طبیعی محصولات مراقبت از پوست: 5 عالی مواد با خواص ضد باکتری

Nature یا دقیق تر درختان دارای برخی از قوی ترین آنتی بیوتیک های موجود به خصوص برای استفاده موضعی بر روی پوست ا

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

Nature یا دقیق تر درختان دارای برخی از قوی ترین آنتی بیوتیک های موجود به خصوص برای استفاده موضعی بر روی پوست انسان است. با کمال تعجب همان ماده نیز ممکن است از دیگر خواص مفید برای پوست است که هیچ مصنوعی آنتی بیوتیک می تواند به رخ کشیدن.

پس بدون تاخیر بیشتر, اجازه دهید در حال حاضر نگاهی اجمالی به پنج عالی تشکیل دهنده آن دارای خواص ضد باکتری بسیار عالی برای کمک به ما در مقابله با عفونت های پوستی جزئی و آکنه و سایر انواع میکروبی و التهاب به طور موثر.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

سیر

شروع کردن لیست است, سیر, ادویه که نیست به خصوص دوست داشت برای بوی آن به ارمغان می آورد با آن! اما سیر حاوی شگفت آور, ضد باکتری و ضد قارچ و خواص ضد ویروسی. این ممکن است به دلیل ادویه غنی بودن در دو ترکیبات به نام آلیسین و ajoene. سولفید آلیسین است به خصوص موثر در برابر چند سويه باکتريايی و چند نوع از سویه های ویروسی در حالی که ajoene یافت شده است که خواص ضد قارچ.

Natural Skin 5 Awesome Ingredients with Antibacterial Properties
سیر حاوی شگفت آور, ضد باکتری و ضد قارچ و خواص ضد ویروسی. Pixabay

Manuka عسل

عسل همه توسط خود را کاملا ضد باکتری قوی اما Manuka عسل آن را به سطح دیگری. به نام بعد از گل که از آن به ویژه استرالیا زنبور عسل نوشیدن شهد به ایجاد این قدرتمند عسل Manuka عسل دارای خواص زیر می باشد برای آن.

  • آن را دارای غلظت بالایی از نادر طبیعی ضد میکروبی شناخته شده به عنوان methylglyoxal
  • حضور فلاونوئیدها استرها و فنلی و اسید در Manuka عسل باعث می شود آن را ایده آل برای افزایش ایمنی و مبارزه با عفونت
  • آنزیم گلوکز اکسیداز تبدیل گلوکز به پراکسید هیدروژن بسیار قوی ضد میکروبی

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید دارای دو اصلی که با استفاده از آن را بسیار عالی عنصر طبیعی برای پوست خود را آبرسانی و خواص ضد باکتری است. وجود دارد در واقع شواهد علمی به بازگشت تا ادعای هیالورونیک اسید خواص ضد باکتریایی چیزی است که مواد تشکیل دهنده طبیعی همیشه به اشتراک بگذارید. علاوه بر این, باور نکردنی آب ظرفیت نگهداری از این اسید باعث می شود آن را یک مرطوب کننده و احیا کننده عامل برای پوست انسان است.

فوق العاده یک شبه ماسک صورت با اسید هیالورونیک و جو طراحی شده است که به طور کامل با بهره گیری از تمام خواص ضد میکروبی اسید هیالورونیک همراه با آن بی بدیل خواص مرطوب. این شهر همچنین دارای عصاره از قدرتمند دیگر پوست جوان کننده عوامل مانند جو tremella قارچ, آلوئه ورا, کلم بروکلی و نفت افزایش یافت.

فلفل قرمز

فلفل قرمز می تواند کاین chilis و jalapenos میان تغییرات دیگر از گونه های گیاهی, اما نه همه آنها به اشتراک گذاری برخی از باور نکردنی ویژگی های ضد باکتری به لطف یک دوز سالم از کپسایسین در همه آنها را. این دقیقا به همین دلیل آنها نیز اغلب شناخته شده در مجموع به عنوان capsicums. فلفل هندی را CAY-1 ترکیب از سوی دیگر است فوق العاده قدرتمند ضد قارچی اغلب استفاده می شود برای درمان پای ورزشکار به صورت محلی.

Natural Skin 5 Awesome Ingredients with Antibacterial Properties
فلفل قرمز می تواند کاین chilis و jalapenos. Pixabay

روغن درخت چای

در نهایت ما باید از روغن درخت چای از استرالیا و نیوزیلند. درخت چای است و هیچ ربطی به سیاه و سفید و قرمز یا چای سبز, اما آن را به سادگی به سهام با نام به دلایلی! اگر چه چای برگ درخت نمی تواند تولید چای آنچه آنها انجام می دهد این است که تولید بسیار قدرتمند ضد عفونی کننده نفت ضروری است. به خاطر داشته باشید که این روغن بر خلاف روغن های ضروری به عنوان آن چنان قدرتمند است که مصرف حتی یک بخش کوچک از حاوی روغن درخت چای می تواند کشنده باشد!

همچنین بخوانید: در اینجا این است که چگونه کارکنان در حال درمان در طول همه گیر

هنگامی که مورد استفاده در غلظت مناسب هر چند monoterpenes در روغن درخت چای می تواند کشتن چندین سویه از باکتری ها تقریبا بلافاصله در حالی که کنترل شیوع بیماری تب خال با تعجب بهره وری.

بسیاری بر این باور بودند که درمان تمام عفونت ها و بیماری ها را در طبیعت خود را. در حالی که ممکن است یا نه ممکن است درست به حد کامل آن وجود دارد کمی شک و تردید در مورد ترمیمی و خواص ضد میکروبی است که گونه های خاصی از درختان را در آنها به طور طبیعی. لیست در اینجا به سادگی برجسته برخی از عمیق ترین آنهایی که ما پیدا کرده اند تا کنون.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب