازی ما برای استقبال از سطح آگاهی ارائه شده توسط آبی-بویژه شیوا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن