ملی شراب و پنیر در روز 25 ژوئیه

ملی شراب و پنیر در روز 25 ژوئیه. بله چنین چیزی وجود دارد و ما باید یک لیست از مکان های برای کمک به شما در جشن

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

ملی شراب و پنیر در روز 25 ژوئیه. بله چنین چیزی وجود دارد و ما باید یک لیست از مکان های برای کمک به شما در جشن این روز خاص که آیا شما در حال braving, هوای آزاد, patios از بازگشایی رستوران و کافه و یا در آغوش گرفتن در صفحه اصلی خود را با گربه تماشای جهان سقوط به قطعات در کابل خبر داد. در این زمان نامشخص ما نیاز به برخی از لحظات زمانی که ما فقط nibbling یک تکه از پنیر sipping یک مکمل شیشه ای از شراب و صرفنظر از ما مراقبت به صورت مختصر یا دو ساعت. و اگر یک قرص به صورت محلی ساخته شده خمیر ترش و یا یک تکه بزرگ از یک باگت فرانسوی کمک می کند تا به دور از استرس ما نه قاضی. در این سال ما تماس آن ملی شراب و پنیر و نان در روز است. شاید ما پرتاب در چند برش از salumiبیش از حد. ما آن را سزاوار است.

بازار مرکزی
3815 Westheimer
713-386-1700
centralmarket.com

مردمی زندگی در ریور اوکس/Westheimer منطقه خوش شانس هستیم که تنها بازار مرکزی در هوستون. خوراک شناس مواد غذایی فروشگاه متعلق به سن آنتونیو-بر او-B مواد غذایی با ده مکان در سراسر تگزاس. همچنین ویژگی های یک مدرسه پخت و پز است که به طور موقت بسته شده و با توجه به همه گیر محدودیت.

سرگردان راهروی مرکزی بازار foodie رویا اما بسیاری از ما نیست که راحت طولانی در یک فروشگاه مواد غذایی امروزه. بازار مرکزی ارائه می دهد و سفارش آنلاین برای منظقه انتخاب کنید و تحویل ساخت آن آسان برای به دست آوردن تمام پنیر و شراب شما نیاز به جشن ملی شراب و پنیر در روز است. آن را به عنوان هیجان انگیز به عنوان خیره به نمایش شیری, خوبی, تلاش برای تصمیم گیری بین یک Emmantal یا انگلیسی Stilton. هنوز هم در نوع سرگرم کننده را به حرکت از طریق ده به علاوه صفحات پنیر آنلاین و انتخاب از Gopi Paneer Bel پورت Salut, Cotija, Somerdale Stilton ورمونت پنیر بز و.... پس از آن وجود دارد انتخاب گسترده ای از شراب. از آن آسان است برای اضافه کردن به سبد خرید اما در مجموع در پرداخت ممکن است از نوع ترسناک است.

Houston Dairymaids has a huge selection of cheeses.

هوستون Dairymaids دارای یک انتخاب عظیمی از پنیر.

عکس کیت مک لین

هوستون Dairymaids
2201 شرکت هواپیمایی
713-880-4800
houstondairymaids.com

این پنیر و تخصص مواد غذایی فروشگاه شده و در محل آن در شرکت هواپیمایی پس از افتتاح آن در سال 2012 است. بنیانگذار لیندزی Schecter کمک به کیفیت و پنیر و بسیاری از آنها محلی به هوستون برای اولین بار با کسب و کار عمده فروشی و سپس با فروشگاه خرده فروشی. با بیش از 150 مختلف, پنیر, پنیر خبره ملزم به پیدا کردن بیش از یک خوشمزه چند نمونه. انتخاب است که عمدتا آمریکا و تگزاس با چند وارداتی پنیر. وجود دارد شراب و آبجو و پنیر-دوستانه همراه مانند زیتون و عسل و آمریکا سالامی. فروشگاه ارائه می دهد بسته های هدیه و پنیر و سینی و بیشتر. در حال حاضر آن را نیز به رفتن کیسه پنج پنیر های مختلف برای 45 $است که می تواند سفارش آنلاین برای وانت یا تحویل. چرخش پنیر برای انتخاب این کیف شامل دو نرم پنیر دو شرکت پنیر و آبی هر چند انتخاب ممکن است متفاوت باشد. فروشگاه فراهم می کند یک مزه ورق برای کیسه.

برخی از تگزاس فروشندگان شامل Blue Heron, مزرعه شانس خالص لبنی خوش شانس لیلا مزارع و Veldhuizen مزرعه خانواده.

Add some charcuterie to National Wine and Cheese Day.گسترش

اضافه کردن برخی از charcuterie ملی شراب و پنیر در روز است.

عکس کیرستن Gilliam

دریاچه نوار
4444 Westheimer
832-430-6601
lochbar.com

این جدید انگلستان-سبک غذاهای دریایی رستوران ارائه می دهد یک artisanal پنیر و charcuterie هیئت مدیره در پتیت (16 دلار) و یا بزرگ (26 دلار) با گوشت و پنیر از منابع هوستون Dairymaids. مهمانان همچنین می توانید سعی کنید Burrata سالاد ($16) با منداب پستو و موروثی گوجه فرنگی. فهرست شراب است در سمت گران است هر چند بطری را می توان در 50 دلار در منطقه است. اگر شما پیشنهاد می splurging بدهید که غذاهای دریایی برج قرعه کشی بزرگ به عنوان به خوبی به عنوان نوار خام.

Max's has a cheesy pasta dish which makes a great side for its fried chicken.گسترش

حداکثر تا قشنگ ظرف ماکارونی که باعث می شود یک طرف آن سرخ شده با مرغ.

عکس Becca رایت

حداکثر شراب شیرجه
214 فرویو
713-528-9200
4720 واشنگتن
713-880-8737
maxswinedive.com

بنیانگذار جری Lasco باز Max را در سال 2006 به عنوان یکی از اولین شراب رستوران ارائه سرپرستی فهرست شراب با غذا. مشتریان می توانید انتخاب کردن به ناهار خوردن و یا سفارش آنلاین برای وانت یا تحویل از طریق UberEats, DoorDash و نفع. وجود دارد یک فصلی پنیر هیئت مدیره است که می تواند زوج با یک آرایه وسیعی از vino انتخاب کند. ملی شراب و پنیر روز نیست باید محدود به فقط cheeseboards اما. حداکثر 'N پنیر, آرامش, قشنگ ظرف ساخته شده با cavatappi پاستا قارچ دنبلان bechamel پرولون gruyere, parmigiano-reggiano و سفید پنیر چدار صدر با پودرهای سوخاری. این همچنین باعث می شود ظاهر در حداکثر HRW منوها برای صبحانه (20 دلار) و شام (35 دلار).

Montrose Cheese and Wine offers to-go orders or patio sipping.

مونترو پنیر و شراب ارائه می دهد برای رفتن به سفارشات و یا پاسیو جرعه جرعه.

عکس جولی Soefer

مونترو پنیر و شراب
1618 Westheimer
832-380-2461
montrosecheeseandwine.com

پاسیو در حال حاضر باز در این مونترو شراب و پنیر مغازه از شب بخیر مهمان نوازی. آن را در کنار رزی گلوله توپ بنابراین شما می توانید روز و شب و شراب و پنیر. تنقلات منو شامل گزینه سه پنیر از روز یا سه گوشت برای $18. پنیر و گوشت تخته ($32) به شما یک انتخاب خوب از هر دو.

این فروشگاه همچنین دارای یک سفارش آنلاین گزینه برای به-بروید و انتخاب کنید تا. وجود دارد پنیر مانند لیره Rossa تازه موتزارلا از نیوجرسی شیر گاو و یا آن ریکوتا تازه. هر دلار 10 و آمد از لبنیات واقع در Moulton, Texas. دیگر پنیر شامل burrata دوغ آبی و Caciovallo دی Bufula.

استاد Sommelier و شریک در Goodnight مهمان نوازی ژوئن Rodil است در اتهام شراب ارائه شده است. وجود دارد یک بخش برای سفارش خرده فروشی شراب که شامل مورد علاقه های شما زیر 30 دلار و کاملا چند زیر 20 دلار است. سعی کنید Rodil خود مخلوط در ماه ژوئن افزایش یافت شراب گازدار برای $19.99.

Postino has Food for the Crew.گسترش

Postino غذایی برای خدمه.

عکس شلبی مور

Postino شراب کافه
805 اقیانوس آرام
713-388-6767
642 ییل
346-223-1111
postinowinecafe.com

Postino خود را گسترش داده منو از bruschetta تنقلات و پانینی شامل مواد غذایی برای خدمه بزرگتر بسته را خارج است که می تواند تغذیه کوچک جمعیت با آنها شما در حال quarantining. آن Artisanal پنیر سه نفر خوب است برای دو, با, پنیر, گردو, درخت مربا و نان تست برای $15.50. برای یک گروه بزرگتر Artisanal پنیر هیئت مدیره ($37) در خدمت چهار تا شش. همچنین کلاسیک Antipasto (38 دلار) است که پنیر charcuterie میوه های خشک و آجیل. نیز وجود دارد یک prosciutto و بری پانینی (11 دلار)یا پنیر موزارلا و گوجه فرنگی پانینی (10 دلار).

Postino شراب قیمت مناسب هستند و حتی بیشتر از آن برای مهمانان که امکان استفاده از 5 دلار شراب قبل از 5 p. m. روزانه. نیز وجود دارد Lucky 7 شراب, چرخش, خط تا 15 دلار یک بطری. پاسیو باز برای برنده و cheesing.

رم Ristorante
2347 دانشگاه
713-664-7581
romahouston.com

Shanon اسکات رستوران ایتالیایی در برنج ایجاد کرد ارائه شده است ویژه خانواده وعده های غذایی و بسته به رفتن اما باز هم برای ناهار خوردن در خدمات نیز هست. این پوشش پاسیو سایهدار باعث می شود یک نقطه عاشقانه برای لذت بردن از یک لیوان شراب و یکی از غذاهای پاستا از آشپز آنجلو Cuppone. ملی شراب و پنیر, بعد, Scott خواهد بود جفت قرمز Pugliese شراب با burrata محبوب استارت در رستوران. ویژه جفت خواهد بود 19 دلار برای پنیر و یک لیوان شراب. Burrata پنیر می آید از Puglia است و خامه پنیر موزارلا پر شده با خامه و کمی پنیر موتزارلا که در نتیجه در یک منحط بافت.

نیز وجود دارد یک خوشمزه پنیر موزارلا در carrozza است که طول می کشد پنیر سوخاری به یک سطح بالاتر است. به ادامه پنیر متحرک, مهمان می تواند انتخاب بین تعدادی از پاستاها که دو ویژگی pecorino-رومانو شور شیر گوسفند پنیر که یک عنصر مهم در غذاهای ساده از cacio e په په و اسپاگتی carbonara. به دست آوردن تعادل نیاز به بهترین کیفیت مواد تشکیل دهنده و استاد لمس یک آشپز مانند Cuppone بومی ایتالیا.

رم cacio e pepe (19 دلار) است که کاکائو حاوی fettucine پرتاب با pecorino در حالی که اسپاگتی carbonara (15 دلار) است ایجاد pecorino تخم مرغ و guanciale. هر دو غذاهای در دسترس هستند برای منظقه بلند کردن و تحویل در یک منطقه محدود است. اما برای دریافت بیشتر از غذاهای شما ممکن است بخواهید به یک صندلی در پاسیو.

Sonoma offers to-go cheese, charcuterie and wine.گسترش

سونوما ارائه می دهد برای رفتن پنیر charcuterie و شراب.

عکس Asheley Rudel

سونوما نوار شراب
2720 ریچموند
713-526-9463
801 Studewood
713-864-9463
sonomahouston.com

این کالیفرنیا-الهام نوار شراب از صاحب فرح Cauley شده در هوستون برای 14 سال است. Cauley و تیم او در حال ارائه یک قرارداد خاص این شنبه. سفارش آنلاین برای منظقه انتخاب کنید تا و یا تحویل رایگان و استفاده از کد NATIONALWINEDAY در پرداخت به 10 درصد شراب و پنیر صفحات.

سونوما ارائه می دهد سرپرستی پنیر و charcuterie تخته و یا مشتریان می توانند BYOB : ساخت خود را به هیئت مدیره خود را. شراب کافه باز است برای ناهار خوردن-به عنوان به خوبی. صندلی محدود است بنابراین رزرو هستند به شدت توصیه می شود. مهمانان می توانید رزرو از طریق وب سایت و یا در OpenTable.

There's more than wine at 13 Celsius.گسترش

وجود بیش از شراب در 13 سانتیگراد است.

عکس توسط ژاک صلیب

13 سانتیگراد
3000 کارولین
713-529-8466
13celsius.com

این نوار شراب و خرده فروشی فروشگاه در حال حاضر باز به رفتن تنها با توجه به همه گیر محدودیت. معامله متقاضیان قدردانی خواهد شد که این فروشگاه در حال حاضر ارائه تمام از آن شراب و آبجو برای 35 درصد تخفیف خرده فروشی. این بدان معناست که تعدادی از شراب بزرگ با قیمت زیر 30 دلار با چند حتی در آینده کمتر از $20. البته برای کیف پول چربی مردمی در خارج وجود دارد می پردازد را می توان در بطری, قدیمی, شامپاین صورتی که مورد نظر. مشتریان می توانند سفارش با تلفن های متنی و یا از طریق ایمیل در orders@13celsius.com.

این فروشگاه همچنین دارای تعداد زیادی از پنیر موجود از 1/8 پوند به پوند. برخی نیز در دسترس هستند در کل. پنیر نرم شامل یک سه گانه کرم پنیر بری تگزاس پنیر بز از شانس خالص لبنی و پنیر فتا از مردیت لبنی خارج از استرالیا. دیگر پنیر شامل اسپانیایی manchego, ایتالیایی, بوفالو, پنیر موزارلا و گودا از کالیفرنیا. برای کسانی که دوست دارند کمی گوشت با پنیر وجود دارد یک انتخاب charcuterie از جمله آمریکا و گوشت اسپانیایی chorizo و ایتالیایی bresaola. مشتریان همچنین می توانید سفارش تخصص همراه مانند زیتون و خردل مرکنا بادام پارما کره و باگت.

برای حفظ مشتریان خود در تماس با کارکنان, 13 سانتیگراد است میزبانی Sippin' روزهای یکشنبه از طریق زوم از 2:30 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر با حداقل دو بار من و یا اعضای تیم صحبت در مورد شراب, زندگی و شاید چند چیز شرم آور در مورد خود. این همه در سرگرم کننده خوب اما forewarned می شود آن را ممکن است کمی شیطان است. برای ثبت نام تماس با آدل در adele@13celsius.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب