NBA تورنتو رپتورز مارش پدر و پسر قرار دادن تا اقامت در FGCU قبل از رفتن به اورلاندو

گرگ Hardwig ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:55 PM EDT Jul 9, 2020دانی و تایلر مارش را ناخواسته پدر و پسر تعطیلات

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

دانی و تایلر مارش را ناخواسته پدر و پسر تعطیلات پیچیده تا پنج شنبه.

دانی, FGCU بسکتبال مردان دانشیار سر مربی رو به تماشای NBA تورنتو رپتورز که در آن پسر او دستیار تصویری هماهنگ و توسعه مربی آماده سازی برای راه اندازی مجدد از NBA فصل برای دو هفته گذشته در FGCU را Alico عرصه است.

"با وجود این شرایط را در همان محل به عنوان او قادر به دیدن و صحبت کردن با او را در فرد" تایلر مارش گفت: صبح روز پنج شنبه او به عنوان بسته بندی شده را برای ادامه راه اندازی مجدد در اورلاندو است. "او شده است در هر تمرین است که ما تا به حال از گذشته دو هفته از آغاز تا پایان."

در قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس بار در یک تمرین می تواند به معنای بودن در طبقه تماشای پسر او. اما با احتیاط و محدودیت های رپتورز و بسیاری دیگر از تیم های ورزشی حرفه ای شده اند و مصرف آنها به عنوان تلاش برای راه اندازی مجدد آن مشاهده شده شامل دانی که بالا در کنار پسرش پایین و سپس اجتماعی فاصله چت.

"آن بوده است اما یکی از آن شرایط که در آن شما پیدا کردن یک راه برای انطباق" دانی گفت. "این فرصت را برای من به اینجا و دیدن او و صرف آن زمان با او ... هیجان انگیز ترین چیزی بود که قادر به نشستن وجود دارد در آن می ایستد و تماشا او را به کار آن دسته از بازیکنان است. فقط فرصت باور نکردنی برای من است."

تایلر و پدرش نبوده و تنها جنوب غربی فلوریدا اتصال برای رپتورز. تایلر بازی بسکتبال دبیرستان با زمان FGCU دستیار جوی Cantens.

"این نوع از حقیقی چگونه همه چیز آمد دایره کامل" تایلر گفت.

رپتورز سر مربی نیک پرستار و همسرش روبرتا همچنین یک خانه در فورت مایرز و او یک ستاره سابق والیبال, بازیکن در FGCU.

"پردیس عالی است" تایلر گفت. "این شده است اولین بار. من آرزو می کنم من می توانید آن را هنگامی که آن را در نیروی کامل است. من می دانم که پدرم آن را دوست دارد."

بیشتر: رپتورز مربی نیک پرستار مورد بحث تورنتو در FGCU, COVID-19 و نژادی عدالت

بیشتر: تورنتو رپتورز زمین در فورت مایرز برای آموزش قبل از NBA فصل رزومه

چرا که آنها در کانادا رپتورز بود برای نزدیک شدن به NBA راه اندازی مجدد شیوه ای متفاوت از تیم های مستقر در ایالات متحده است. این تیم خواست می شود به اورلاندو و به عنوان گزینه بودند ارائه شده FGCU به سرعت تبدیل به یکی. هنگامی که آنها یک هتل به هتل خود را در شهر ناپل است که مهر و موم آن است.

تنها تایلر مطمئن بود اگر او از رفتن به آینده.

FGCU مدیر ورزشی کن Kavanagh که درگیر شده بود با رپتورز آینده به Alico داد دانی مارش یک سر به بالا که ممکن است اتفاق می افتد. بنابراین دانی بود که در آلاباما با همسر خود را به نام او که نمی دانم که آیا او برای رفتن به آینده با این تیم یا نه. تایلر بعدها به نام پدر خود را دوباره و به او گفت که او نمی تواند در این سفر. روز بعد به نام او — و او در حال آمدن بود.

"راستش آن زمان من متوجه شدم که FGCU خواهد بود نقطه از آمدن ما به آن زمان من متوجه شدم برای رفتن به آینده بود واقعا سریع" تایلر گفت. "من حتی نمی باید زمان کافی برای آماده سازی خودم یا پدرم. آن را به عنوان یک شوک به من.

"این تقریبا یک شگفتی کامل اما یکی از لذت بخش."

دانی پشت کردم به فورت مایرز به عنوان به سرعت به عنوان او می تواند و به سادگی لذت می برد همه از این تجربه است.

"من فقط واقعا ممنون که نیک پرستار (دستیار مربی) Nate Bjorkgren که آنها به ارمغان آورد او را در این سفر" او گفت:. "فقط صحبت کردن به کسانی که بچه ها در مورد او چگونه کار می کند و آنچه او را انجام می دهند و چگونه با خوشحالی آنها چگونه هستند با آنچه که او انجام آن را واقعا به شما می دهد یک حس غرور و افتخار است."

تایلر مارش و بازگشت چند سال. تایلر اعمال کرده بود برای کارآموزی با NBA هیوستون راکتس اما نشنیده بودم برگشت. بنابراین او به یک راکت تمرین و پرسید: در مورد کارآموزی. به او گفته شد آن پر شده بود اما او معرفی شد و به پرستار و سپس سر مربی NBA D لیگ (در حال حاضر G لیگ) تیم دره ریو گراند Vipers در ادینبورگ, Texas.

"او از من دعوت به بعد برای کمک به یک زن و شوهر از تمرینات" تایلر گفت.

سپس پرستار او را دعوت به کارکنان خود را. او صرف 2012-13 فصل وجود دارد تحت پرستار و موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ. سپس او دستیار مربی با آیووا گرگ ها برای یک فصل از نقل مکان به کالیفرنیا جم و سپس به فورت وین Mad مورچه ها قبل از پیوستن به رپتورز در سال 2019.

بیشتر: چگونه NBA حباب شکل گرفته در دنیای دیزنی

اتفاقا تورنتو موفق به کسب قهرمانی NBA نیز در مارش اول فصل است.

"من 2--2 با مربی پرستار" تایلر گفت: با خندیدن. "من نمی دانم آنچه در آن به معنی."

دانی مارش ندیده پسرش مربی در فرد پس از سفر به آیووا در طول فصل 2013-14.

"این 2 درجه است. من بیشتر افتخار او مدیریت است که بیش از هر چیز دیگری" دانی گفت: با خنده.

در حال حاضر تایلر بخشی از یک قهرمانی NBA.

"من گفت: 'شما نیاز به بازنشسته. فقط آن را تعطیل حق در اینجا'" دانی گفت.

شکر و تخم مرغ در کیک آمد هفته پس از عنوان زمانی که تایلر ازدواج کردم و پدر او بهترین مرد.

"که trumps همه چیز را که او احساس کردند که راه خود را در مورد پدر و از او بخواهید به او بهترین مرد" دانی گفت.

جوان مارش خواهد بود برای رفتن به یکی دیگر از حلقه زمانی که فصل شروع مجدد. و رپتورز قطعا در ترکیب است. آنها 46-18 و در مقام دوم در کنفرانس قبل از بازی متوقف شد با توجه به کروناویروس در اواسط ماه مارس.

"آنها در حال تلاش برای آن را حتی بهتر و بازگشت به عقب" دانی مارش گفت. "خواهیم دید."

و او رو به آغاز است که با فشار مناسب که در آن او کار می کند.

گرگ Hardwig یک خبرنگار ورزشی برای ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. او را دنبال کنید Instagram, Facebook و Twitter: @NDN_Ghardwig ایمیل او را در ghardwig@naplesnews.com. پشتیبانی محلی نگاری با این پیشنهاد اشتراک ویژه در https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب