امنیت ملی هند در معرض خطر توسط اسلامگرا مبلغ جنبش

توسط Purnima NathPurnima Nath یک کارآفرین است یک نویسنده و یک رهبر جامعه و هندو.امنیت ملی و ایمنی در معرض خطر

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

توسط Purnima Nath

Indian National Safety Endangered by Islamist Missionary Movement
Purnima Nath یک کارآفرین است یک نویسنده و یک رهبر جامعه و هندو.

امنیت ملی و ایمنی در معرض خطر است – هند شده است ضربه با یک سلاح مرگبار, چینی, کروناویروس در درجه اول مربوط به ارتدوکس اسلامی اهل سنت, مبلغ, جنبش Tablighi Jamaat (TJ) و غربی چپ رسانه ها بهره گیری کامل برای بدنام کردن هند با اسلام هراسی

طرح ترور زمانی که هند فرا گرفته CORONAVIRUS:

هنگامی که تمام ملت هند بود به طور غیر منتظره ای, گیر افتاد, توسط عظیم گسترش کشنده coronavirus حمله تا حد زیادی مرتبط عظیم Tablighi Jamaat (TJ) جماعت برگزار Nizamuddin مرکز (مرکز) در دهلی نو در 1st مارس ارتش هند کشف شواهدی از یک گروه از نفوذ تروریست های پاکستانی در حال انتظار برای راه اندازی یک حمله در امتداد خط کنترل (loc) در جامو و کشمیر (J&K). ارتش واقع شده مواجه می شوند و تروریست ها, اما آنها موفق به فرار شده است. آب و هوای نامساعد, 8-ft عمیق, برف, دید کم نمی تواند به جلوگیری از آنها را از مواجهه و از بین بردن به شدت مسلح infiltrator تروریست ها. متاسفانه bravehearts از ارتش هند کشته شدند در عمل در مبارزه شدید که هر دو طرف در آتش گشودند از یک نقطه خالی محدوده. یک مقدار زیادی از سلاح ، مهمات و دستگاه های ارتباطی بهبود است. جهان چه می دانید هر چیزی در مورد این ؟ بپرسید چرا ؟

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

آن است که یک هندو-مسلمان موضوع آن است که در مورد عدالت است. و هند و هندوها بوده است هدفمند برای میلیون ها وقتی واقعی قربانیان شروع به دفاعی بودن این متجاوزان و مجرمان قربانی بازی کارت. راحت ؟

در طول چند هفته گذشته بسیاری از رسانه های بین المللی مانند بی سی, زمان, واشنگتن پست منتشر کرده اند مقالات مختلف اهانت هند در موضوعات متنوع. آخرین سرزنش بود برای انتشار گزارش جدید کروناویروس موارد که مربوط به TJ در دهلی نو. زمانی که پایتخت کشور مورد حمله قرار گرفت توسط ضد هند کا (تابعیت متمم قانون) تظاهرات به سرعت تبدیل شورش های خشونت آمیز که منجر به کشته شدن بسیاری از مردم را نابود عمومی خواص چپ رسانه های جهانی موفق به فشار یک روایت که هندو شنیدها حمله مسلمانان. در آن جوامع مسلمان بودند که باعث ناراحتی در ماه-طولانی anti-هند-ترور-گروه-بودجه تظاهرات و آماده برای حمله به مسلمانان. برجسته آمریکایی دموکرات ها و کمونیست ها و سازمان ها از جمله سازمان ملل متحد سخن گفته اند دروغ در مورد هند به انتقاد از دولت خود را در یک تلاش هماهنگ شده به رنگ بد عکس از هند هل دادن ضد هندو ضد هند در دستور کار است. ما نمی خواهد قبول این دروغ آشکار کنه.

National Safety of India Endangered by Islamist Missionary Movement
دهلی نو مورد حمله قرار گرفت توسط ضد هند کا (تابعیت متمم قانون) تظاهرات به سرعت تبدیل شورش های خشونت آمیز که منجر به کشته شدن بسیاری از مردم است. Wikimedia Commons

CORONAVIRUS تاثیر در جهان:

Wآنکه اقتصاد جهانی ضربه بازار سهام است توفنده عرضه زنجیره ای ضعیف است (حداقل به طور موقت) مادر کشور چین در حال حاضر باز و مرطوب بازار. هند سهام 3,488 متر مرز با چین و در عین حال هند بود قادر به مهار coronavirus گسترش تا کنون...خوب تا زمانی که جمع زیادی ناشی از شیب منحنی که بیش از حد به طور ناگهانی.

اطلاعات مهم در مورد هند:

بefore شما را بیشتر به درک آنچه Tablighi است و یا سهم خود را به خسارت به مردم درک زیر است. هندوها در حال اقلیت ها در هر کشوری در جهان به جز هند و نپال. مسلمانان ندارد و هر کشور به طور خاص اما هندوها در هند سرچشمه گرفته – پس از جدایی از هند غیر ممکن است بدون در نظر گرفتن کشور بودایی زندگی می کنند. در حال حاضر هند بیش از 200 میلیون مسلمان سوم-بزرگترین جامعه مسلمانان در کل جهان با 10.9% کمی پشت پاکستان و اندونزی با 11.1 درصد و 12.9 درصد بود. بر خلاف وجود دارد 51 دولت اسلامی کشورهای مسلمان و 1 کشور یهودی و بقیه مسیحی و بودایی کشور است. اگر چه هند 79% هندو اکثریت بودایی و هندو هستند به طور مداوم در معرض تهدید و خجالت به طور خاص توسط جامعه مسلمانان. هند پذیرفته شده همه ادیان و آزادی بیان و اعمال مذهبی مانند مسیحی غربی کشور است. اما هندو و اقلیت ها در کشور همسایه مسلمان کشورهای مذهبی مورد آزار و اذیت. هندوها قادر به عمل خود ایمان و مشاهده مراسم مذهبی در هر کشور اسلامی.

چه TABLIGHI:

منt مهم است به درک آنچه که Tablighi. Tablighi به معنی 'تبلیغی و سفر'. Tablighi بزرگترین مبتنی بر ایمان لحظه با نفوذ گروه اسلامی که سفر موعظه در مورد اسلام و گسترش آرمان های اسلام و proselytizes با 250 میلیون موارد زیر گسترش در سراسر 200 کشور جهان است. Tablighis در درجه اول تمرکز بر آسیب پذیر و جوانان از دست داده به دنبال هویت جمعیت به حاشیه رانده شده و عمدتا بی سواد مردم در مناطق روستایی است. آنها رد مدرن غربی و سکولاریسم. اساسا آنها متفاوت از proselytization از غیر مسلمانان است. این ایدئولوژی متمرکز تبلیغی و بازگرداندن مسلمانان به اساسی و واقعی مسلمانان تقلید از شیوه زندگی از قرن 7 حضرت محمد. خود را 'غیر سیاسی' موضع کمک می کند تا جلوگیری از رسانه های دولتی و سوالات. آنها عمل تا حد زیادی در پنهان کاری. حتی بدون هیچ گونه تبلیغ عمومی آنها به نظر می رسد به ترتیب بزرگ و جماعت در سراسر جهان در حدود همان زمان. شگفت زده? اگر چه آنها با کار محلی و مساجد و دانشگاه در سفر گروه معمولا آنها را باید ستاد در سراسر جهان است. ایجاد شده توسط Maulana Ilyas Kandhalwi در سال 1927 در Nizamuddin دهلی نو, هندوستان, دهلی نو در جهان است ستاد. خود را بزرگ نوه مولانا سعد Kandhalwi اعلام کرد خود را به عنوان ameer (سر) از Tablighis تحت رهبری این جماعت (ijtema = مذهبی جماعت) در دهلی نو رخ داده است. این سازمان شده است در ارتباط با القاعده و حزب الله. بسیاری از کشورها مانند روسیه و عربستان سعودی و پاکستان و آسیای مرکزی باید آنها را ممنوع اعلام کرد. اولین بار که شما ممکن است شنیده ام در مورد آن در ایالات متحده پس از حمله 9/11. گفته شده است که TJ استفاده شده است به عنوان یک پوشش و یا پرشی برای اسلامگرای جنبش های سیاسی.

National Safety of India Endangered by Islamist Missionary Movement
تصویر بالا نشان می دهد که جماعت Tablighee Ijtima در مالزی در 9-12 ماه جولای سال 2009 بود که با حضور بیش از 200 ، 000 هزار مسلمان از سراسر جهان است. Wikimedia Commons

TABLIGHI JAMAAT تاثیر در هند:

World Tablighi ستاد Nizamuddin مرکز دهلی نو مشغول مرکز با صدها نفر از مردم روزانه. جماعت برنامه ریزی شده بود در اصل برای مارس 8-11 اما رخ داده است در ماه مارس 13-15 اگر چه جمع آوری رفت و در طول ماه مارس است. حدود 9000 حضور داشتند از جمله حدود 2,100 خارجی واعظان. معلوم شد که خارجی واعظان آمد به هند با ویزای توریستی دروغ در مورد این سفر با هدف شرکت در مذهبی جماعت نقض قوانین ویزا. در آن زمان مسافران بین المللی در حال حاضر دستور به 14 روز خود شده است. البته آنها نیست.

در 13 مرکز داده شد متوجه 23rd پلیس قرار می گیرد بیشتر هشدار و حتی هر چند ساعت مودی اعلام کرد 21-day مستند در 24th این مرکز را دیدم هیچ پایان دادن به فعالیت های خود را. متاسفانه بیش از 2000 داشت و از زندگی در این مرکز که در آن بود حمله کردند. و هزاران نفر از شرکت کنندگان در سراسر به نقاط مختلف کشور مصرف در طول بیماری با آنها و به خطر انداختن سلامت کشور و مردم است. هنگامی که شناسایی و قرنطینه ما شاهد مسخره ترین تحقیر توسط متخلفان.

تف بر پزشکان pelting سنگ بر سلامت کارگران و ضرب و شتم ماموران پلیس پیاده روی برهنه در اطراف زنان پرستاران مبتذل گوش دادن به آهنگ ها در اطراف بهداشت و درمان کارگران عبور در خارج از نزاکت نظرات و اذیت زنان و کارگران ادرار و مدفوع در مقابل مرکز قرنطینه wardroom خواستار مرغ 'biriyani' بیش از بيمارستان غذایی...برخی از این غیر قابل تصور راه شرمسار بهداشت و درمان کارگران و امتناع به دنبال دولت و وزارت بهداشت دستورالعمل. یک مسلمان میوه فروشنده گرفتار شد تف بر روی میوه ها قبل از فروش و برش میوه ها با تف-بر-چاقو دستگیر شدند. این یکی کردن حوادث جدا اما انبوه هماهنگ است. این اتفاق می افتد در سراسر کشور است. کدام کشور را تحمل کند و این نوع رفتار ، ایران و عربستان سعودی ، اما لیبرال چپ رسانه های غربی در دفاع از چنین ننگین رفتار است. چه نوع از مجازات آنها را در کشورهای اسلامی برای چنین تکان دهنده و شرم آور نبوده است ، چرا باید هند تحمل این اهانت و ارعاب و خشونت? چرا باید هند رنج می برند از این خودت ناهنجار و شورش رفتار ،

تا کنون 1445 موارد یافت مرتبط با Tablighi Jamaat در Nizamuddin مرکز دهلی نو از 4281 موارد است. اساسا یک سوم از تمام موارد مرتبط به TJ از دهلی نو و 35 درصد از تمام موارد که در سراسر 21 متحده است. ایالت آسام تا به حال هیچ مورد تا اول شناسایی شده مرتبط با TJ دهلی نو. 97 درصد از موارد در آسام 91% در تامیل نادو 73% در Telangana 63 درصد در دهلی 53 درصد در اوتار پرادش متصل به TJ. تا کنون 25,500 شده است قرنطینه که با حضور و یا تماس با شرکت کنندگان. بیش از 1700 خارجی در لیست سیاه توسط دولت هند. تاریکی تاج هند را فرا گرفته.

شواهد تصویری ظاهر از آن جایی که مولانا سعد توضیح داد: به پیروان خود که مستند توطئه توسط هندوها به شکستن وحدت مسلمان الهام گرفته از پیروان خود را به مردن در مسجد و توصیه به گوش دادن به پزشکان بر این باورند که تنها در 'خدا' هیچ کس دیگری. پیروان باید رد دستورالعمل از اقتدار دولت به حفظ اسلام وحدت است. FIR ثبت شده است در برابر مولانا سعد با اتهام سهل انگاری گسترش بیماریهای عفونی, نافرمانی از دولت منظور مجازات جنایی توطئه; اما او از دست رفته است پس از آن. 8 مالزیایی دستگیر شدند تحت سوء ظن گرفتار در فرودگاه دهلی نو در حالی که بر روی فرستاده ویژه. و این مذهبی واعظ غنی است.

TABLIGHI JAMAAT در مالزی:

16,000 مردم با حضور Tablighi ijtema در سری پتالینگ مسجد خارج Kaula کوالالامپور از فوریه 27th آوریل 1 مشخصی که تا coronavirus موارد در مالزی. اگر چه مالزی شناسایی 10,500 شرکت کنندگان در بسیاری از سفر به دیگر کشورهای آسیای جنوبی. حدود 1500 آلوده نیروهای خارجی از فیلیپین, سنگاپور, برونئی کامبوج و تایلند و ویتنام است. مالزی مقامات به شدت در تلاش برای شناسایی هزاران محلی شرکت کنندگان که به جلو آمده است.

TABLIGHI JAMAAT در پاکستان:

TJ Raiwind لاهور در ماه مارس 12-14 جمع آوری جذب 250,000 شرکت کنندگان از جمله 5,300 خارجی Tablighi واعظان. پاکستان تا به حال قرنطینه 25,500 شرکت کنندگان از جمله 1500 خارجی واعظان. 2 فلسطینی TJ اعضای سفر به غزه از پاکستان با ویروس. در پاکستان, پزشکان امتناع گزارش به کار روحانیون حاضر به تعطیل کردن مساجد پدر و مادر تمایلی به قرنطینه کودکان و خود را قرنطینه مردم تف پلیس و تلاش برای فرار امکانات قرنطینه (دستگیر و بعد از آن). در حال حاضر Tablighi مساجد تعطیل شده اند.

اتصال نقطه:

ثانیهave شما متوجه جماعت جدول زمانی در سراسر جهان? آیا شما متوجه این شباهت در رفتار TJ اعضای جای دیگر? متوجه تجمع بزرگ? من برای پیدا کردن آن فوق العاده جذاب است که هر چند آنها کار سری و ادعا می کنند که آنها نمی نگه داشتن یک لیست از اعضای خود را هیچ کس نمی داند که اعضای خود هستند به نظر می رسد آنها را به هزاران نفر از مردم در یک مکان در یک روش سازمان یافته است که بیش از حد در سطح جهان. جذاب است ؟

برخی از متعصب شده اند سوء استفاده از حمله و تهدید هند رسانه ها و صدور خشونت و تهدید علیه مجریان برای افشای حقیقت است. آنها ناراحت کننده در مورد هند سرکوب و ترور و ادعا TJ بود ناعادلانه هدف قرار دادند. و چپ رسانه های غربی زور استفاده در تلاش خود را به سرزنش هند است. اوه راستی بود و آن را فقط در هند که قربانی فعالیت های خود را?

مقامات دولت هستند و شفاعت آنها را به بیرون آمدن از مخفی و آزمون پس بقیه کشور مردم را می توان نجات داد. یعنی پس از نامیده شده است به عنوان فوق العاده-پخش قابل مشاهده سلاح طالبان جهاد تیک تاک بمب انسانی تاج جهاد یا تاج تروریست ها...این واقعیت که آنها در حال پنهان کردن فرار تف مدفوع و ادرار سوء استفاده دولت بهداشت و درمان کارگران و اجرای قانون بدن ایجاد خشم فوق العاده ای. در بالای این رهبر خود می رود در پنهان کردن است نه ایجاد سوء ظن? یک مرد جوان به ضرب گلوله کشته شده مرده برای انتقاد از آنها خارج از خانه خود را. هیچ کس نمی تواند به انتقاد از آنها را بدون اعمال قوانین به آنها. آنها به نظر می رسد به احساس حق. متاسفانه آنها به سادگی هیچ تاسف هیچ ندامت هیچ عذر خواهی تا کنون. اما آنها در یک تهدید-ولگردی و قانونی شکنی به نقطه انگشت در هندوها و هند و رسانه ها شده بود که آوردن ما حقیقت توسط برچسب زدن به آنها و لعب است. چرا نباید هند در حفاظت از کشور از این وحشتناک طرز فکر?

National Safety of India Endangered by Islamist Missionary Movement
پس از Covid-19 شیوع رئیس جمهور تهمت ماند شرکت در مورد این چینی کرونا ویروس, رسانه ها در کنار چین و نه حمایت از رئیس جمهور. Pixabay

همچنین بخوانید: خواب نوزاد مسائل مربوط به مشکلات روحی و روانی در بزرگسالان

کنترل غربی چپ رسانه ها:

Somewhere در نوامبر سال 2019 ویروس آغاز شده بود در ووهان چین. با این حال حتی اگر رئیس جمهور تهمت ماند شرکت در مورد این چینی کرونا ویروس, رسانه ها در کنار چین را پشتیبانی نمی کند رئیس جمهور است. هنگامی که سابق آمریکا معاون رئیس جمهور فعلی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن بوده است دنج نامزدی که در دفاع چین حتی اگر او تا به حال یک بحث گذشته برای تامین امنیت کسب و کار چینی قرارداد خود را برای اعضای خانواده و رسانه ها در امان او را از هر گونه سوال. این همان چپ رسانه ها تحت فشار قرار دادند که تهمت استیضاح برای 3 سال گذشته پر از دروغ و فریب و دورویی. اینها همان کسانی هستند که تحت فشار قرار دادند و مماشات مقالات به ایران پس از Qaseem Sulaimani پایین گرفته شده است با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. این همان رسانه ها که تبلیغ روایت از 'پژوهشگر دینی' به توصیف تروریستی افراطی رهبر دولت اسلامی ابوبکر البغدادی. آنها موفق به گرفتن مسئولیت برای تقویت این کشور تحت فشار قرار دادند و ضد امریکا دستور کار است. در حال حاضر globalists متمرکز بر ضد هند ضد هندو تبلیغات

نتيجهگيری:

منndian دولت باید به حمایت از شهروندان خود و رسانه های غربی نباید دخالت به سازش هند ایمنی و امنیت. این اولین بار است که هند را گرفته سخت در برابر اقدامات سن ارعاب مسلمانان و هند است. هند نباید سکوت کنه و غار به globalist تبلیغات. Appeasements باید متوقف شود. آن است که در مورد عدالت در مورد هندو و مسلمان کرد. دولت هند باید سختگیرانه با متخلفان مهم نیست که آنها چه کسانی هستند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب