ورزش جلوگیری از فشار خون بالا حتی در مناطق با آلودگی هوا

افرادی که به طور منظم ورزش تمایل به کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا (فشار خون) حتی اگر آنها در مناطقی زندگی می

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

افرادی که به طور منظم ورزش تمایل به کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا (فشار خون) حتی اگر آنها در مناطقی زندگی می کنند که آلودگی هوا نسبتا بالا است می گویند محققان.

خطر-سود رابطه بین آلودگی هوا و فعالیت بدنی مهم است نگرانی عمومی از آنجا که بیش از 91 درصد از مردم در سراسر جهان در مناطقی زندگی می کنند که کیفیت هوا را برآورده نمی کند سازمان بهداشت جهانی (WHO) دستورالعمل.

Follow us on Instagram به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

"گسترش فعالیت در فضای باز در مناطق شهری افزایش مصرف آلاینده های هوا است که می تواند بدتر مضر سلامت, اثرات آلودگی هوا گفت:" مطالعه نویسنده شیانگ کیان لائوس از دانشگاه چینی هنگ کنگ.

"در حالی که ما متوجه شدیم که بالا فعالیت بدنی همراه با کاهش آلودگی هوا و قرار گرفتن در معرض در ارتباط بود و به کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا فعالیت بدنی ادامه داد: به یک اثر حفاظتی حتی زمانی که مردم در معرض آلودگی سطح" لائوس اضافه شده است.

با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله گردش خون: مجله انجمن قلب آمریکا این پیام است که فعالیت بدنی حتی در هوای آلوده مهم است که فشار خون بالا پیشگیری از استراتژی است.

Exercise Prevent High BP, Even in Areas with Air Pollution
افرادی که غیر فعال و به شدت در معرض هوای آلوده تا به حال بالاتر فشار خون بالا خطر است. Pixabay

برای یافته های این تیم تحقیقاتی مورد مطالعه بیش از 140,000 غیر مبتلا به پرفشاری خون در بزرگسالان در تایوان و به دنبال آنها به طور متوسط 5 سال است. محققان طبقه بندی بارگیری در این هفته فعالیت فیزیکی سطح هر فرد بالغ به عنوان غیر فعال فعال متوسط و یا بسیار فعال است.

آنها نیز طبقه بندی شده سطح قرار گرفتن در معرض ذرات ریز (PM2.5) به عنوان پایین, متوسط و بالا است. PM2.5 متداول ترین شاخص آلودگی هوا. این مطالعه نشان داد که به طور کلی افرادی که بسیار فعال و در معرض سطوح پایین آلودگی, کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا.

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید شروع به کار با مدیتیشن

افرادی که غیر فعال و به شدت در معرض هوای آلوده تا به حال بالاتر فشار خون بالا خطر است. هر افزایش در PM2.5 سطح همراه بود با 38 درصد افزایش در خطر حادثه و فشار خون بالا در حالی که هر افزایش سطح فعالیت بدنی منجر به 6 درصد کاهش خطر فشار خون بالا. این نشان می دهد که کاهش آلودگی هوا موثر در پیشگیری از فشار خون بالا است.

به گفته محققان مزایای فعالیت بدنی منظم برگزار شد تا بدون در نظر گرفتن آلودگی سطح. افرادی که ورزش در حد متوسط و تا به حال چهار درصد کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا نسبت به کسانی که ورزش نیست. "افرادی که اعمال در سطح بالا تا به حال 13 درصد کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا نسبت به غیر ورزشکاران" نویسندگان این مطالعه نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن