ابزار جدید محاسبه شانس در حال اجرا به COVID-فرد آلوده در ذغال سنگ لی شهرستان

کارل اشنایدر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:19 AM EDT Jul 16, 2020که با توجه به آنچه که اقدامات احتیاطی را در طو

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

که با توجه به آنچه که اقدامات احتیاطی را در طول کروناویروس جدید, ابزار آنلاین می تواند کمک به جنوب غربی فلوریدا ساکنان وزن خطرات ناشی از جمع آوری در یک جمعیت از هر اندازه.

محققان در گرجستان را توسعه داده اند نقشه های تعاملی برای محاسبه چه شانس کسی که حضور در یک رویداد را در آینده در سراسر کسی که به طور فعال با آلوده coronavirus.

این ابزار در حال حاضر شکسته شهرستان-توسط-شهرستان داده ها اجازه می دهد تا کاربر را به دیدن این درصد شانس حضور در یک رویداد در هر نقطه از 10 به 10 ، 000 نفر که در آن کسی آلوده است.

در ذغال سنگ شهرستان وجود دارد 46% شانس است که کسی در یک گروه از 10 نفر آلوده است با توجه به نقشه. که نرخ افزایش به 79 درصد در یک گروه از 25 نفر و به سرعت فراتر از 90% شانس در گروه 50 یا بیشتر مردم است.

Lee County نرخ کمی بالاتر وجود دارد 49 درصد شانس کسی که در یک گروه از 10 تا COVID-19 و 81 درصد شانس کسی که در یک گروه از 25 آلوده است با توجه به نقشه. یک بار دیگر هنگامی که این گروه می رسد 50 یا بیشتر مردم فرصتی است که بیشتر از 90 درصد است که کسی آلوده است.

"این موضوع از درک خطرات مرتبط با تجمعات است و حتی بیشتر مربوطه به عنوان بسیاری از انواع کسب و کار از جمله ورزش و دانشگاه ها با توجه به چگونگی دوباره باز خیال" نوشته جاشوا Weitz, موسس, مدیر Georgia Tech را Ph. D. در کمی Biosciences برنامه در انتشار اخبار.

بهبود از COVID-19?: اهدای پلاسما برای کمک به بیماران در بیمارستان های مبارزه با ویروس

ابزار این است که روزانه به روز شده به طوری که بیشتر موارد گزارش شده ممکن است بازتابی از آن در درصد خطر است.

Weitz کار با Georgia Tech را کلیو Andris و دیگر کاربردی بیوانفورماتیک محققان به انتشار ابزار.

بیشتر COVID-19 نیوز: نزدیک به نیمی از فلوریدا ويژه حداقل 90% کامل

این ابزار با استفاده از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری مدیر رابرت Redfield ایده که برای هر فرد آلوده دیگر 10 "باید آنتی بادی ها در حوزه های قضایی آزمایش نسبت به مستند عفونت."

Andris و Weitz ساخته شده است این ابزار به ضرب تعداد گزارش COVID-19 مورد در هر شهرستان برای دو هفته گذشته و تکثیر آن توسط "تحت آزمایش" عامل یا 10:1 نسبت Redfield مطرح.

ماسک دستور می افتد کوتاه: ذغال سنگ شهرستان ماسک دستور می افتد کوتاه در شهرستان ضبط و بعد از coronavirus موارد

نه در این زمان": چرا لی شهرستان در نظر نمی ماسک مورد نیاز

Andris گفت فلوریدا امروز مگر کسی را نشان می دهد علائم در جمع گروهی از مردم "شما هرگز نمی دانید که آن شخص" است که COVID-19.

محققان می گویند پایگاه داده (که در https://covid19risk.biosci.gatech.edu/) حساب به صورت گسترده شکاف در ایالات متحده تست برای coronavirus که سکوت می تواند گسترش از طریق افرادی که نمایش خفیف یا هیچ نشانه ای از بیماری, فلوریدا, امروز گزارش.

دیو Berman, فلوریدا, امروز, دولت, ویرایشگر کمک به این گزارش.

کارل اشنایدر یک محیط خبرنگار. او را دنبال کنید در Facebook و Twitter: @karlstartswithk ایمیل او را در kschneider@gannett.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن