ناسا انتشار اولین تصاویر از انرژی خورشیدی مدارگرد

Officials از آژانس فضایی اروپا ESA و همتای آمریکایی ناسا روز شنبه منتشر شد, اولین تصاویر از سازمان های مشترک خ

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

Officials از آژانس فضایی اروپا ESA و همتای آمریکایی ناسا روز شنبه منتشر شد, اولین تصاویر از سازمان های مشترک خورشیدی مدارگرد ماموریت از جمله نزدیک ترین تا کنون تصاویر گرفته شده از خورشید است.

این مدارگرد در حدود 77 میلیون کیلومتر از خورشید – در مورد نیمه راه بین زمین و ستاره – هنگامی که آن را در زمان خیره کننده با وضوح بالا تصاویر در ماه گذشته.

ما را دنبال کنید در Facebook به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

در طول یک کنترل از راه دور اخبار جلسه به عنوان تصاویر منتشر شد, ESA خورشیدی مدارگرد دانشمند پروژه دانیل مولر گفت: ماموریت بود برای شروع بسیار عالی. او گفت: "ما اصلا انتظار چنین نتایج بزرگ خیلی زود است."

Solar Orbiter
این تصویر ارائه شده توسط آژانس فضایی اروپا (ESA) در دوشنبه, جولای 16, سال 2020 نشان می دهد خورشید است. شدید اشعه ماورای بنفش تصویرساز (EUI) در ESA خورشیدی فضاپیمای مدارگرد در زمان این تصویر در 30 مارس سال 2020 است. فردا

بلژیک رصدخانه سلطنتی دیوید Berghmans اصلی محقق برای "شدید اشعه ماورای بنفش Imagers" (EUI) پردازنده فضاپیما توصیف بسیار بالا و وضوح تصویر آنها را دیدم از این مدارگرد که جامعی یک تصویر از خورشید را تاج یا بیرونی دیسک. او گفت که انتظار ندارد برای دیدن مقدار – منطقه خورشید شناخته شده است به عنوان "آرام کرونا" به همین دلیل.

اما او گفت که این تصاویر نشان داد فعالیت آنها انتظار نیست. "ما می تواند این را باور نمی کند هنگامی که ما برای اولین بار شاهد این و ما شروع به دادن آن دیوانه نام مانند" آتش " و "تیره چیده' و 'ارواح' و هر آنچه که ما را دیدم." او گفت: وجود دارد بنابراین مقدار از آنها تا به حال برای شروع "یک واژگان جدید" به نام به همه پدیده های جدید آنها را دیدم.

همچنین بخوانید: می توانید طالع بینی قادر به پیش بینی مرگ ؟

خورشیدی مدارگرد راه اندازی شد Feb. 9 از مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال فلوریدا. ماموریت طراحی شده است برای ارائه اولین-همیشه نزدیک بازدید خورشید را در مناطق قطبی و رعایت آن مغناطیسی فعالیت است.

این تحقیقات می تواند پاسخ چندین دهه سوال در مورد عملکرد داخلی ما نزدیکترین ستاره. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن